miten hurmata kala nainen
miten hurmaan kala naisen
7
2695
Vastaukset
- Deeddd
Vedä turpaan?
Tykkäävät erityisen paljon marttyyrin roolista.- ---------------------------...
Sinne sinunlaisesi kuululuvat
- - hmm -
itse kalana arvostan suoruutta ja rehellisyyttä, kusettajat jää aina mulle kiinni ja mielenkiinto lopahtaa sen siliän tien
- jussila68
kalat nainen haluaa tuntea olonsa turvalliseksi. Älä
painosta. Rehellisyys ja avoimuus myös auttaa asiassa. Onnea matkaan! - fisuN
Olemalla itsevarma ja luotettava/rehellinen, valheesta jäät aina kiinni! Älä kuitenkaan yritä liikaa. Hellä ja arvostava. Jos jokin painaa mieltä puhu asiasta. Ja jos kalat nainen toteaa ettei mikään ole vialla, ÄLÄ USKO. :D
- iloinen kala
Olemalla romanttinen ja ole se mikä vie eikä vikise, ei saa olla synkkä ihminen.
Kala tykkää kaikesta uudesta, mutta ei ehkä ole kauheen pitkäjänteinen.- KalaN
ihan samaa mieltä..
Silti yks juttu; ole romanttinen, mut älä missään nimessä imelä tai liioitteleva, ole oma itses ja tee se, mikä on sulle luontevaa romantiikan saralla. Rajansa kaikella, eli ne huomionosoitukset ja mukavat yllätykset silloin tällöin yleensä riittää, eikä niistä tule itsestäänselvyys sitten tulevaisuudessakaan, osaa arvostaa silloin enemmän (etsi määrässä kultainen keskitie).
Mutta toki kannattaa muistaa sellainen yleismaailmallinen kohtelias käytös ja kalojen läheisyyden kaipuu siellä arjenkin keskellä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932129Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237- 731190
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881106Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51936Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901