Linnanneito

sanoo_suttura*

pohatta ja maanomistaja. Oletko kateellinen vai katkera?
Onko mammona aina siunaus?

29

1085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tankavaara

ja sanon: "Pidä varasi/

• sanoo_suttura*

tavallinen suomalainen olla tasa-arvoinen kuusien määrästä rippumatta?

• tankavaara
        sanoo_suttura* kirjoitti:

tavallinen suomalainen olla tasa-arvoinen kuusien määrästä rippumatta?

voi olamalla hoopo monella tavalla,

En muutoin jaksa pysyä enää asennossa.

Vapauduin

• hande

On riisua palttinainen paita keittiön naisen rintojen yltä.
      Työntää parrakas suuni hänen neitseellisten rintojensa väliin...

• sanoo_suttura*

löytyy myös minun mieheni...riisun hellästi esiliinan kupeiltaan ja houkuttelen mieheni leikkiin yhteiseen.

• wenla-g

en ole osannut olla katkera, kateellinen.

En edes silloin, kun sain liian suuret poikien hokkarit, ja ystäväni ihanat, valkeat kaunokit.

Yhtä kauan me niillä luisteltiin, pakkasen pauloissa, vanhempien meitä tullessa hakemaan.

Mammonaa emme me kaikki edes halua, mitä kalua se meille edes esittäisi?

• sanoo_suttura*

isoilla kaunokeilla minäkin olen parhaat piruettinu tehnyt. Ja luistellut kiinni nopeimmat pojat! :)
        Kotiin mentiin kun oli pakko ja jalat sulateltiin muurin rintaa vasten itkua tuhertaen.
        Jäisien varpaitten sulatus oli kuitenkin vaivan arvoinen! Tapasinhan kuitenkin ihastukseni joka päivä!

• wenla-g

isoilla kaunokeilla minäkin olen parhaat piruettinu tehnyt. Ja luistellut kiinni nopeimmat pojat! :)
        Kotiin mentiin kun oli pakko ja jalat sulateltiin muurin rintaa vasten itkua tuhertaen.
        Jäisien varpaitten sulatus oli kuitenkin vaivan arvoinen! Tapasinhan kuitenkin ihastukseni joka päivä!

taisi nakata minua niin kovalla lumipallolla päähän, että meinasi taju mennä kankaalle?

No, se oli sitä jääkenttäaikaa, johon sisältyi roppakaupalla taikaa?

• sanoo_suttura*
        wenla-g kirjoitti:

taisi nakata minua niin kovalla lumipallolla päähän, että meinasi taju mennä kankaalle?

No, se oli sitä jääkenttäaikaa, johon sisältyi roppakaupalla taikaa?

sitä aikaa kun tytön piti olla yhtä tuffi kuin pojankin. :) Vain nopeimmat kelpasi meille tytöille vaikka veri maistui välillä suussa. :)

Missä onkaan tänä päivänä suuri rakkauteni?

• tankavaara

on aina KIROUS vaikKa se

• sanoo_suttura*

tee onnelliseksi Suomessa.
        Tilastot sen jo kertoo.

Olemme luultavasti yksi maailman tyytymättömimmistä kansoista. Uskomatonta mutta luulen sen olevan totta.

• tankavaara

tee onnelliseksi Suomessa.
        Tilastot sen jo kertoo.

Olemme luultavasti yksi maailman tyytymättömimmistä kansoista. Uskomatonta mutta luulen sen olevan totta.

En usko.

Nojaan nurkkaan ja tyttö katsoo, "ai, ketä" no ei ainakaan minua!"

• sanoo_suttura*
        tankavaara kirjoitti:

En usko.

Nojaan nurkkaan ja tyttö katsoo, "ai, ketä" no ei ainakaan minua!"

olemme.
        Ollaan etuoiketuttaja kaikkeen hyvään ilman omaa ansiotamme, sattumien ansiosta?
        Emme ole juuri viisaampia ja ahkerampia kuin muutkaan kansat?

• viisaus'

olemme.
        Ollaan etuoiketuttaja kaikkeen hyvään ilman omaa ansiotamme, sattumien ansiosta?
        Emme ole juuri viisaampia ja ahkerampia kuin muutkaan kansat?

pitää olla kotoisin toisesta maasta?

• sanookaan, olla onneton rikkaana, oisi muka kivempaa kuin olla onneton köyhänä..

Mutta, tämä tavis elämä on ihan sopivaa, kun ei ole liian rikas, eikä ihan rutiköyhäkää eli kun työllään elää, niin siinnon onni ollakseen..

• on metsästä ja pelloista. Ja ennen vanhaan sanottiin, että hevoseton poika on huoleton poika.

• kutriina : )

No sanotaan, että raha ei tee onnelliseksi.
      Mutta kyllä se minusta elämää huomattavasti helpottaisi jos raha-asioilla ei tarvitsisi
      stressata.

Raha on ongelma, silloin kun sitä ei ole.
      Kun köyhyys tulee ovesta sisään, lentää rakkaus ikkunasta ulos eikö se jotenkin noin mennyt.

