kuinka sopii yhteen rapu nainen ja kauris mies,olen sellasta tapaamassa :)kiitos etukäteen
Vastaukset 5
- kulikuli
ei oikein toimi kun saat nenillesi,sitten tiedät miltä tuntuu kauriin iskut.
mut kuiteski hyvää yritystä sullekkin. - rapu 33
rapu ja kauris sopii erittäin hyvin toisilleen ite olen rapunainen olen avioliitossa kauris miehen kanssa ja meilä synkkää tosi hyvin olemme ollu yli kaksvuotta yhessä ja edelleen rakkaus kukoistaa...
- Mr rapu
Sillä rapumies ei voi ymmärtää rapunaisen oikkuja!
- rapu33
Mr rapu kirjoitti:
Sillä rapumies ei voi ymmärtää rapunaisen oikkuja!
no se riippu niin tilanteesta kyllä mää ite tuun hyvin toimeen toistn rapujenkaa synkkää niitenkansh yvin ja luulisin että toimis hyvin suhtessakin me ravut ollaan niin saman laisia persoonia
- kaurisnaisena
oikein usko et pelaa.
Kauris äksy,tyly ja suorasanainen oman tiensä kulkija.
Ne ravut joita olen tuntenut ovat olleet liian tunteella toimivia ja ailahtelevaisia.
Lisäks ruikuttajia en kestä ollenkaan ja ravut hyvin usein semmoisia ovat!!
Mulle parhaimmat kumppanit/kaverit löytyy ilma/tulimerkeistä.
Tosin olenkin nouseva vaaka ja kuu jousimies et voi vaikuttaa asiaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3571554- 1141226
- 1171117
- 117884
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22873- 111832
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i110492- 40488
- 18480
- 36433