Homeopatian paranemiskriisit

Kärsimätön potilas

Hei!

Olen käyttänyt homeopaattista valmistetta nyt kuukauden ja kaikenlaisia oireita tullut flunssankaltaiseen oloon ja hurjaan väsymykseen. Lisäksi kerran oli muutaman tunnin kova polttelu päänahassa ja kunnon päänsärky. Tuntuu, että oireita tulee pian lääkkeen ottamisen jälkeen ja saattaa kestää päivän ja sitten on ihan ok olo, jonka jälkeen taas tulee jotain outoja oireita. Alunperin hain apua kovaan väsymykseen, suolisto-ongelmiin ja suruun.
Minkälaisia kokemuksia teillä on homeopaattisista kuureista? Miten kauan on mennyt, että vaivat ovat helpottaneet?

3

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinun pitäisi kääntyä homeo...

      Homeopatian tyylisuuntia on monenlaisia. Pitkien lääkekuurien nauttiminen ei kuulosta ainakaan klassiselta homeopatialta.

      Yleinen ohjesääntö kaikkien homeopaattisesti valmistettujen lääkkeiden kanssa lienee kuitenkin se, että jos oireet alkavat pahentua, lääkitys lopetetaan välittömästi.

      Ota yhteyttä hoitavaan homeopaattiisi,joka tietää tilanteesi, ja ymmärtää saamiesi lääkkeiden tarkoituksen ja vaikutuksen.

      • VanPa

        Olen sama mieltä! Etsi pätevää homeopaattia.
        Täältä löytyy:

        www.homeopaatit.org

        Terveisin,


    • Ricky32

      Hei,

      Millaisia valmisteita sinä olet käyttänyt?
      Oletko ammattilisen homeopaatin hoidossa tai hoidatko sinä itseäsi?
      Jos sinä hoidat itseäsi, sanoisin älä! etsi pätevää homeopaattia ja hae apua sieltä.. maksaa varma enempää mutta saat parempia tuloksia ilman voimakkaita sivuoireita.

      KR

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe