pelasinpa tuossa 50 dollarin sittarin. alkoi heads-upit ja vihu johti minua 14100-900, taisipa olla varma voitostaan. Mutta kuinka kävikään, sain tuplattua kahdesti peräkkäin, ja sitten voitte varmaan arvata loput; lopulta vihu kukistui 15000-0, BUUJAA!!!
Ps. kosto on suloista, kerran hävisin 10 dollarin mad tiltin johto asemasta 590-10. JA TÄMÄ TARINA ON TOSI EIKÄ PALTURIA!
Vihua alkoi
kiukuttamaan!
4
703
Vastaukset
- maekkoenen
se että voitit vai se että vihu hävisi?
- tärkeintä että
VIHU häviää! vittujako sillä nyt on väliä että voittaako sitä itse.
- olet huono pelaaja
tärkeintä että kirjoitti:
olettaen että vastasit rehellisesti. Hyvä pelaaja pelaa voittaakseen itse, huono pelaaja pelaa välttääkseen häviämistä.
- kieltämättä
tärkeintä että kirjoitti:
totta kuha vaa se s..nan vihu häviää!! millän muulla ei väliä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984