En pääse ristiäisiin

Gummitäti

Olen nyt siis lupautunut kummiksi pienelle pojalle. Hän asustelee parin tuhannen kilometrin päässä, joten risitäisiin ei tule mentyä paikan päälle.

Tajusin juuri että pitäisiköhän kenties lähettää joku kortti tai peräti lahja? Eivät ole mitään ehdottaneet, enkä usko että perustavat niin paljoa moisista...Ideoita?!

2

833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .................

Kummilahja on paikallaan. Ja valitse jotain sellaista joka kestää aikaa, sellainen perinteinen kummilahja. Ei välttämättä olekaan niin että vanhemmat sitä haluaisivat, mutta siitä jää kummilapsellesi mukava muisto sinusta, kummistaan!

• ..että kummius kestää koko elämän. Tosi paha,jos et pääse ristiäisiin.Et varmaan sitten jatkossakaan näe kummilastasi paljoa. Kun kummilapsesi on isompi,voit pitää yhteyttä kirjein(ei niinkään lahjoin),ensin vanhempien kautta ja sitten olemalla "aikuiskaveri". Nykyään pyydetään kummeiksi paljon tuttavia,joiden kanssa ei sitten välttämättä enää pidemmällä ajalla olla yhteydessä ja se on lapselle kurjaa. Kummit pitäisikin valita mieluusti tiiviistä lähipiiristä. Kummien tehtävä on niin vaativa,että nykyihmiset eivät sitä edes osaa täyttää......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7790
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4494
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3737
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3098
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2642
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2576
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2276
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2049
    Aihe