asiat sekaisin. Kun julkisuudessa kerrotaan että nämä varastelee ja tekee rikoksia. Omaisuusrikoksia oikein kahmalomitalla. MITÄ TEKEE poliisin esimiehet?
ONKO POLIISILLA
11
657
Vastaukset
- älä yleistä
Jotkut harvat ainoastaan...
- kaalimaan vahteja
eikö se yksikin rosvo ole liikaa, kun puhutaan poliisista, kun sen pitäisi puolustaa rehellisyyttää ja olla esimerkkinä tavalliselle kansalle, näin minä olen tämän asian ymmärtänyt en kait vain ole väärässä.
- mutta kun se ei auta
kaalimaan vahteja kirjoitti:
eikö se yksikin rosvo ole liikaa, kun puhutaan poliisista, kun sen pitäisi puolustaa rehellisyyttää ja olla esimerkkinä tavalliselle kansalle, näin minä olen tämän asian ymmärtänyt en kait vain ole väärässä.
voit ollakin oikeassa mutta kun se ei auta. etkös tiedä että käärmeeltä tulee katkaista pää oikeassa olemisen lisäksi.
- 1860€
minultakin poliisi varasti kotoani rahaa.
Arvatkaa kaksikertaa tutkiko poliisi tapausta? Ei olut tapahtunut rikosta.
Jos poliisi varastaa se ei ole rikos.
Varmaan se on rahojen haltuun otto.- just jooooo...
Vai oisko kyseessä rikoksella saadun hyödyn takavarikko? Lopeta varastelu tai unelmointi...
- musta maija
just jooooo... kirjoitti:
Vai oisko kyseessä rikoksella saadun hyödyn takavarikko? Lopeta varastelu tai unelmointi...
älykkyytesi loistaa läpi kommenteistasi.
- jo selvitettiin
just jooooo... kirjoitti:
Tämähän on se sama inisijä, jonka esittämä väite on jo kerran palstalla selvitetty. Konnan asunnossa tehtiin kotietsintä ja sieltä takavarikoitiin rikoshyötynä konnan väittämä summa. Konna väittää poliisin sen ottaneen, kuten ottikin, mutta takavarikkoon ja rahaa päätyi oikeuden päätöksellä valtion kirstuun.
- sitä suuremmat
perässä. Onnistuu se Rikolliskulttuuri näinkinpäin.
- feitikka
Onnittelut poliiseilla kautta maan valtion saatavien saamisesta Häviäjiltä. Kyllä luuseria harmittaa kun turvatarkastuksen yhteydessä löytyy nippu seteleitä ja vouti onkin perässä!! JES! IHQ! Luuserin vääntyneitä pärstän ilmeitä on mukava muistella raskaina työnhetkinä.
- 3==0
Ellei itse kokeile ja muutenhan mennään mutu tuntumalla.
Savossa on ainakin asian omaavia poliiseita ..löytyy pillun vonkaajaa ,kukkaron tyhjentäjää ,koiralla purettajaa...että silleen.- unohdit.
Poliisista löytyy myös pikku tyttöjen ja poikien raiskaajia, ainakin savosta.
Poliisit pitää alaikäikäisistä pikkutytöistä ja pojista...UH... tiukkaa lihaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1014397Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka533254- 383035
- 342068
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5071748- 631664
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode501498- 411410
- 681324
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171296