homot on ihania

hetero_girl

Miks kaikkien ihanien miesten pitää olla homoja? Tää on epäreilua!!!! No joo mut on gayt kavereinakin tosi loistoporukkaa..ne on ystävistä niitä kaikkein luotettavimpia ja heidän kanssa on kiva shoppailla.

48

2018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm...

Olet aivan oikeassa...homot on ihania!olisi ihana saada sellainen ystäväksi!se voisi ehkä auttaa mua ymmärtämäänm poikaystävääni(ja myös itteeni)paremmin..

• Nainen

homoja parhaina ystävinä ja on edelleen.Olemme yhdessä itkeneet miestemme paskamaisuuksia ja nauraneet myös.Homoilla on reilua hurttia huumoria ja naisilla ei.Monen vuoden kokemuksella voin sanoa samaa mitä homobestikseni,että homon paras ystävä on nainen ja naisen paras ystävä on homo.Kumma juttu,mutta näin on!

• Leso tytär

Homot ihania! Entä riittääkö suvaitsevaisuutesi myös macholesbonaisia (Pillunnuolija naisia kohtaan??? Voisitko sietää sellaista myös läheisenä työ/opiskelutoverina, vai rupeaisiko kuvottamaan esimerkiksi tämän mahdolliset "vikittely-yritykset"?

• Nainen

Ei tietenkään ällöttäisi.Miksi muka?Enkä pelkäisi iskuyrityksiä.Sehän pitäisi ottaa vaan kohteiliaisuutena vastaan.Jollei itse tuntisi vetoa asiaan,olisi kieltäydyttävä lähemmästä tutavuudesta.Ei ole mikään este olla hyvä frendi.

• Nainen 40-vuotias
        Nainen kirjoitti:

Ei tietenkään ällöttäisi.Miksi muka?Enkä pelkäisi iskuyrityksiä.Sehän pitäisi ottaa vaan kohteiliaisuutena vastaan.Jollei itse tuntisi vetoa asiaan,olisi kieltäydyttävä lähemmästä tutavuudesta.Ei ole mikään este olla hyvä frendi.

Minulla on paljon homoystäviä johtuen ihan siitä, että opiskelin vieraita kieliä aikoinaan pääaineena ja olin siis humanistisessa tiedekunnassa...
        Noh, pojista on lähinnä huvittavaa se, että hetero-mies automaattisesti olettaa olevansa jokaisen homomiehen päiväunien kohde. Kun enhän minäkään ihastu tai himoitse kaikkia vastaantulevia miehiä...miksi ihmeessä lesbot tai homotkaan himoitsisivat kaikkia vastaantulijoita:)? Taitaa olla äärimmäistä narsisimia perustella omaa fobiaansa mahdollisilla tulevilla lähentely-yrityksillä...

• voi se vähän
        Nainen kirjoitti:

varsinkin, jos tullaan yhtäkkiä tyrkylle. Luulin itse erästä vaaralliseksi kaheliksi. Tilanne oli siten outo, jotta mieleeni ei tullut muuta.

• Kokemusta on!

... hyviä isiä =)

• Petetty!

Itse olen hintille lapsen saanut, oikein kulissiksi! Lapsen synnyttyä ei kertonut, että seurustelee toisen miehen kanssa, teki tästä lapselleni vielä kummin! Sanoi, ettei hänen maailmassaan tule koskaan olemaan muita naisia kuin minä ja äitinsä, mutta hyvä ystäväni (oikea salapoliisi!)löysi ilmoituksen täältä netistä, missä kyseinen "pari" hakee naista seksiseurakseen. Siis se, että lapseni isä on sairas, siis hintti tai mikä lie, ei varmaan tiedä enää itsekään, niin hän on vielä täysin kierokin! Hyi helvetti!

En kuitenkaan halua syyllistää kaikkia homoja, luulen, että teistäkin löytyy rehellistä porukkaa. Mutta nyt on oloni kuitenkin todella nollassa!

• IIk
        Petetty! kirjoitti:

Itse olen hintille lapsen saanut, oikein kulissiksi! Lapsen synnyttyä ei kertonut, että seurustelee toisen miehen kanssa, teki tästä lapselleni vielä kummin! Sanoi, ettei hänen maailmassaan tule koskaan olemaan muita naisia kuin minä ja äitinsä, mutta hyvä ystäväni (oikea salapoliisi!)löysi ilmoituksen täältä netistä, missä kyseinen "pari" hakee naista seksiseurakseen. Siis se, että lapseni isä on sairas, siis hintti tai mikä lie, ei varmaan tiedä enää itsekään, niin hän on vielä täysin kierokin! Hyi helvetti!

En kuitenkaan halua syyllistää kaikkia homoja, luulen, että teistäkin löytyy rehellistä porukkaa. Mutta nyt on oloni kuitenkin todella nollassa!

Kauheeta, mä en todellakaan pystyis tehä mitään noin sairasta kenellekkään!!!!
        Sitäpaitsi se tyyppi ei varmaankaan ollu homo vaan PSYKOPAATTI!!!!!!!!

• ToheloSmurffi

Mulla ei oo todellakaan mitään homoja tai ylipäätään ketään vastaan, mutta ymmärrän kyllä jos tosta paskat fiilikset:/

• 100prosenttinenhomo

No ensinnäkään tuossa petetyn tarinassa ei ole kysymys mistään aidosta homosta vaan bissestä. Mutta yhtä kaikki tuollaiset kaikenmaailman sekasikiöthän ne pilaavat oikeiden homojenkin maineen. Mutta toivottavasti tuo kyseinen nainen on totuuden paljastuttua tajunnut pitää lapsensa mahdollisimman kaukana tuosta kyseisestä siasta. Häpäisee pian lapsensakkin varsinkin jos se on saatettu alkuun perinteisellä tavalla.

• Älä taas aloita noita itkupotkuraivareitasi. Kuultu on jo niiiin monta kertaa. Koita jo päästä yli, että hetero ei susta ollut kiinnostunut

• uuhaahiih
        peepingtommi1 kirjoitti:

Älä taas aloita noita itkupotkuraivareitasi. Kuultu on jo niiiin monta kertaa. Koita jo päästä yli, että hetero ei susta ollut kiinnostunut

Täällähän se vanha kunnon piiparijacens bisse riehuu täysissä sielunsa voimissa ja vähän myöhemmin hän bestiksensä bearkin osallistuu keskusteluun.
        Piipjacens on kunnostautunut sekoilemaan OOÄMMÄN kanssa qx:n tuherrustaulullakin jälleen kerran :) ilman bearin suostumusta varmaan :)
        Onhan se kiva, kun kaksi Suomi-internet maailaman kahelia on päässyt latauksistaan riehumaan kesälaitumille, ei puutu enää kuin aapolappi niin kopla onkin miehitetty...

• uuhaahiih kirjoitti:

Täällähän se vanha kunnon piiparijacens bisse riehuu täysissä sielunsa voimissa ja vähän myöhemmin hän bestiksensä bearkin osallistuu keskusteluun.
        Piipjacens on kunnostautunut sekoilemaan OOÄMMÄN kanssa qx:n tuherrustaulullakin jälleen kerran :) ilman bearin suostumusta varmaan :)
        Onhan se kiva, kun kaksi Suomi-internet maailaman kahelia on päässyt latauksistaan riehumaan kesälaitumille, ei puutu enää kuin aapolappi niin kopla onkin miehitetty...

Kannattaisiko sinun hankkia ammattiapua, jos elämäsi on noin vaikeaa? Tai ehkä opetella sivuuttamaan kirjoituksia? Vai onko kumpikin liian vaikeita asioita :)

• 100prosenttinenhomo

Ja taas se koira älähtää johon kalahtaa. Taidat nimittäin itsekkin olla tuollainen kaksoiselämää elävä heterohomo jollaisesta tuo petetty nainen kertoo. Tuskin kommenttini muuten kävisi noin kipeää.

