Mitenkäs täällä ihmiset ovat tulkinneet kappaleen Hetken tie on kevyt?
#Mä tunnen sinut pikkusisko,
Me vaikka vasta kohdattiin.
Niin monin kasvoin ennenkin
Sä vierelläni maannut oot.
Takkuiset hiukset rinnoillasi,
Aamuyön utu silmissä.
Kuin lihaksi ois tulleet
Kasteiset niityt, unen laaksot.#
Aloin vuan tässä miettiä, että nainen kun tässä naiselle lauleskellee, niin kovasti eroottiset kuvajaiset piirtyvät ainakin tämän kuuntelijan verkkokalvoille?
Hetken tie on kevyt
4
3998
Vastaukset
- selkeesti se
Grundströmin Otto on tehosekoitin aikanaan ajatellut tyttörakkautta.
- hommeli
jännä juttu, että löydän tällaisen alotuksen juuri nyt, koska eilen illalla kuuntelin kyseisen biisin pitkästä aikaa ja ihan alkuperäisen version eli Tehosekoittimen. Tää on ehdottomasti yksi parhaimpia biisejä, mitä tiedän. Niin salaperäinen, herkkä, utuinen tunnelma... Niin ja eihän tässä mitään tyttörakkautta ole, kun sen mies laulaa. Tarkoitatko sitä, kun Idols- Anna lauloi tämän?
- yksi kuuntelija vaan
Erittäin kaunis laulu, sen tekijä on muutenkin mielenkiintoinen runoilija. Onhan siitä eri tulkintoja, yksi hyvä myös Loirin.
- Tehis-fani
Hei, Kuulin, että tämä laulu olis tehty kuolleelle pikkusiskolle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881