Haluun virolaisen

naisen.mistä

niitä sais helpoiten?

30

1751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et sitten...

...ajatellut Virosta!!!

• Eikös vain?

Josko kokeilisit vaikka sieltä Eestistä?

• räägi !

Paradiisiaias Aadam otsib Evat !?

No küll jummal saadab sulle õigel ajal ka küljeluu, ära sa nii väga kiirusta.

:D

• virolaista naista

hankaluuksia niistä saa.kyllä supi suomalainen on 100000 kert.parempi ja luotettavampi!

• Poliitline Mängur

See juhtus mõnda aastat tagasi..Olin baaris
      linnas kus ma elan ja juhtus Soome Yleisradio /YLE Soome-Eesti vaheline karaoke võitlus(seda ma ei teadnudgi veel)
      "Baarimikko" vana Martti küsis mis ma siin teen baaritiskillä? mine vaatama on karaoke kilpailu Suomi Eesti vahel lähedal restoraanis !..Noh ma läksin..ja nägin see tüdruk nimega Kaja.
      Ta laulsis Roy Orbisoni lood "blue bayou"
      Ma hakkasin temaga rääkima ja meist sais sõbraks!
      Niin helppoa se on kun on tuttu baarimikko;)
      Muuten..Viro voitti sen skaban 6-0!

• oket ja muut jo

tsekattu,ja flax käy kokoajan ja huom.suom naisten kaa;)

• Minulla..

on ollut jo kaksi virolaista vaimoa. En ala tarkemmin asiasta kertomaan ettei minua tunnisteta,mutta ÄLÄ JEESUKSEN NIMEEN TEE SITÄ VIRHETTÄ! Saat lopun elämäsi kärsiä,pääset rahoistasi ja mielenrauhastasi ja loppuelämäsi on pilalla.Usko minua koska puhun kokemuksen rintaäänellä!

• Niin, eestiläinen nainen.
        Minulla myöskin toinen menossa,eka kuoli.
        Ensimmäinen vaimoni kuitenkin paransi elämäni laatua mukavasti, ennen kuolemaansa.
        Rahallisesti hän tuli myöskin omillaan toimeen. Elikä ei auta vinkua jos tekee vääriä valintoja,väärän päätöksen olen tehnyt naisten suhteen vain yhden suomalaisen kohdalla.Oma vika.

• kuulutus

Herää kysymys että miten koulutit heitä ennen - yhteen menoa ?

Annoitko palkan ja auton hänelle käyttöön jo ennen yhteen muuttamista ?

• kuulutus kirjoitti:

Herää kysymys että miten koulutit heitä ennen - yhteen menoa ?

Annoitko palkan ja auton hänelle käyttöön jo ennen yhteen muuttamista ?

Suomalaisilla naisilla tuollaiset vaatimukset nykyään??
        Mulla kävi sit säkä,sain sellasen eukon joka oli kouluttautunut,ja hankkeet sen mukaiset.
        Esim. toi auto asia meni minulla päinvastoin ;-)
        Mut ei kaikki ihmiset oo tietenkään samanlaisia,ei edes miehet.

• vittu666

et ole eestiläisen naisen arvoista, he ovat liian kauneita sunkaltaiselle kun kerran kirjoitat tällaisen typerän viestin. Ota ruma suomalainen akka.

• vastaamassa xD

etkö saanut viime yönä?

• varmaan viron nokiassa

aamulla saamme taas lukea mitä aivar ja kaido ovat touhunneet

• Olen nähnyt vaan rumia

Ylpeitä, pahantahtoisia, leuhkoja, käsittämättömän rumia ovat virolaiset ämmät. En koskisi, vaikka maksettaisi. Hyi helvetti!!!

• se vaan tekee

niin että vetää sua takaapäin ja röhkii!

• hahahaaaa
        Olen nähnyt vaan rumia kirjoitti:

Ylpeitä, pahantahtoisia, leuhkoja, käsittämättömän rumia ovat virolaiset ämmät. En koskisi, vaikka maksettaisi. Hyi helvetti!!!

Kõik naised on kaunid, sest nad on loodud Aadami küljeluust!
        Ehk siis teiste sõnadega: sa törmäät just nende otsa, mida sa ise oled väärt.:)

• arvoille,paska lumppuja

ne on kaikki!

• vittu666
        arvoille,paska lumppuja kirjoitti:

ne on kaikki!

mine nussima neid oma rumasid soome akkasid, kelledest peer tõuseb taevani ja hambad haisevad, putsist ma üldse ei räägi, see on kinni ega ei saa oma kulli sisse. suomalainen paskiainen oled! Haista...

• XV-750 ei viitti kirjautua
        vittu666 kirjoitti:

mine nussima neid oma rumasid soome akkasid, kelledest peer tõuseb taevani ja hambad haisevad, putsist ma üldse ei räägi, see on kinni ega ei saa oma kulli sisse. suomalainen paskiainen oled! Haista...

Ära ärritu,mees lihtsalt soe peast.
        Lisaks on sojakas tuju teisel, sest üks eesti kaunitar lõi üle aisa,tema lilla kaaslasega.
        Aind pete voimeline üldistama naisi nagu tema.

• siinsete foorumireostaja
        vittu666 kirjoitti:

Kas sa ei saa aru, kes alustab neid teemasid?

Üks haige paneb mingi alustuse, millele on teada, et kohe kommentaare tuleb.

Omaarust kindlasti kaval kutt, kes algul neutraalsele algatusele ISE KIRJUTAB VASTUSEID.
        Siis lähebki vastastikkune sõim lahti. Ole sinagi ometi targem ja ära lasku nende tasemele. Milleks ropendada ja siinsete jobude pärast Soome naisi vastu halvustada?

Take it easy ja lagista naerda parem. Pooled siinsed rasvapead pole oma sotsiaalmaja toast kaugemale pääsenudki.

Igal lollil oma lõbu!

• Mr Nunnukka

Tarkoitatko vaimoksi vai mitä ?

• Satanicca

just joo.. mine metsa! :D

• minäkin ottaa yhden

sellaisen yhdeks yöks ja sit kenkää persiille!

• olemas

nö LOLLIDE klubi ja KÄSITÖÖRING...

Kanditeeri sinna presidendiks.

:DD

• yhden viron tytön kaa

joka on asunut suomes jo vuosia,puistossa naitiin yöllä ravintola-illan jälkeen.ei ollut mikään kummoinen,makas vaan kuin lahna ja vähän önähteli!suomalaiset aktiivisempia,nää on jotenki ujoja ja pidättyväisiä.ei oo sen jälkeen nähty,eikä ole niin väliksikään!

Ykä

• enam
        yhden viron tytön kaa kirjoitti:

joka on asunut suomes jo vuosia,puistossa naitiin yöllä ravintola-illan jälkeen.ei ollut mikään kummoinen,makas vaan kuin lahna ja vähän önähteli!suomalaiset aktiivisempia,nää on jotenki ujoja ja pidättyväisiä.ei oo sen jälkeen nähty,eikä ole niin väliksikään!

Ykä

LOOMA moodi mööda põõsaaluseid ei aeleks,
        siis soovin sulle Uueks Aastaks ikka seda päris OMA ! :D

• muuta syyhyä,

Ykä

käytitkö ehkäisyä? HIV melko yleinen virottarilla!

• TARA-75

Ykä

Ettei vaan nyt kuitenkin olisi niin ettei se eestitär vaan oikein nauttinut sun "taidoistasi" niinkuin usein suomalaisten kanssa valitettavasti käy,ja tietenkin suomalaiset naiset aktiivisempia maanmiestensä kanssa,että myös itse sais edes jotain irti siitä toimituksesta=},vaan eestiläiset miehet osaavat antaa naiselle nautinnon,vaikka niissä muuten ei olekkaan kun vikaa-ainakin kun teidän katkerien mielipiteitä lukee.EESTI MEHED RULES!!!!!

• vaaleeta vai

mitä saisi olla?

• .....että

jos sieltä Eestistä haet niin ei nainen maksa sataa euroa enempää. Sinne siis!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1831
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      53
      1122
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      956
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      927
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      74
      910
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      45
      790
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      781
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      762
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      18
      752
    Aihe