• uli uli uli uli vali vali vali vali, bäää kun se pärkele oli hetero vaikka mä PÄÄÄTIN että se on homo ja ihquttaa mua satana. :D Monettakohan kertaa aloitat tämän marttyyri itkuvirtesi täällä? Se on jo kuultu helvetin monta kertaa. Kaksoiselämää en ole koskaan viettnyt, sinä se et osaa muuta kuin ämmäillä ja nyyhkyttää sen one who got away perään.

• 100prosenttinenhomo
        peepingtommi1 kirjoitti:

uli uli uli uli vali vali vali vali, bäää kun se pärkele oli hetero vaikka mä PÄÄÄTIN että se on homo ja ihquttaa mua satana. :D Monettakohan kertaa aloitat tämän marttyyri itkuvirtesi täällä? Se on jo kuultu helvetin monta kertaa. Kaksoiselämää en ole koskaan viettnyt, sinä se et osaa muuta kuin ämmäillä ja nyyhkyttää sen one who got away perään.

Mutta ihmeen hanakasti kuitenkin puolustelet aina nuita kaikenmaailman feikkipellejä, joten eiköhän sinulla ole myös oma lehmäkin ojassa.

• 100prosenttinenhomo kirjoitti:

Mutta ihmeen hanakasti kuitenkin puolustelet aina nuita kaikenmaailman feikkipellejä, joten eiköhän sinulla ole myös oma lehmäkin ojassa.

Ei kuule ole lehmää ojassa, hankihan ne inkkarit kanoottiin takaisin ja oikeasti lopeta jo ennenkuin aloitat. Kyllä täällä kaikki tietävät jo mielipiteesi.

• 100prosenttinenhomo
        peepingtommi1 kirjoitti:

Ei kuule ole lehmää ojassa, hankihan ne inkkarit kanoottiin takaisin ja oikeasti lopeta jo ennenkuin aloitat. Kyllä täällä kaikki tietävät jo mielipiteesi.

Itselläsi ei ole tainnut niitä inkkareita vielä ollakkaan, joten käy se ala-aste ensin loppuun ja ala sitten vasta etsimään niitä inkkareita.

Itselläsi ei ole tainnut niitä inkkareita vielä ollakkaan, joten käy se ala-aste ensin loppuun ja ala sitten vasta etsimään niitä inkkareita.

Kuule kaikki on kanootissa ja ihan tiukasti. Koulut on käyty :D Mene sinne lastentarhaan vaan, jotta kasvatat itsellesi pallit. Mieti nyt oikeasti mitä täällä teet. Uliset aina vain yhden miehen perään, joka ei ollutkaan sinusta kiinnostunut. Onko järkeä vai kannattaisiko ehkä pyrkiä elämässä eteenpäin?

• 100prosenttinenhomo
        peepingtommi1 kirjoitti:

Kuule kaikki on kanootissa ja ihan tiukasti. Koulut on käyty :D Mene sinne lastentarhaan vaan, jotta kasvatat itsellesi pallit. Mieti nyt oikeasti mitä täällä teet. Uliset aina vain yhden miehen perään, joka ei ollutkaan sinusta kiinnostunut. Onko järkeä vai kannattaisiko ehkä pyrkiä elämässä eteenpäin?

En ole tässäkään ketjussa puhunut mistään ihastuksistani sanaakaan. Mutta itsehän veisaat samaa virttä koko ajan.

En ole tässäkään ketjussa puhunut mistään ihastuksistani sanaakaan. Mutta itsehän veisaat samaa virttä koko ajan.

Eipä sun tarvikaan, kun on muistissa edelliset vastaavat purkauksesi, jotka olivat identtiisä tämän uusimman kanssa. Kyllä me tiedämme että vihaat naisia jo.

• vuosiajonähtyniitä
        peepingtommi1 kirjoitti:

Eipä sun tarvikaan, kun on muistissa edelliset vastaavat purkauksesi, jotka olivat identtiisä tämän uusimman kanssa. Kyllä me tiedämme että vihaat naisia jo.

Onkohan peepingtommilla muistissa omat tuhannet sekoilut useissa someissa useilla eri ja samoilla nimimerkeillä?

• vuosiajonähtyniitä kirjoitti:

Onkohan peepingtommilla muistissa omat tuhannet sekoilut useissa someissa useilla eri ja samoilla nimimerkeillä?

Hienoa, sinulla on pakkomielle minusta. Apua saa, kun osaa pyytää. On se toisilla tyhjää se elämä...

• bear.is.the.best

14 vuotta aloitusta myöhemmin ja eräät tutut nimimerkit jatkavat samaa levyään kuin eilistä päiväänsä kertaisivat...

Onneksi ei ole tuollaisia päähänpinttymiä. Kivahan näitä 100%:n avohoidokkeja on toki seurata.

• nähtyon

nii, itselläsi on omat pinttymäsi, kuten muka hauskat kommentit

• bear.is.the.best
        nähtyon kirjoitti:

nii, itselläsi on omat pinttymäsi, kuten muka hauskat kommentit

nii ja kaikkii keskusteluihin osallistuminen joissa mainitaan ihana ;D iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihana ;D

Ja sutkin on nähty, tosin aika kauan sitten... Mites menee isänmaallisella, joko vihdoinkin olet Qruiserista miehen löytänyt, kun minä sieltä katosin, vai onko semmoinen one who got away -haikeus, kun en sinne palannutkaan, vaikka kaikki aapot ja piipparit niin luulivatkin? Hyvin siellä ilman minuakin näköjään niskoja nakellaan, ranteita vispataan ja käsilaukut heiluvat ;D

• heteropride
        bear.is.the.best kirjoitti:

nii ja kaikkii keskusteluihin osallistuminen joissa mainitaan ihana ;D iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihana ;D

Ja sutkin on nähty, tosin aika kauan sitten... Mites menee isänmaallisella, joko vihdoinkin olet Qruiserista miehen löytänyt, kun minä sieltä katosin, vai onko semmoinen one who got away -haikeus, kun en sinne palannutkaan, vaikka kaikki aapot ja piipparit niin luulivatkin? Hyvin siellä ilman minuakin näköjään niskoja nakellaan, ranteita vispataan ja käsilaukut heiluvat ;D

Jos olet oikea bearnick niin todista se kommentoimalla kirjautuneena. Jos et tätä tee, niin fakta pysyy faktana ja profiilisi poistettiin pedofilian takia ja siksi hirtit itsesi Niuvanniemellä.

• bear.is.the.best
        heteropride kirjoitti:

Jos olet oikea bearnick niin todista se kommentoimalla kirjautuneena. Jos et tätä tee, niin fakta pysyy faktana ja profiilisi poistettiin pedofilian takia ja siksi hirtit itsesi Niuvanniemellä.

Hmmm...

Kyllä sulla tuota "fakta" fan fictionia riittää... Ei oo toki ihmekään, jos sulle on Niuva noin tuttu juttu ;P

Diagnoosin, miksi siellä olet, voi kuka tahansa nähdä noista sun vastauksista.

Rekisteröitynä tai rekisteröimättömänä kirjoittaminen tai kuka on bear ja kuka ei, lienee pienempi ongelma kuin se, että miten tänne voi kirjoittaa, jos on hirttänyt itsensä?

Haamukirjoittajanako?

• nvgay

Paskapuhetta. Eivät läheskään kaikki homot ole tuollaisia aloittajan kuvaamia akkaseurassa liikkuvia käkättäjiä, akkoja siis itsekin. Itse halveksin vihaan naisia enkä halua enkä tarvitse heitä mihinkään elämässäni.

• bftem

Suurta sielujen sympatiaa havaittavissa 100% Homon kanssa. Vihdoinkin hän löytää sielunkumppanin itselleen!

