kuinka sopii yhteen rapu nainen ja kauris mies,olen sellasta tapaamassa :)kiitos etukäteen
KAURIS JA RAPU
5
1345
Vastaukset
- kulikuli
ei oikein toimi kun saat nenillesi,sitten tiedät miltä tuntuu kauriin iskut.
mut kuiteski hyvää yritystä sullekkin. - rapu 33
rapu ja kauris sopii erittäin hyvin toisilleen ite olen rapunainen olen avioliitossa kauris miehen kanssa ja meilä synkkää tosi hyvin olemme ollu yli kaksvuotta yhessä ja edelleen rakkaus kukoistaa...
- Mr rapu
Sillä rapumies ei voi ymmärtää rapunaisen oikkuja!
- rapu33
Mr rapu kirjoitti:
Sillä rapumies ei voi ymmärtää rapunaisen oikkuja!
no se riippu niin tilanteesta kyllä mää ite tuun hyvin toimeen toistn rapujenkaa synkkää niitenkansh yvin ja luulisin että toimis hyvin suhtessakin me ravut ollaan niin saman laisia persoonia
- kaurisnaisena
oikein usko et pelaa.
Kauris äksy,tyly ja suorasanainen oman tiensä kulkija.
Ne ravut joita olen tuntenut ovat olleet liian tunteella toimivia ja ailahtelevaisia.
Lisäks ruikuttajia en kestä ollenkaan ja ravut hyvin usein semmoisia ovat!!
Mulle parhaimmat kumppanit/kaverit löytyy ilma/tulimerkeistä.
Tosin olenkin nouseva vaaka ja kuu jousimies et voi vaikuttaa asiaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744