Romani Hymy Pyllyyn-

ohjelmassa

17

1426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä......

mainio-

• mikä on...

Mikä on mainio ?!??

• kysyn vaan...

Olikohan Säteen esiintyminen ihan romanitapojen mukaista?

• taaskin tuttuun tapaan

kaajeitten piikkiin,koska romani ei häpeä muuta kuin vanhempaa romania ja tuollahan ei heitä ollut.
        Ruudun toisella puolen kyllä oli,mutta sitähän tää Säte ei tullut ajatelleeksi.
        HEHEHE...

• BOMBAY-WAY

EI OLLUT

• kamalia ovat

miten ne vanhat ihmiset kehtaavat kattella tommosta ohjelmaa. onko ihan romaanien tapasta? kyl mien tommosta roskaa kato. en ees kirjota sen ojhelman nimee.

• ei sitten pidä
        kamalia ovat kirjoitti:

miten ne vanhat ihmiset kehtaavat kattella tommosta ohjelmaa. onko ihan romaanien tapasta? kyl mien tommosta roskaa kato. en ees kirjota sen ojhelman nimee.

katsoa tv ollenkaan jos nyt kaikki niin häpeää siellä on. Silloin tv pitäisi kieltää vanhoilta ihmisiltä koska ei mitään ohjelmaa voi sensuroida vain sen takia kun on häpiä...

• elgsu vaan
        kamalia ovat kirjoitti:

täytyy sanoa et kaikkea sitä kehataankin sanoa et vanha ei saa enään tv kattoa ,et jotku saa laittaa hymyä pyllyyn ja vielä kaaleen vaatessä. kaajeelista se on ymmrettyä et voivat tehä tuollasta tvssä ,mutta et oikeen hortto kaalo ,oh,oh

• heitä....
        elgsu vaan kirjoitti:

täytyy sanoa et kaikkea sitä kehataankin sanoa et vanha ei saa enään tv kattoa ,et jotku saa laittaa hymyä pyllyyn ja vielä kaaleen vaatessä. kaajeelista se on ymmrettyä et voivat tehä tuollasta tvssä ,mutta et oikeen hortto kaalo ,oh,oh

niin sanon minäkin, että kyllä nyt pohjosen kaaleilla kärsii kulttuuri! Kun he ovat niiiiin hanakoita haukkumaan muita kaaleita, kaikki muut ovat heidän mielestään kaajeellisia. He siis itse luulevat itsestään enemmän mitä ovat. Minun mielestä heillä on jokin kummallinen ilmiö siellä...kun ovat niin pieniä, niin pitää sitä jollakin lailla saada itseään nostaa...yleensä muitten kustannuksella..valitettavasti näin se on.

• keppipeppi
        heitä.... kirjoitti:

niin sanon minäkin, että kyllä nyt pohjosen kaaleilla kärsii kulttuuri! Kun he ovat niiiiin hanakoita haukkumaan muita kaaleita, kaikki muut ovat heidän mielestään kaajeellisia. He siis itse luulevat itsestään enemmän mitä ovat. Minun mielestä heillä on jokin kummallinen ilmiö siellä...kun ovat niin pieniä, niin pitää sitä jollakin lailla saada itseään nostaa...yleensä muitten kustannuksella..valitettavasti näin se on.

siis oliko tää säde pohjosen kaaleita? nyt sai kyllä mahtavat naurut. noo toivottavasti heillä pysyy vielä ruokakassi konepellin päällä kotimatkalla ettei etelän kaaleet erehy heitä normaaliks luulemaa

• ihan oma tyyli
        keppipeppi kirjoitti:

siis oliko tää säde pohjosen kaaleita? nyt sai kyllä mahtavat naurut. noo toivottavasti heillä pysyy vielä ruokakassi konepellin päällä kotimatkalla ettei etelän kaaleet erehy heitä normaaliks luulemaa

ulkonäön perusteella oletan että oli sieltä päin, ja olen kuullut muidenkin sanovan että on pohjosen kaaleita. En tunne itse henkilökohtaisesti tätä näyttelijää.

• tinalityyne

..kun sätellä oli hameet päällä eikä se itteään näytelly...eiks se näin mee..kun on mekko ja röijy päällä niin on hortto kaalo? kyllä sitten alatte jo vaatimaan liikoja jos muuta odotatte...ei ku pymy hyllyyn vaan

• kulttuurihame riittää
        tinalityyne kirjoitti:

..kun sätellä oli hameet päällä eikä se itteään näytelly...eiks se näin mee..kun on mekko ja röijy päällä niin on hortto kaalo? kyllä sitten alatte jo vaatimaan liikoja jos muuta odotatte...ei ku pymy hyllyyn vaan

muuta ei mustalaisuuteen tarvita.

Ei muuta kuin adressia tekemään että ohjelma on hyllytettävä ja että mustalaiset ei saa osallistua tällaisiin ohjelmiin, on kulttuurin vastaista esiintyä 'Hymy pyllyyn' tyylisissä ohjelmissa jossa stripataan julkisesti ja nimikin koetaan niin loukkaavaksi ja hävettäväksi romanikulttuurissa.

EIKÄKÖ, nythän mä hokasin, rahasta saa 'myydä' mitä vain ja missä vain, silloin kulttuurikin pannaan pyllyyn.

• masaniemi.m
        keppipeppi kirjoitti:

Juu Säde on puoliksi Oululasija ja puoliksi Rovanimeläisijä. Oli kerrassaan kaunis esitys ja tästä jo näkee miten sydämeltään sivistyneitä aitoja romaneja on Pohjosen kaaleet, mitä lie sitten taphtuu kun valot sammuu

• bmnvhh
        taaskin tuttuun tapaan kirjoitti:

kaajeitten piikkiin,koska romani ei häpeä muuta kuin vanhempaa romania ja tuollahan ei heitä ollut.
        HEHEHE...

oisi pitänny säden ymmärtää että kun ohjelma telivisijoidaan niin se tarkoittaa sitä että lähetys tulee ulos teeveestä

• rovaniementaito
        taaskin tuttuun tapaan kirjoitti:

HEHEHE...

Kyllä säten oisi pitänny ymmärtää että telkkarija kattoo vanhatkii kaaleet, mutta oululasiltahan sujuu mikä vaa kuten homostelu ja biisexuaalisuus on oulussa ja haukiputaalla yleistä. pottusuu kuuluisa bii. Ja pottusuun tyttö satu on bii kakkas minun siskon jaanan kun jaana ei suostunnu satun

• Kannattaakomainita

Ei varmaan ollut paha asia jos Säde oli tv:ssä ja Hymy pyllyyn-ohjelmassa, vai mitä. Saa erikoisen suuren huomion keskuudessanne. Paljon pahempiakin tekoja lienee tapahtunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe