Olen nyt siis lupautunut kummiksi pienelle pojalle. Hän asustelee parin tuhannen kilometrin päässä, joten risitäisiin ei tule mentyä paikan päälle.
Tajusin juuri että pitäisiköhän kenties lähettää joku kortti tai peräti lahja? Eivät ole mitään ehdottaneet, enkä usko että perustavat niin paljoa moisista...Ideoita?!
En pääse ristiäisiin
2
833
Vastaukset
- .................
Kummilahja on paikallaan. Ja valitse jotain sellaista joka kestää aikaa, sellainen perinteinen kummilahja. Ei välttämättä olekaan niin että vanhemmat sitä haluaisivat, mutta siitä jää kummilapsellesi mukava muisto sinusta, kummistaan!
..että kummius kestää koko elämän. Tosi paha,jos et pääse ristiäisiin.Et varmaan sitten jatkossakaan näe kummilastasi paljoa. Kun kummilapsesi on isompi,voit pitää yhteyttä kirjein(ei niinkään lahjoin),ensin vanhempien kautta ja sitten olemalla "aikuiskaveri". Nykyään pyydetään kummeiksi paljon tuttavia,joiden kanssa ei sitten välttämättä enää pidemmällä ajalla olla yhteydessä ja se on lapselle kurjaa. Kummit pitäisikin valita mieluusti tiiviistä lähipiiristä. Kummien tehtävä on niin vaativa,että nykyihmiset eivät sitä edes osaa täyttää......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049