Nyrkkeilysäkki lattiamalli

säkki123

9

7092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säkki hakusessa?

Titaanifisun "mestarit" jos olet normi 45 kiloinen teini niin noita "mestareita" vetelee pataan kuin jauhosäkkiä.

• kyllä luulisin

Kyllä tuohon varmaan saa aika kovaa potkia, ainakin luulisin näin. 140Kg kuulostaa aika paljolta, käytän tosin itse ihan perinteistä kattoon kiinnitettävää säkkiä. Aika hintavalta tuo näyttäisi, mutta jos asuu vaikkapa kerrostalossa niin ei vaikuta huonolta ratkaisulta, ja jos potkit niin lujaa ettei se pysy pystysssä niin keskity sitten vaikkapa tekniikkaan. Näin äkkiseltään kyllä luulisin että tuollanen kestäisi melko kovia potkuja ja lyöntejä.

• säkki123

Toi 140kg tosin on vain alustan paino. Missään ei mainita kuinka paljon itse säkkiosa painaa tai kuinka paljon se antaa periksi.

• liikkuminen
        säkki123 kirjoitti:

Toi 140kg tosin on vain alustan paino. Missään ei mainita kuinka paljon itse säkkiosa painaa tai kuinka paljon se antaa periksi.

Tavallinen ketjuilla katossa oleva säkki mahdollistaa samalla myös liikkumis/väistöharjoittelun.Muuten kyllä lattiamalli on ihan hyvä juttu,varsinkin kun joka paikkaan ei säkkejä kiinnitellä.Ketjuilla katossa olevat eripainoiset säkit monipuolistavat harjoituksia.Raskaaseen voimaiskut jne.

• Kokeilemalla

Minulla,kattoon ei voi kiinnittää minkäänlaista säkkiä.Tilasin tuon mainitsemasi lattiasäkin eilen,hintaa tulee 280€ toimituskuluineen.Kirjoittelen kokemuksia kun saan säkin ja ehdin testailemaan.

• säkki123

Odotan mielenkiinnolla! Testaa myös miten heppoinen se on potkujen kanssa, epäilen kyllä että soveltuu lähinnä lyönteihin.

• kokeiltua
        säkki123 kirjoitti:

Odotan mielenkiinnolla! Testaa myös miten heppoinen se on potkujen kanssa, epäilen kyllä että soveltuu lähinnä lyönteihin.

Säkki tuli ja hiukka testattu on.Täytin jalkaa 6:lla vesiämpärillisellä.Säkissä eiole paljoa massaa joten laitos on lähinnä varjonyrkkeilyä seuraava hevimpi vaihtoehtoa.
        Ei sovi potkimiseen eikä voimakkaisinn nyrkiniskuihin koska jousi antaa aika paljon periksi ja sallii säkille laajat liikkeet.

Hätäapuna menee ja lämmittelyssä esim ennen punttitreeniä.

• säkki123
        kokeiltua kirjoitti:

Säkki tuli ja hiukka testattu on.Täytin jalkaa 6:lla vesiämpärillisellä.Säkissä eiole paljoa massaa joten laitos on lähinnä varjonyrkkeilyä seuraava hevimpi vaihtoehtoa.
        Ei sovi potkimiseen eikä voimakkaisinn nyrkiniskuihin koska jousi antaa aika paljon periksi ja sallii säkille laajat liikkeet.

Hätäapuna menee ja lämmittelyssä esim ennen punttitreeniä.

perse.
        Ei ole kerrostaloasujalle näemmä mitään hyvää vaihtoehtoa.

• kokeiltu on
        säkki123 kirjoitti:

perse.
        Ei ole kerrostaloasujalle näemmä mitään hyvää vaihtoehtoa.

Ainoo vaihtoehto kerrostalossa on että treenaa kaverin kanssa.Iso säkki..semmonen pari metriä pitkä) ,voi täyttää vaikka itse kangassuikaleilla (vanhoja vaatteita leikkaamalla)
        Kaveri pitää säkkiä pystyssä kun toinen potkii tai iskee...kokeiltiin viime kesänä tuolla Ruattissa pihanurmikolla ja toimii hyvin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe