Ole jo täynnä seksituristeja kuten thainaa??
Eihän Vietnam
3
1322
Vastaukset
- reppumatkailija
Keskiverto seksituristin pitkäjännitteisyys tuskin riittää Vietnamin matkailuun. Suorien lentojen puute ja Keihäsmatkojen pieni tarjonta pitää huolen, ettei ainakaan suomalaiset aikaamiespojat siellä kännissä heilu. En ole nähnyt kyllä muunkaan maalaisia, mutta en kyllä ole liikkunutkaan Phan Thietissä ja muissa rysissä. Tarjontaa kyllä piisaa, ainakin etelässä.
- pappamia38
Kyllä sielläkin kauppa käy,rantapaikat ja Saigon,
eli missä turistit liikkuvat on tarjontaa.
Vietnamin sota on hyvänä pohjana tähänkin bisnekseen
(amer.sotilaat jne).Maahan on edelleen köyhä ja
seksi tulonlähteenä houkuttaa.
Mutta niinhän se on jokapuolella maailmaa,en asettaisi Thaimaata suurimmaksi pahaksi,itse pöyristyin Turkissa,katsellessani turistimammoja ja
heidän käyttäytymistään.
Toinen esimerkki Bulgariasta,missään en ole niin
röyhkeään tarjontaan törmännyt.
Mikä on sitten moraalitonta,oikeaa,väärää jne.se
onkin aivan toinen juttu.
Hyvää Joulua,ketään tuomitsematta. - -vietcongi-
kyllä esiintyy, varsinkin suurkaupungeissa ja turistipaikoissa, mutta toiminta on vähemmän julkista kuten esim. Thaimaassa. Mitään Pattayan kaltaista huorabaarikeskittymää ei täällä ole ja toivottavasti ei koskaan tulekaan. Ja kannattaa pitää mielessä kun puhuu seksituristeista, että suurin osa prostituoitujen asiakkaista on paikallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204239Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692735Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5411371Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 571320
- 761301
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186