vanha uusi metsähovi aukeaa..joko uudeksi vuodeksi...kivaa....sinne mennään...toivottavasti siellä on mukavat portsarit..kun toisessa ei oo...omaa egoansa täynnä olevia
metsähovi
97
15165
Vastaukset
- myö:)
Uuden uudistuneen Metsähovin avajaiset ovat 25.12.2008. Tervetuloa kaikki. :)
- nuori viinuri
Hyvät ihmiset palaute on aina tervetullutta,oli ne risuja tai ruusuja.Palautteiden myötä itse kukin ravintola pystyy kehittämään toimintaansa entistä paremman palvelun saavuttamiseksi.Palautteet oisi kuitenkin hyvä pitää asiallisina ja rakentavina.
- yrittänyt
nuori viinuri kirjoitti:
Hyvät ihmiset palaute on aina tervetullutta,oli ne risuja tai ruusuja.Palautteiden myötä itse kukin ravintola pystyy kehittämään toimintaansa entistä paremman palvelun saavuttamiseksi.Palautteet oisi kuitenkin hyvä pitää asiallisina ja rakentavina.
Kumma kun ei aukioloaikoja löydy mistään. Kirjoittakaa nyt hyvänen aika edes oveen. Pari kertaa olen kyllä tulla yrittänyt.
- rahikaisella
yrittänyt kirjoitti:
Kumma kun ei aukioloaikoja löydy mistään. Kirjoittakaa nyt hyvänen aika edes oveen. Pari kertaa olen kyllä tulla yrittänyt.
Pari kertaa käynyt nykäsemässä kahvaa, kiinni oli...Millon se on auki ?
Niinkun jos ei välttämättä halua käydä pe-la ryysiksessä. - -tuuli-
rahikaisella kirjoitti:
Niinkun jos ei välttämättä halua käydä pe-la ryysiksessä.Vielä toistaiseksi ollaan auki ainoastaan karaokeillat perjantai- ja lauantai-iltaisin klo 20-02.
Ja uuden pubin valmistumisen jälkeen ollaan auki päivittäin. - ei näköjään pidä paikkaansa
nuori viinuri kirjoitti:
Niinkun ollenkaan
- KnutKarski
rahikaisella kirjoitti:
Niinkun jos ei välttämättä halua käydä pe-la ryysiksessä.Nykäise kovempaa, kyllä se siitä aukeaa.
- 15+7
KnutKarski kirjoitti:
Nykäise kovempaa, kyllä se siitä aukeaa.
Helpommin avattavaksi.
Vai onko siellä liikaa porukkaa?
En kyllä käy siellä koskaan. - risuruusu
nuori viinuri kirjoitti:
eli tarviitte pelkkiä kehuja-- no eipä taida niitä paljoa tulla
- alkkkkis
Toivoinkin että nimeksi tulisi Metsähovi. Tirri pubi oli niin kauhea että lopetin baarissa käynnin. Mutta Metsähovissa pitää kyllä käydä.
- eilen käytiin
Kiitos kun avasitte!!! Paikka on nyt tosi kiva, Väritys on raikas ja kaikki ylimääräinen tilpehööri sisustuksesta poissa. Yksinkertainen on kaunista... Onnea ja menestystä!!!
- kyllä
Kyllä olen kanssasi samaa mieltä.On oikein kiva ja tyylikkäästi sisustettu Metsähovi.Ei ole mitään jonnii joutavii hörhelöitä viritelty mihinkään kohti ,ja henkilökunta tuttu turvallinen Viivin porukka.Onnea ja menestystä vaan yrittäjälle .
- mennään
Tänään mennään tarkastamaan, millainen uusi paikka on. Kaverit jotka on jo käyneet ovat kovasti kehuneet!!! Ja kuulemma vanha tuttu porukka löytyy tiskin takaa... Hienoa...
- kumpunainen
joo kyllä ite kun kävin oli aivan kauhea paikka!oranssit seinät?!tais olla niin pihiä porukkaa että ei ollu varaa kun yhteen halpaan maaliin ja palvelu yhtä paskaa kun se oli wildissakii.
- paikkaansa
kumpunainen kirjoitti:
joo kyllä ite kun kävin oli aivan kauhea paikka!oranssit seinät?!tais olla niin pihiä porukkaa että ei ollu varaa kun yhteen halpaan maaliin ja palvelu yhtä paskaa kun se oli wildissakii.
Ei vaan liene ollu Povijärveläinen kirjoittaja?
Yksinkertaisuus sisustuksessa on in ja kruunaa koko paikan ,mutta jatkossa se nähdään missä porukat tulee olemaan ja viihtymään,minä ainakin tulen käymään Metsähovissa .Karaoke pudiksi erittäin sopiva. - Kumpunainen
paikkaansa kirjoitti:
Ei vaan liene ollu Povijärveläinen kirjoittaja?
Yksinkertaisuus sisustuksessa on in ja kruunaa koko paikan ,mutta jatkossa se nähdään missä porukat tulee olemaan ja viihtymään,minä ainakin tulen käymään Metsähovissa .Karaoke pudiksi erittäin sopiva.Kuule ihan täältä olaan. Ei se kuule pol´tsilainen tarvii olla et inhoaa tuota paikkaa. Sama kusi haisee vessoissa kun aina ja mitään muuta tehty kun maalattu kusen keltaiseks seinät. Jos joku vajaa siit tykkää niin onnea vaan! Yksinkertainen ja rumahan on kaunista.. Karaoke olis muuten siel hyvä mutta jos sitä juontaa joku aloittelija pentu jolla ei ole laitteista mitään hajua niin ei ole sopivaa. Samat vanhat laitteet oli 6vuotta sitten hojossakin!Olen tutustunut niihin kyllä!