• voisijolopettaa

Miksi peepintommi1 haluaa pilata kaikki keskustelut?

• Kaikki keskusteluthan on aina pilalla, kun joku esittää eriävän mielipiteen :D Eipä siihen paljoa tarvi tällä palstalla, että teikäläiset vetäsee hernepussin nenään. Opettele sivuuttamaan kommentteja niin elämä helpottuu!

• bear.is.the.best
        peepingtommi1 kirjoitti:

Kaikki keskusteluthan on aina pilalla, kun joku esittää eriävän mielipiteen :D Eipä siihen paljoa tarvi tällä palstalla, että teikäläiset vetäsee hernepussin nenään. Opettele sivuuttamaan kommentteja niin elämä helpottuu!

Jacens oletko koskaan kokeillut itse? Ota se hernepussisi nenästäsi ja leiki sillä tunti. Jos tuntuu edelleen pahalta leiki toinenkin tunti.
        Saattaa elämäsi helpottua:D

• bear.is.the.best

Jacens oletko koskaan kokeillut itse? Ota se hernepussisi nenästäsi ja leiki sillä tunti. Jos tuntuu edelleen pahalta leiki toinenkin tunti.
        Saattaa elämäsi helpottua:D

jee, ittesimo/aapolappi/heteropride/100prosenttinen skitso kirjoittaa 18:31 tahallaan nimmarillani ja vaan haluaa sotkea minut taas tähän peeppari-kiistaansa kun sai ittesimona jälleen kerran kenkää Qruiserista - ihan ilman minua osasi sählätä itsensä pellolle, mutta ei taida tajuta taaskaan miksi...

Koettakaa vaan vammaiset sosiopaatit homojenkiusaajat ry. tajuta, etten enää leiki netissä teidän ehdoillanne, vaikka kuinka monta nimimerkkiä kaappaisitte ;D Mie pysyn vaan reaalielämässä ja ihkusti iiiiiiiiiiiiiihanissa homoissa, enkä välitä teistä narskupersuista lainkaan vaikka mitä satuja kertoisitte :P

Pysyisitte vaan siellä Qruiserissa jokeltelemassa ja haistelemassa toistenne kakkavaippoja nyt kun mä en ole siellä sotkemassa kallisarvoista elämäänne ilmoitustaulun kuningattarina ;P

• bear.is.the.best

jee, ittesimo/aapolappi/heteropride/100prosenttinen skitso kirjoittaa 18:31 tahallaan nimmarillani ja vaan haluaa sotkea minut taas tähän peeppari-kiistaansa kun sai ittesimona jälleen kerran kenkää Qruiserista - ihan ilman minua osasi sählätä itsensä pellolle, mutta ei taida tajuta taaskaan miksi...

Koettakaa vaan vammaiset sosiopaatit homojenkiusaajat ry. tajuta, etten enää leiki netissä teidän ehdoillanne, vaikka kuinka monta nimimerkkiä kaappaisitte ;D Mie pysyn vaan reaalielämässä ja ihkusti iiiiiiiiiiiiiihanissa homoissa, enkä välitä teistä narskupersuista lainkaan vaikka mitä satuja kertoisitte :P

Pysyisitte vaan siellä Qruiserissa jokeltelemassa ja haistelemassa toistenne kakkavaippoja nyt kun mä en ole siellä sotkemassa kallisarvoista elämäänne ilmoitustaulun kuningattarina ;P

Ihanaaaaaaaaaaaaaa panoa eilen :D joten en ollut netissä 23.58 kesken ihaaaaaaaaaaanaaaaaan panon. Olen niin famous ja nimeni kelpaa jokaiselle trollille, jopa peeppari-jacens sitä nykyisin käyttää.
        Tui tui sinne piipparin Qruiseriin, postaa lisää OM herjoja, olet melkein yhtä famous, kuin kuuluisa bear-nick2 ;D
        Kyllä peeppari saat vielä homon panemaan sinua, kun ensin lopetat homovihasi ja muut fobiasi homoja kohtaan, ehkä OM tuikkaa sinua pyllyyn ;D

