Säästöä lähes 100€ Kuukaudessa

IRTI SONERASTA

Säästän lähes satasen kuussa, kun vaihdettiin kännykät Saunalahteen ja siellä luotiin ns. kaveripiiri 10 numeroa joihin soittaminen ei maksa juuri mitään. Ja säästöä tulee lisää noin 40€ kun soneranlaajakaista vuoden vaihtuessa vaihtuu Saunalahden NettiTikkuun.
Soneralainen revi siitä, tee parempi tarjous!

13

2076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raksahtaa.

      Ei noihin tikkuihin ole luottamista. Toimii, ei toimi, toimii..riippuen paikasta. Eipä noi puhelimen rämppänätkään toimi silloin kun pitäisi.

      • IRTI SONERASTA

        Oli niissä Soneran yhteyksissäkin vikaa.
        Ja surkein mitä on, on Soneran Sähköposti,Ja tämä Soneran "laajakaista" jos tätä voi kutsua nimellä Laajakaista. Maksa tästä sitten 50€ Kuussa.


    • moinen säästö on

      täytyy myöntää.
      Minun on vaikea laittaa paremmaksi, kun laajakaista
      nyt maksaa 14€/kk ja Kolumbuksen kännykkälasku
      on n. 6...7€/kk (per 3-henkisen perheen jäsen).

      • IRTI SONERASTA

        Se lankapuhelin hävitettiin noin vuosi sitten Äidiltä. Laskut olivat välillä yli 300€ kuussa, ne tuli kännyköihin soittelusta ja törkeän kalliista perus maksusta. Nyt hänkin soittelee Saunalahden kaveriporukassa ja Äidin säästö on vielä suurempi kuin minulla ei ole enää yli sadan euron laskuja tullut, vanha eläkeläinen soittelee yksin asuessaan paljon. Muilta liittymän vaihtajilta en ole udellut.


      • saunalahtifani

        vaan todella halvalla pääset! Taidat saada puheluja, etkä itse soittele, paitsi työpaikkallasi! ;)


    • Sulle

      Se sonerasta irtipääsy noiden laskujen osalta voi olla vaikeeta ja vaatii omatoimisuutta asiakkaalta.
      Olin taannoin vuoden soneran laajakaista asiakas kun sieltä sai jonkun vempeleen "ilmatteex" kun liitty niihin.
      No vuoden päästä irtisanoin hyvissä ajoin liittymän, jotta laskutus katkeaisi samalla kun yhteyskin.
      No yhteys katkesi päivää aiemmin kuin oli sovittu, (pientä), mutta laskutus jatkui siitä eteenpäinkin.
      Toisen ylimääräisen ja aiheettoman laskun jälkeen yhteys ko. yhtiöön ja kysyyn, että mistähän mahtaa olla kyse kun laskua pukkaa vaikken ole edes asiakas ko. puulaakissa.
      Ja syyhän löytyi, "te olette irtisanomisen yhteydessä pyytäneet, että sähköpostiosoitteenne jää voimaan (muistaakseni 6kk:si) vaikka yhteys katkaistaan". No eihän se tietty pitänyt paikkaansa kun en ollut asioinut ko sp. osoitteessa ikänäni. Pyysin saada kopion pyynnöstäni ja sp. lokin käyttämättömästä sp.tilistäni. No sehän selvisi jo siinä puhelun aikana eli siis heti ettei sellaista pyyntöä ollut olemassa ja laskutus oli aiheeton 2kk:n osalta. Näistä toisen sonera suostui hyvittämään kun en sitä vielä ollut maksanut. Ensimmäisen ne katsoi kai petoksella saaduksi hyödyksi ja pitivät rahat itse.

      • melkoinen,

        firma tuo sonora.


    • IRTI SONERASTA

      Tämä Saunalahden tikku pelittää paremmin kuin Soneran NS. "Laajakaista". Soneran laajakaistan nopeus on ollut pääasiassa noin 15 kilotavua joskus tosi harvoin 26 kilotavua,Netti Tikku toimii lähes aina yli 20 kilotavun nopeudella. Taajamaan matkaa noin 15 kilometriä.
      Sellaisia hurjia nopeuksia täällä maalla. maksa siitä sitten 50€ kuussa.

    • Heikki

      Itselläni on kolmen kuukauden lasku noin 10€. Revi siitä.

    • samuelsson879

      itse taas säästän nykyään yli 40€ kuussa kun vaihdoin saunalahdesta soneraan (ja ilman mitään puheaikaetuja) ja mieheni säästää 30e kuussa kun vaihtoi oman dna:nsa soneraan. löydettiin oikeat ratkaisut soneran kautta. ikinä ollu näin tyytyväinen.

      • samuelsson879

        ja muutenkin voisi katsoa vaikka ensin peiliin ja sit syytellä muita. itse katsoin omat puhelin laskuni monelta kuukaudelta ja mitä olin mitenkä paljon käyttäny, tämän jälkeen tutkin asian että saako omalta operaattorilta tai sitten muilta sopiva ratkaisu ja sen löysin soneralta. mieheni vaihtoi myöhemmin itse kun olin ollut niin tyytyväinen.


    • Saunalahtifani

      Kaikki yritämme päästä jostakin aina eroon, kun viekkaasti on ensin myyty joku liittymä.
      Minulla MOKKULA-piru (anteeksi sanontani) DNA:sta, jota maksan ainakin vielä yli vuoden, vaikka en sitä voi käyttää.
      Se ovela myynti oli tällainen:
      - nopeasti nyt, sanokaa, ostatteko vaiko ette ota tätä HYVÄÄ Mokkulaa

      -olihan se otettava, että mies rauhoittui, siis pelkkä sääliostos!

      -MOKKULA olikin rikkinäinen, mutta vasta kun minä, vanhus olin ajellut taksilla kolmanteen DNA-liikkeeseen, sain normaalin ystävällisen palvelun ja uuden tikun käteeni, vaan

      -ei MOKKULA kunnolla toiminut nytkään, hidas kuin mikäkin! hankin SONEERAN ja nyt toimii ja kunnolla toimiikin. Ei tarvitse välillä lähteä kahvin keittoon ja taas tulla katsomaan, että onkohan se jo mahdollisesti auennut. Nyt pelaa!

      Sopimusta tehdessä ajattelee liian lyhytnokkaisesti ja senhän viisaat myyjät on opetettu havaitsemaan. Ainoa asia, mitä heille ei ilmeisesti ole opetettu lainkaan, on ystävällinen ja kiireetön tapa myydä. Niinpa minä, joka helposti tunnistan ihmisten käytöksestä heidän mielenlaatunsa, alan sääliä "pikkupoikia" (lue myyjiä), joiden hermostuminen tarttuu heti ja jota sitten yrittää parannella omalla ostovimmallaan. Tämä on tyhmyyttä, sen tunnustan, mutta tällaiseksi on vanhempi ikäluokka kasvatettu, kun ei osaa hyökkäillä, eikä esittää omaa taitoaan ostajana, ei ennen kuin on saanut näpeilleen ja kotona sitten sitä sopimusta katsoo mitä tulikaan tehdyksi. DNA:han valitin, lupasivat ottaa yhteyden ja tasan tarkkaan arvelen heidän ottavan yhteyttä muutama päivää ennen kuin sopimus päättyy. Sitten alkavat myydä nopeampaa.... mutta kuulevat, mitä mielessäni heistä ajattelen.

      Mitä tulee kännyköihin, olen samaa mieltä kuin täällä moni muu, että SAUNALAHTI on ostajan, ei niinkään osakkeenomistajien puolella. Muutin molemmat DNA-kännykkäni Saunalahteen ja ah´miten hyvältä tuntuu, kun lasku on aina sama, eikä pomppoile sinne sun tänne.

      • Susimerkki

        muutin SAUNALAHTEEN. Nyt ei tarvitse ihmetellä sitä laskutuspaikkojen kirjavuutta, mikä DNA:lla oli vielä vuosi sitten. Kun nämä paikalliset puh. yhtymät liittyivät, tuli maksetuksi paikallisen puhelinyhtiön piikkiin, DNA Vantaan piikkiin ja vielä johonkin Lounais-Suomen piikkiin. Aina eri tilinumeroihin ja laskua pukkasi lujaa. Soitin DNA:han asiasta. Siellä joku nuori tyttö vastasi ja sanoi "Maksakaa vain siihen tilinumeroon ja sille nimelle, joka laskussa lukee. Kyllä se perille tulee". No, sitä en epäile, etteikö raha aina paikkaansa löytänyt, mutta en saanut vastausta siihen, miksi tilinumerot koko ajan vaihtuivat.
        Olen tilinpitofriikki. Tarkistan aina koko vuoden menot kaikesta muusta, paitsi en wc-papereista, enkä puhdistusaineista. Jokaisesta on kuitti, nyt esm. puhelinlaskuista 20 vuoden takaa. Kun vedän vuoden menot näkyville, tiedän tarkasti, kuinka paljon olemme maksaneet sanoistamme. Savumerkit tulisivat halvoiksi, mutta vaativat liian paljon vaivaa, siksi SAUNALAHTI kannattaa pitää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe