kuinka sopii yhteen rapu nainen ja kauris mies,olen sellasta tapaamassa :)kiitos etukäteen
KAURIS JA RAPU
5
1383
Vastaukset
- kulikuli
ei oikein toimi kun saat nenillesi,sitten tiedät miltä tuntuu kauriin iskut.
mut kuiteski hyvää yritystä sullekkin. - rapu 33
rapu ja kauris sopii erittäin hyvin toisilleen ite olen rapunainen olen avioliitossa kauris miehen kanssa ja meilä synkkää tosi hyvin olemme ollu yli kaksvuotta yhessä ja edelleen rakkaus kukoistaa...
- Mr rapu
Sillä rapumies ei voi ymmärtää rapunaisen oikkuja!
- rapu33
Mr rapu kirjoitti:
Sillä rapumies ei voi ymmärtää rapunaisen oikkuja!
no se riippu niin tilanteesta kyllä mää ite tuun hyvin toimeen toistn rapujenkaa synkkää niitenkansh yvin ja luulisin että toimis hyvin suhtessakin me ravut ollaan niin saman laisia persoonia
- kaurisnaisena
oikein usko et pelaa.
Kauris äksy,tyly ja suorasanainen oman tiensä kulkija.
Ne ravut joita olen tuntenut ovat olleet liian tunteella toimivia ja ailahtelevaisia.
Lisäks ruikuttajia en kestä ollenkaan ja ravut hyvin usein semmoisia ovat!!
Mulle parhaimmat kumppanit/kaverit löytyy ilma/tulimerkeistä.
Tosin olenkin nouseva vaaka ja kuu jousimies et voi vaikuttaa asiaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2196262Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1805822Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai155434BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2514331Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j734087- 2683933
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1393462Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1283289HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212986Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan22449