• bear.is.the.best

Ihanaaaaaaaaaaaaaa panoa eilen :D joten en ollut netissä 23.58 kesken ihaaaaaaaaaaanaaaaaan panon. Olen niin famous ja nimeni kelpaa jokaiselle trollille, jopa peeppari-jacens sitä nykyisin käyttää.
        Tui tui sinne piipparin Qruiseriin, postaa lisää OM herjoja, olet melkein yhtä famous, kuin kuuluisa bear-nick2 ;D
        Kyllä peeppari saat vielä homon panemaan sinua, kun ensin lopetat homovihasi ja muut fobiasi homoja kohtaan, ehkä OM tuikkaa sinua pyllyyn ;D

Näköjään nimimerkkejä varasteleva skitsofreenikko trolli aapolappi aloitti täällä valebear-pommituksen heti kun ittesimo/Silver Wolf -aliaksensa saivat Qruiserista bannit ;D Mutta näköjään on jo ehtinyt tekaista parit uudet... Sieltä ne bear_nick2 -äänestyksen ei-osiosta löytyvät ;D

Sille orig. peepparille ja kaikille muillekin tiedoksi. Bannatkaa äkkiä kaikki toisenne ja esiintykää toisinanne täällä Suolessa! Sitten menkää ranneliikkeeseen esittämään suvaitsevaa maailmanparantajaa, kuten OM tekee :D Sillä se maailma paranee :DDDDD

Onneksi osaan nykyisin pysytellä erossa näistä kuvioista, muuten voisi vaikka suuttua siitä, että joku esiintyy taas minuna ;D

Mutta kun joku on vuosien varrella osoittanut, että osaa ainoastaan olla valju, saamaton ja ennen kaikkea t-y-h-m-ä copypaste, joka fiksautuu tiettyihin henkilöihin, niin kai hän sitten kopioi nimimerkinkin itseään paremmalta ja iiiiiiiiiiihanammalta.

Toki, jos identiteettivarkaamme haluaisi tehdä kaiken kuten virtuaaliesikuvansa, niin sitten varmaankin hänen pitäisi myös roikkua narussa Niuvanniemessä, kuten heteropride tuossa ystävällisesti aiemmin ehdotti bearin kohtaloksi. Mutta eihän tumpelo osaa edes sitä kravattia tehdä ;D vaikka selkeästi helpottaisi kerralla tämä keskustelujen typerä vääntö.

• Voi voi, kun bear taas yrittää olla mukahauska epätoivoisesti ja nokkela. Ei minulla ole kuule herneitä nenässä, valitan. Ja ei, en vihaa homoja vieläkään. Ainoastaan rasismia vihaan.Toki saat uskotella itsellesi muuta, jos se oloasi helpottaa yhtään. Kavereissani on homoja, joita tuskin olisi, jos homoja vihaisin. Ja tuo viimeinen kommenttisi oli totaalisen epäasiallinen, seksielämäni ei kuulu sinulle tai kenellekään muulle. Mistä edes tiedät käyko homo panemassa minua vai panenko homoa? Miten se tähän liittyy? Noh kukin tottakai tyylillään.

• bear.is.the.best

bear.is.the.best -kommentit
        22.8.2017 18:31 ja
        23.8.2017 9:35

eivät ole kirjoittamiani, vaan niiden ainoa tarkoitus on saada tänne taas riita aikaan käyttämällä minua välikappaleena. Kerrotaan nyt tämä fakta tässä välissä, ennenkuin tämä taas eskaloituu teidän "ihanien" parantumattomien avo-hoitojen varapersoonien varapersoonien varapersoonien kesken.

• bear.is.the.best

Hyvin ovat vajakit vallanneet nimimerkkini ;D Eipä tässä ole aikaa vastailla teille enempää, nääs pitää kiirehtiä iiiiiiiiiiiiihanille panoille :P
      Lapsukaiset riidelkää lisää, huomenna saatte tupakkaa...

• bdbfd

Anaalilappi taas munanpuutteessa ulisee, kun ei kukaan anna mulkkua perseeseen kuppaseen

• vauvafoorumi

hei vaan aapo/ittesimo/silver wolf, tulkaa taas huomenna nuolettaa heteropriden kaa uimahalliin sun "tikkaria."

Sun fanisi 9-11 v:t lasten altaalta, mv:n innokaat lukiat.

• bear.is.the.best
        vauvafoorumi kirjoitti:

hei vaan aapo/ittesimo/silver wolf, tulkaa taas huomenna nuolettaa heteropriden kaa uimahalliin sun "tikkaria."

Sun fanisi 9-11 v:t lasten altaalta, mv:n innokaat lukiat.

Jeejee jacensilla taas pillerit unohtuneet aamulla ;D
        tuitui

• bear.is.the.best

tuitui

Eihän noita sullekaan ole näköjään annettu, ittesimo/Silver Wolf/aapolappi bear.is.the.best -kommentit 22.8.2017 18:31, 23.8.2017 9:35, 23.8.2017 11:51 ja 23.8.2017 16:12

Kai se Niuvan osaston hoitaja edes märät vaipat on käynyt vaihtamassa?

Kyllä se on koville ottanut Qruiser-bannit taas pienellä ;DDD kun pitää minua noin innolla feikata ;D

• bear.is.the.best

Eihän noita sullekaan ole näköjään annettu, ittesimo/Silver Wolf/aapolappi bear.is.the.best -kommentit 22.8.2017 18:31, 23.8.2017 9:35, 23.8.2017 11:51 ja 23.8.2017 16:12

Kai se Niuvan osaston hoitaja edes märät vaipat on käynyt vaihtamassa?

Kyllä se on koville ottanut Qruiser-bannit taas pienellä ;DDD kun pitää minua noin innolla feikata ;D

Miksi yrität esiintyä minuna ja selitellä mitkä viestit eivät ole minun?
        Kaikki tietävät, ettei aito bear sorru kirjoitusvirheisiin, joita sinun tekstissäsi on runsaasti.
        Voitsit kokeilla kirjoittaa oikein, olet vain halpa kopio.
        Surkea feikkaus on vetää qruiseria tänne, koska olen lähtenyt qruiserista.
        Tunnet hyvin Niuvanniemen arjen ;D ja todellakin sinulle on vaikuttanut Qruiserin bannit pahasti ;D

• jacens1

tuitui

Ei ole kirjoitukseni

• bear.is.the.best

Miksi yrität esiintyä minuna ja selitellä mitkä viestit eivät ole minun?
        Kaikki tietävät, ettei aito bear sorru kirjoitusvirheisiin, joita sinun tekstissäsi on runsaasti.
        Voitsit kokeilla kirjoittaa oikein, olet vain halpa kopio.
        Surkea feikkaus on vetää qruiseria tänne, koska olen lähtenyt qruiserista.
        Tunnet hyvin Niuvanniemen arjen ;D ja todellakin sinulle on vaikuttanut Qruiserin bannit pahasti ;D

"Voitsit kokeilla kirjoittaa oikein, olet vain halpa kopio."

Ei kai tarvitse edes kertoa, että en kirjoittanut tätä 9:38 "voitsit"-viestiä :D kun juuri teit ison numeron oikean bearin oikeinkirjoitustaidoista ja yrität edelleen esiintyä minuna, niin tuo on suorastaan noloa :D

Luuseri, mikä luuseri tämä kopionikki-aapo.

• dsc

Kauanpa se aapo malttoi pois olla, kun tuli pakottava tarve palata Qruiseriin sesimona.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3603
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3215
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      445
      2506
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      255
      1559
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1304
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1223
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      141
      1150
    Aihe