Kenttä vai katsomo

kumpi parempi

On parit liput sekä kentälle että katsomoon lohkoon D28 rivi 17, mutta kummat paikat on paremmat. jommat kummat tartis varmaan lahjottaa kavereille mut kummat pitäs itse ja menis vaimon kans nauttimaan rockin rytkeestä?

6

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsomo

      Itse menisin (ja menenkin) katsomoon. Johtuen siitä että luoja ei ole siunannut minua pitkällä vartalolla. Josta johtuen minä en näkisi kentältä mitään muuta kuin takaraivoja ja nyrkin selkämyksiä pystyssä.
      Sitä paitsi tuo D28 menee kyllä aika hyvään kohtaan katsomoa. Itse olin D28:ssa katsomassa Metallicaa ja olin erittäin tyytyväinen näkyvyyteen.

    • aikalne lintu syö madon

      jos haluiit jhyvät paikat kentältä niin sun pitää m,ennä aikasi jonottaa. Toisin sanoen jos et jaksa mennä aikaisin jonottaa niin valitse katsomo.

      • moi kaikki...

        Riittääköhän jotain 6 tuntia aikasemmin


    • kumpi parempille

      Mene kentälle ja myy toinen katsomo lippu minulle, jookos?

      • Kumpi parempi

        Näin itsekkin vähän jo ajattelin että katsomopaikat pidän itse, koska sieltä taitaa olla parempi näkyvyys lavalle.(alle keskimittaisena menee varmaan muuten takaraivojen tuijottelemiseksi kentällä) Lähinnä varmistin että noi katsomopaikat on hyvät ja niistä on parempi näkyvyys.
        Kenttälipuille löytyy kyllä kaveripiiristä ottajia, joten tarvii antaa parille kaverille mukava joululahja. Harmi ettei saanut noita katsomolippuja enempää.


      • katsomossa
        Kumpi parempi kirjoitti:

        Näin itsekkin vähän jo ajattelin että katsomopaikat pidän itse, koska sieltä taitaa olla parempi näkyvyys lavalle.(alle keskimittaisena menee varmaan muuten takaraivojen tuijottelemiseksi kentällä) Lähinnä varmistin että noi katsomopaikat on hyvät ja niistä on parempi näkyvyys.
        Kenttälipuille löytyy kyllä kaveripiiristä ottajia, joten tarvii antaa parille kaverille mukava joululahja. Harmi ettei saanut noita katsomolippuja enempää.

        Katsomossa on akustiikka tosi huono eli kentälle kannattaa mennä jos musiikista haluaa nauttia. lisäksi toi D28 on kaukana lavasta joten ei sieltä sen paremmin näe.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe