että ärähti.
Mooses on puhunut !!
6
297
Vastaukset
- onko näin
Ai jokos se kaveri on oppinut puhumaankin?
- hävinny?
Jos se on puhunut niin se puhuu vieläkin keskuudessamme.
- ----+
..että KAIKKI presidentin valtaoikeudet pitää poistaa, kun ei itse aikanaan päässyt pressaksi pressan paikalle.
Jos itse olisi presidentti, niin ärisisi käpälät nyrkissä vuolaasti sanan minuutissa, että presidentin valtaoikeuksia pitää LISÄTÄ, kun ei se Arkadian mäen apinalauma muuten ruodussa pysy.- ei riirä talvisota
Mooseksen ennakoinnille tulevasta, lueskelin Hesarista, että melkein maailmanloppu on tulossa.
ei riirä talvisota kirjoitti:
Mooseksen ennakoinnille tulevasta, lueskelin Hesarista, että melkein maailmanloppu on tulossa.
Taitaa ennustaa sen mitä minäkin ajattelen, kaikki tuntuu odottavan ihme, toivottavasti
Mooses on väärässä, mutta pelko on aiheellinen.- SEKASORTOON
wonterghem kirjoitti:
Taitaa ennustaa sen mitä minäkin ajattelen, kaikki tuntuu odottavan ihme, toivottavasti
Mooses on väärässä, mutta pelko on aiheellinen.*Ja Kiinalaiset, jotka omistavat USA:n, siis käytännössä, varmaankin seisovat tumput suorina?
maailman uusi rahajärjestelmä.
kaikki maailman rahajärjestelmät vaditaan järjestettäväksui uudelleen yhtenäiseksi järjestelmäksi. vaikka dollari saavutta lujan aseman juuri ennen tulossa olevaa SUURTA romahdusta, tulee kriisi, joka vavisuttaa koko rahamaailmaa. kestää vuosia ennenkuin usko amerikan dollariin palautuu.
uskon, että syntyy uusi rooman valtakunta. sieltä nousee maailmaan sellainen JOHTAJA, JOKA PALAUTTAA TALOUDELLISEN JÄRJESTYKSEN. hän luo epäilemättä maailmanlatuisen kävelevä luottokortti - järjestelmän.
näkymättömät numerot piirretään otsaan ja kyynärvarteen, ja vain fotoskoopilla käyttävät kykenevät saamaan selville numerot. numerot ilmoitetaan kolmen kuuden numeron ryhmänä. TÄMÄ MERKKI VAADITAAN KAIKILTA, EIKÄ KUKAAN VOI OSTAA TAI MYYDÄ ILMAN TÄTÄ NÄKYMÄTTÖMÄSTI TATUOITUA NUMEROA. kehitetään jonkinlainen yleismaailmallinen luottojärjestelmä, ja kansakunnat voivat käyttää paljon luottoja hyväkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854