Ole jo täynnä seksituristeja kuten thainaa??
Eihän Vietnam
3
1330
Vastaukset
- reppumatkailija
Keskiverto seksituristin pitkäjännitteisyys tuskin riittää Vietnamin matkailuun. Suorien lentojen puute ja Keihäsmatkojen pieni tarjonta pitää huolen, ettei ainakaan suomalaiset aikaamiespojat siellä kännissä heilu. En ole nähnyt kyllä muunkaan maalaisia, mutta en kyllä ole liikkunutkaan Phan Thietissä ja muissa rysissä. Tarjontaa kyllä piisaa, ainakin etelässä.
- pappamia38
Kyllä sielläkin kauppa käy,rantapaikat ja Saigon,
eli missä turistit liikkuvat on tarjontaa.
Vietnamin sota on hyvänä pohjana tähänkin bisnekseen
(amer.sotilaat jne).Maahan on edelleen köyhä ja
seksi tulonlähteenä houkuttaa.
Mutta niinhän se on jokapuolella maailmaa,en asettaisi Thaimaata suurimmaksi pahaksi,itse pöyristyin Turkissa,katsellessani turistimammoja ja
heidän käyttäytymistään.
Toinen esimerkki Bulgariasta,missään en ole niin
röyhkeään tarjontaan törmännyt.
Mikä on sitten moraalitonta,oikeaa,väärää jne.se
onkin aivan toinen juttu.
Hyvää Joulua,ketään tuomitsematta. - -vietcongi-
kyllä esiintyy, varsinkin suurkaupungeissa ja turistipaikoissa, mutta toiminta on vähemmän julkista kuten esim. Thaimaassa. Mitään Pattayan kaltaista huorabaarikeskittymää ei täällä ole ja toivottavasti ei koskaan tulekaan. Ja kannattaa pitää mielessä kun puhuu seksituristeista, että suurin osa prostituoitujen asiakkaista on paikallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1181553
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016