Please, change your politics that we can love you like before..
God bless United States
6
349
Vastaukset
- holier than thou
What is this "we" you are referring to? The USA is a heap of shit built by greedy middle-aged men on the suffering of others. As all things evil, it will bring about its own doom, sooner rather than later I predict. For the US, there is no redemption.
- could
You could just as well say that about the UK and other colonizers as well. :) Just thought I'd point that out.
- lynlake slasher
hey, you ! unbelivable how naiv and ignorant can people be. guess u r too yang to travel, but when u grow up, i strongly advice u to travel all around the world and u´ll discover how wonderful and exiting this planet is.
And the evil comes from those who have fear for nothing.Enjoy your life and try to smile atleast once a day. you know, thats a start...I learnt that lesson in states!
- otsikkosi?
...............
- 4 Obama
Obama is antichrist, a devil who has face like an angel but he talks with dragons voice!
Rev.13:11- jesme
so please inform me abt this revelation that tells the truth abt obama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734966Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202655Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571717- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941322
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191113Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889