• k/k

Ihme käsityksii yhressäolosta,sillon nuorempana kun oli tiukempaa aikaa,oltiin yhres nälkäsiä.
        Mutta oltiin sitä porukalla.

• Heikunkeikku
        k/k kirjoitti:

Ihme käsityksii yhressäolosta,sillon nuorempana kun oli tiukempaa aikaa,oltiin yhres nälkäsiä.
        Mutta oltiin sitä porukalla.

...kiikun ja kaakun ja keikun ja kallistun sinun mielipiteeseesi.
        "Mutta oltiin sitä porukalla." Yes, juuri noin :)

• k/k
        Heikunkeikku kirjoitti:

...kiikun ja kaakun ja keikun ja kallistun sinun mielipiteeseesi.
        "Mutta oltiin sitä porukalla." Yes, juuri noin :)

toi kiikuminen,sä oot varmaan niitä naisii jolla on tanssin juoksu nilkassa.
        Sellasii askelii kun ruusuntippoja,olis kiva tietää millasii ne on ,osaaks selittää?.

• Heikunkeikku
        k/k kirjoitti:

toi kiikuminen,sä oot varmaan niitä naisii jolla on tanssin juoksu nilkassa.
        Sellasii askelii kun ruusuntippoja,olis kiva tietää millasii ne on ,osaaks selittää?.

...ruusuntipat nilkoista pärskiä.
        Kiikun sinne tänne, kun mieli sitä kiikuttaa. Joskus jotkut ihmiset saa kiikkumaan hullun lujaa ja välillä vain hidasta, rauhallista kiikkumista.
        Ei hätää niin kauan, kun kiikku edes himpun verran huojuu. Se on ehto, elämän.

Tiedät varmaan, jos istahdat kiikkustuoliin ja suljet simmut.

• k/k

mul on kaik mitä tarviin ,pitäs olla monta minää jos enemän tavaraa haluis hankkia.
      Kauheest tuntuu olevan rikkaillakin murheita.

• VäreNa

olla pienempiä kuin rikkaiden ja hyvä niin.
        En minä ainakaan kaipaa päänsärkyä sellasen omistamisesta minkä muutkin haluaa.
        Palkka vois olla himpan suurempi, ni ei tarttis aina murehtia?

• k/k
        VäreNa kirjoitti:

olla pienempiä kuin rikkaiden ja hyvä niin.
        En minä ainakaan kaipaa päänsärkyä sellasen omistamisesta minkä muutkin haluaa.
        Palkka vois olla himpan suurempi, ni ei tarttis aina murehtia?

oo koskaan riittävä,kato vaik meiän erustajia,nekin on kuopas ja pienpalkkasii.
        Sanotaan et kyllä köyhillä rutinaa riittää,ollaan me rutisematta viel on näkkäriä kaapis.

• VäreNa
        k/k kirjoitti:

oo koskaan riittävä,kato vaik meiän erustajia,nekin on kuopas ja pienpalkkasii.
        Sanotaan et kyllä köyhillä rutinaa riittää,ollaan me rutisematta viel on näkkäriä kaapis.

on aina käynyt niin sääliksi noita kansanedustajia, raukat pienllä palkalla ilmatteeks reissaa ja huolehtii toisten eduista.
        Eivät omiaan jouda vahtimaan?

• palkat edustajille
        VäreNa kirjoitti:

on aina käynyt niin sääliksi noita kansanedustajia, raukat pienllä palkalla ilmatteeks reissaa ja huolehtii toisten eduista.
        Eivät omiaan jouda vahtimaan?

voisivat houkutella jopa asiantuntijoita hakeutumaan alalle.

• RosaLiiin

"Reppu täynnä mammonaa
      eikä yhtään ystävää
      Yhä näkyy peilissä
      se minkä tahtoisi unohtaa.

Milloinkaan,
      ei sitä olisi kai halunnutkaan
      kaiken tuhoaa valta ja mammona
      kaiken tuhoaa."

Näinkin voi asian nähdä - suora lainaus.Enkä edes muista keneltä, olisko joku rokkibändi.

Onko se mammona sitten kirous vai siunaus riippuu siitä minkä merkityksen itse kukin sille antaa.
      Miten suuren osan se päästä ja ajatuksista täyttää.

Ei suomalainen maanomistaja ole pohatta, eikä tasa-arvo ole kuusien määrästä kiinni.
      Kuusien kasvattaminen vaatii tänä päivänä työtä ja osaamista,
      sukupolvien yli kestävää pitkäjänteisyyttä, siinä tänä päivänä tehdyn työn tulokset
      korjaa vasta seuraava tai sitä seuraava sukupolvi.
      Ei mitään syytä olla katkera tai kateellinen.

• HTZA

Isä olisi kyllä voinut hommata jonkun von: in tai af: n, ...skjöld: kin olisi ollut kiva.
      Aina on hauskempi olla terve, sairas, iloinen, surullinen, kun on tarpeeksi fyffee tilillä.
      Eikä olisi ollut pakko mennä mihinkään kouluun, ruokkisi vain sikoja tai kiusaisi hevosia.

• puskissamiäs

tai oikeastaan ketä mahdat tarkoittaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      532
      1746
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      853
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      687
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      598
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe