Lestadiolaisia homoja

kertokaapa kokemuksia

Onko kellään kokemuksia lestadiolaisista homoista. Kertokaapa olisi mielenkiintoista kuulla.

10

3827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellariboy86

      Mun poikaystäväni on lestadiolainen. Ei muuta erikoista johonkin muuhun verrattuna, mutta tietysti on paljon enemmän asioita joita ei tarvitse erikseen selittää kun kaverilla on uskistausta. Tavattiin rippileirillä johon vanhemmat laittoivat mut puolipakolla.

      • ja silleen...

        siis ootte LESTADIOLAINEN PARI? siis mitä.... Tarkennusta, kiitos?


      • Hellariboy86
        ja silleen... kirjoitti:

        siis ootte LESTADIOLAINEN PARI? siis mitä.... Tarkennusta, kiitos?

        Ei mikään lestadiolainen pari. Vaan POIKAYSTÄVÄNI ON LESTADIOLANEN. Tai en osaa sanoa onko hän enää tai voiko homon kanssa parisuhteessa olevaa sanoa lestadiolaiseksi. Mutta sen liikkeen tausta jokatapauksessa.


    • eräs vl-homo

      Minä olen 27-vuotias vl-suunnan lestadiolainen, tai ainakin ollut, nykyisin hieman kyseenalaistan tiettyjä lestadiolaisia käsityksiä. Tunnen myös muita, joilla on samat lähtökohdat elämässä..

      • kuinka sovittaa...

        hengellinen elämä kuten mm. seuroissakäynti. Ehkä lapsellinen kysymys, mutta onko todella niin, ettet ole ollut koskaan MIESHEN knassa. Eli olisit piilottanut ... taka-alalle...


      • eräs vl-homo
        kuinka sovittaa... kirjoitti:

        hengellinen elämä kuten mm. seuroissakäynti. Ehkä lapsellinen kysymys, mutta onko todella niin, ettet ole ollut koskaan MIESHEN knassa. Eli olisit piilottanut ... taka-alalle...

        enhän minä niin väittänyt... mä olen kyl testannút, miltä se tuntuu, mutta tiedän myös poitsuja, jotka eivät ole kokeilleet, ainakaan vielä...

        Mut miten se asiaa liittyy?


      • muuten vain
        eräs vl-homo kirjoitti:

        enhän minä niin väittänyt... mä olen kyl testannút, miltä se tuntuu, mutta tiedän myös poitsuja, jotka eivät ole kokeilleet, ainakaan vielä...

        Mut miten se asiaa liittyy?

        ei ole pakko panna perseeseen
        tai antaa..
        ei heidän avionsa.. siis
        ole ukko ukon kanssa, yleensä.

        Homomurhaajako etsii?


    • homoseksuaali nainen

      täällä yksi kyseisen uskonnon alla lapsuutensa elänyt ja veressä se pysyy aina - en koe huonoksi asiaksi lähteä suviseuroihin edes.


      tuomitsevat varmaan monet, mutta itselläni on jokin rauha kaiken suhteen nykyisin - mietin sitten naisia tai jopa miehiä.

      olen ollut vain homoseksuaalisissa suhteissa murrosikäni jälkeen, mutta nyt ensikertaa voisin harkita olevani miehen kanssa lähes 20 vuoteen.
      En tiedä mitä tehdä? en halua pettää ketään, mutta jotain on tapahtunut - ajatus miehen kanssa olemisesta ei ole mitenkään epämiellyttävä asia enään.

      • fghjkk

        Olet ilmeisesti biseksuaali. Mitäs taivastelemista siinä on? Tarkoitatko pettämisellä tässä yhteydessä kumppanin pettämistä?


      • vaan. Mieshän
        fghjkk kirjoitti:

        Olet ilmeisesti biseksuaali. Mitäs taivastelemista siinä on? Tarkoitatko pettämisellä tässä yhteydessä kumppanin pettämistä?

        tämä on. Esiintyy ja kirjoittelee mielellään
        ja haluaa esiintyä ja aiheuttaa yleistä hämmennystä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe