Haluun virolaisen

naisen.mistä

niitä sais helpoiten?

30

1792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et sitten...

      ...ajatellut Virosta!!!

    • Eikös vain?

      Josko kokeilisit vaikka sieltä Eestistä?

    • räägi !

      Paradiisiaias Aadam otsib Evat !?

      No küll jummal saadab sulle õigel ajal ka küljeluu, ära sa nii väga kiirusta.

      :D

    • virolaista naista

      hankaluuksia niistä saa.kyllä supi suomalainen on 100000 kert.parempi ja luotettavampi!

    • Poliitline Mängur

      See juhtus mõnda aastat tagasi..Olin baaris
      linnas kus ma elan ja juhtus Soome Yleisradio /YLE Soome-Eesti vaheline karaoke võitlus(seda ma ei teadnudgi veel)
      "Baarimikko" vana Martti küsis mis ma siin teen baaritiskillä? mine vaatama on karaoke kilpailu Suomi Eesti vahel lähedal restoraanis !..Noh ma läksin..ja nägin see tüdruk nimega Kaja.
      Ta laulsis Roy Orbisoni lood "blue bayou"
      Ma hakkasin temaga rääkima ja meist sais sõbraks!
      Niin helppoa se on kun on tuttu baarimikko;)
      Muuten..Viro voitti sen skaban 6-0!

      • oket ja muut jo

        tsekattu,ja flax käy kokoajan ja huom.suom naisten kaa;)


    • Minulla..

      on ollut jo kaksi virolaista vaimoa. En ala tarkemmin asiasta kertomaan ettei minua tunnisteta,mutta ÄLÄ JEESUKSEN NIMEEN TEE SITÄ VIRHETTÄ! Saat lopun elämäsi kärsiä,pääset rahoistasi ja mielenrauhastasi ja loppuelämäsi on pilalla.Usko minua koska puhun kokemuksen rintaäänellä!

      • Niin, eestiläinen nainen.
        Minulla myöskin toinen menossa,eka kuoli.
        Ensimmäinen vaimoni kuitenkin paransi elämäni laatua mukavasti, ennen kuolemaansa.
        Rahallisesti hän tuli myöskin omillaan toimeen. Elikä ei auta vinkua jos tekee vääriä valintoja,väärän päätöksen olen tehnyt naisten suhteen vain yhden suomalaisen kohdalla.Oma vika.


      • kuulutus

        Herää kysymys että miten koulutit heitä ennen - yhteen menoa ?

        Annoitko palkan ja auton hänelle käyttöön jo ennen yhteen muuttamista ?


      • kuulutus kirjoitti:

        Herää kysymys että miten koulutit heitä ennen - yhteen menoa ?

        Annoitko palkan ja auton hänelle käyttöön jo ennen yhteen muuttamista ?

        Suomalaisilla naisilla tuollaiset vaatimukset nykyään??
        Mulla kävi sit säkä,sain sellasen eukon joka oli kouluttautunut,ja hankkeet sen mukaiset.
        Esim. toi auto asia meni minulla päinvastoin ;-)
        Mut ei kaikki ihmiset oo tietenkään samanlaisia,ei edes miehet.


    • vittu666

      et ole eestiläisen naisen arvoista, he ovat liian kauneita sunkaltaiselle kun kerran kirjoitat tällaisen typerän viestin. Ota ruma suomalainen akka.

      • vastaamassa xD

        etkö saanut viime yönä?


      • varmaan viron nokiassa

        aamulla saamme taas lukea mitä aivar ja kaido ovat touhunneet


      • Olen nähnyt vaan rumia

        Ylpeitä, pahantahtoisia, leuhkoja, käsittämättömän rumia ovat virolaiset ämmät. En koskisi, vaikka maksettaisi. Hyi helvetti!!!


      • se vaan tekee

        niin että vetää sua takaapäin ja röhkii!


      • hahahaaaa
        Olen nähnyt vaan rumia kirjoitti:

        Ylpeitä, pahantahtoisia, leuhkoja, käsittämättömän rumia ovat virolaiset ämmät. En koskisi, vaikka maksettaisi. Hyi helvetti!!!

        Kõik naised on kaunid, sest nad on loodud Aadami küljeluust!
        Ehk siis teiste sõnadega: sa törmäät just nende otsa, mida sa ise oled väärt.:)


      • arvoille,paska lumppuja

        ne on kaikki!


      • vittu666
        arvoille,paska lumppuja kirjoitti:

        ne on kaikki!

        mine nussima neid oma rumasid soome akkasid, kelledest peer tõuseb taevani ja hambad haisevad, putsist ma üldse ei räägi, see on kinni ega ei saa oma kulli sisse. suomalainen paskiainen oled! Haista...


      • XV-750 ei viitti kirjautua
        vittu666 kirjoitti:

        mine nussima neid oma rumasid soome akkasid, kelledest peer tõuseb taevani ja hambad haisevad, putsist ma üldse ei räägi, see on kinni ega ei saa oma kulli sisse. suomalainen paskiainen oled! Haista...

        Ära ärritu,mees lihtsalt soe peast.
        Lisaks on sojakas tuju teisel, sest üks eesti kaunitar lõi üle aisa,tema lilla kaaslasega.
        Aind pete voimeline üldistama naisi nagu tema.


      • siinsete foorumireostaja
        vittu666 kirjoitti:

        mine nussima neid oma rumasid soome akkasid, kelledest peer tõuseb taevani ja hambad haisevad, putsist ma üldse ei räägi, see on kinni ega ei saa oma kulli sisse. suomalainen paskiainen oled! Haista...

        Kas sa ei saa aru, kes alustab neid teemasid?

        Üks haige paneb mingi alustuse, millele on teada, et kohe kommentaare tuleb.

        Omaarust kindlasti kaval kutt, kes algul neutraalsele algatusele ISE KIRJUTAB VASTUSEID.
        Siis lähebki vastastikkune sõim lahti. Ole sinagi ometi targem ja ära lasku nende tasemele. Milleks ropendada ja siinsete jobude pärast Soome naisi vastu halvustada?

        Take it easy ja lagista naerda parem. Pooled siinsed rasvapead pole oma sotsiaalmaja toast kaugemale pääsenudki.

        Igal lollil oma lõbu!


    • Mr Nunnukka

      Tarkoitatko vaimoksi vai mitä ?

      • Satanicca

        just joo.. mine metsa! :D


    • minäkin ottaa yhden

      sellaisen yhdeks yöks ja sit kenkää persiille!

      • olemas

        nö LOLLIDE klubi ja KÄSITÖÖRING...

        Kanditeeri sinna presidendiks.


        :DD


      • yhden viron tytön kaa

        joka on asunut suomes jo vuosia,puistossa naitiin yöllä ravintola-illan jälkeen.ei ollut mikään kummoinen,makas vaan kuin lahna ja vähän önähteli!suomalaiset aktiivisempia,nää on jotenki ujoja ja pidättyväisiä.ei oo sen jälkeen nähty,eikä ole niin väliksikään!

        Ykä


      • enam
        yhden viron tytön kaa kirjoitti:

        joka on asunut suomes jo vuosia,puistossa naitiin yöllä ravintola-illan jälkeen.ei ollut mikään kummoinen,makas vaan kuin lahna ja vähän önähteli!suomalaiset aktiivisempia,nää on jotenki ujoja ja pidättyväisiä.ei oo sen jälkeen nähty,eikä ole niin väliksikään!

        Ykä

        LOOMA moodi mööda põõsaaluseid ei aeleks,
        siis soovin sulle Uueks Aastaks ikka seda päris OMA ! :D


      • muuta syyhyä,
        yhden viron tytön kaa kirjoitti:

        joka on asunut suomes jo vuosia,puistossa naitiin yöllä ravintola-illan jälkeen.ei ollut mikään kummoinen,makas vaan kuin lahna ja vähän önähteli!suomalaiset aktiivisempia,nää on jotenki ujoja ja pidättyväisiä.ei oo sen jälkeen nähty,eikä ole niin väliksikään!

        Ykä

        käytitkö ehkäisyä? HIV melko yleinen virottarilla!


      • TARA-75
        yhden viron tytön kaa kirjoitti:

        joka on asunut suomes jo vuosia,puistossa naitiin yöllä ravintola-illan jälkeen.ei ollut mikään kummoinen,makas vaan kuin lahna ja vähän önähteli!suomalaiset aktiivisempia,nää on jotenki ujoja ja pidättyväisiä.ei oo sen jälkeen nähty,eikä ole niin väliksikään!

        Ykä

        Ettei vaan nyt kuitenkin olisi niin ettei se eestitär vaan oikein nauttinut sun "taidoistasi" niinkuin usein suomalaisten kanssa valitettavasti käy,ja tietenkin suomalaiset naiset aktiivisempia maanmiestensä kanssa,että myös itse sais edes jotain irti siitä toimituksesta=},vaan eestiläiset miehet osaavat antaa naiselle nautinnon,vaikka niissä muuten ei olekkaan kun vikaa-ainakin kun teidän katkerien mielipiteitä lukee.EESTI MEHED RULES!!!!!


    • vaaleeta vai

      mitä saisi olla?

    • .....että

      jos sieltä Eestistä haet niin ei nainen maksa sataa euroa enempää. Sinne siis!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe