teitä on kosittu?
Itse olen 23v nainen ja tiedän, että olen tavannut elämäni miehen, hän on 25v. Mietin kosisinko mutta olen niin vanhanaikainen että taidan odotella miehen liikkeitä muutaman vuoden :) luulen, että hän ajattelisi tyyliin "vasta parin vuoden päästä ku on kaikki kondiksessa"
Onko meidän iät sellasia järkevien ihmisen kihlautumisikiä? =) siis en taho että tulee sellanen teinipissiskihlat-fiilis
Kuinka nuorena/vanhana
4
2077
Vastaukset
- varmaan
odotella että alkuhuuma vähän laimenee ja arki tulee kuvioihin mukaan. Meillä siihen meni 3v. Kihloissa tosin ei olla edelleenkään, 4v seurustelua takana josta 2v avoliitossa.
- .....niin....
Hmm. Kysymys on teidän kahden elämästä. Jos neuvoa täytyy kysyä nettipalstalta täysin vierailta ihmisiltä.......ehkä kasvaminen olisi vielä paikallaan.
- sitten niin väliä?
30-vuotiaanako sitä sitten naimisiin pitäisi mennä? Kunhan vaan on täysi-ikäinen ja toinen tuntuu oikealta niin mitä sitä turhaan ikävuosia rupeaa miettimään, eiköhän noita teinipissiskihloja harrastella enemmänkin alta 17-vuotiaana ;) Jo sana teini viittaa ikävuosiin 13-19. Tunnen monen monta paria jotka ovat olleet alttarillakin teitä nuorempina :)
- mip-pe
sillä iällä niin väliä, itse piakoin 20 mies 21 ja onnellisesti ollaan oltu nyt vuosi kihloissa, häät suunnitteilla. Mitä sitä aikailemaan jos tietää että se oikea on kerran nytten sitten siinä!
Äläkä vaan kuuntele toisten mielipiteitä, itse niin tein ja meinas mennä suunnitelmat uusiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888