- jos pääsisit
Kumpunainen kirjoitti:
Kuule ihan täältä olaan. Ei se kuule pol´tsilainen tarvii olla et inhoaa tuota paikkaa. Sama kusi haisee vessoissa kun aina ja mitään muuta tehty kun maalattu kusen keltaiseks seinät. Jos joku vajaa siit tykkää niin onnea vaan! Yksinkertainen ja rumahan on kaunista.. Karaoke olis muuten siel hyvä mutta jos sitä juontaa joku aloittelija pentu jolla ei ole laitteista mitään hajua niin ei ole sopivaa. Samat vanhat laitteet oli 6vuotta sitten hojossakin!Olen tutustunut niihin kyllä!
Sit meitä vajaalla toimivia kyllä on Okussa paljon.Onhan pubi ollu aivan täpö täynnä porukkaa,joka ainoa ilta ,milloin on auki.Itse olen kyllä ollu katsomassa paikanpäällä ,ja karaoke kyllä toimii ja osaa typy juontaakin.Laitteet on uudet senkin satun tietämään.Kuules käyppä kysäse jos pääsisit sinä juontaa sitä karaokea ,samalla saisit laulaa itsekin oikein viritetyillä vehkeillä.Muussa tapauksessa sinun pitää varmaankin sitten mennä kadun toiselle puolen,siellätä löytyy paikkoja jotka ei kyseiselle aineelle haise ,ja toivottavasti sieltä löytyy kanssa laulajija ns."hienolistoa"hyvää alkavaa vuotta sinullekin..
- topi100
jos pääsisit kirjoitti:
Sit meitä vajaalla toimivia kyllä on Okussa paljon.Onhan pubi ollu aivan täpö täynnä porukkaa,joka ainoa ilta ,milloin on auki.Itse olen kyllä ollu katsomassa paikanpäällä ,ja karaoke kyllä toimii ja osaa typy juontaakin.Laitteet on uudet senkin satun tietämään.Kuules käyppä kysäse jos pääsisit sinä juontaa sitä karaokea ,samalla saisit laulaa itsekin oikein viritetyillä vehkeillä.Muussa tapauksessa sinun pitää varmaankin sitten mennä kadun toiselle puolen,siellätä löytyy paikkoja jotka ei kyseiselle aineelle haise ,ja toivottavasti sieltä löytyy kanssa laulajija ns."hienolistoa"hyvää alkavaa vuotta sinullekin..
Taitaatapi olla kateelliset asialla,vetääpä muutkin mukaan,vanhat vehkeet muka !!
- sanat
Kumpunainen kirjoitti:
Kuule ihan täältä olaan. Ei se kuule pol´tsilainen tarvii olla et inhoaa tuota paikkaa. Sama kusi haisee vessoissa kun aina ja mitään muuta tehty kun maalattu kusen keltaiseks seinät. Jos joku vajaa siit tykkää niin onnea vaan! Yksinkertainen ja rumahan on kaunista.. Karaoke olis muuten siel hyvä mutta jos sitä juontaa joku aloittelija pentu jolla ei ole laitteista mitään hajua niin ei ole sopivaa. Samat vanhat laitteet oli 6vuotta sitten hojossakin!Olen tutustunut niihin kyllä!
suusta...ainakin miesten vessa haisee samalle kusella kuin viimeiset 15vuotta
- paikasta!
sanat kirjoitti:
suusta...ainakin miesten vessa haisee samalle kusella kuin viimeiset 15vuotta
Samaa mieltä sun kanssa Kumpunainen.
- me kaikki
paikasta! kirjoitti:
Samaa mieltä sun kanssa Kumpunainen.
Meitä iso porukka,koko paikka puhdas vessatkin niin miesten kuin naisten. TULEMME kyllä uudestaankin meistä ja muistakin paikka on Hyvä...
- olihan se
Kumpunainen kirjoitti:
Samanlainen kuin ennekin.
Ei hyvä eikä huono.
Jos on tuttja ja hyvä porukka niin samapa tuo missä käy.
Saatan käydä kesällä uudelleen jos luoja suo. - hommahase
topi100 kirjoitti:
Taitaatapi olla kateelliset asialla,vetääpä muutkin mukaan,vanhat vehkeet muka !!
Mistä syystä olis kateelliset asialla jos asiakas sanoo mielipiteensä baarista jos on käyny niin se ei varmaan ole kateellisuutta! no onneksi voin ite paikkani valita. Mahtaa olla henkilökunta asialla kun noin kirjoittelevat.
- Mie vuan...
Kumpunainen kirjoitti:
Taitaa Polvijärveläisiä (tunnistettuja jo olettekin kirjoittajina),Wi.....aa taitaa teitä mollaajia meidän Okulaisten oma ja originelli Metsähovimme.Sisustusvärit ja henkilökunta aivan Jesss!Kateellisia vaan vihastuttaa jos joillakin menee hyvin...Onnea ja menestystä Viiville,Juusolle ja muillekin MENESTYSTÄ!Näyttäkää mistä kana p....i!...
- poltsilainen
Mie vuan... kirjoitti:
Taitaa Polvijärveläisiä (tunnistettuja jo olettekin kirjoittajina),Wi.....aa taitaa teitä mollaajia meidän Okulaisten oma ja originelli Metsähovimme.Sisustusvärit ja henkilökunta aivan Jesss!Kateellisia vaan vihastuttaa jos joillakin menee hyvin...Onnea ja menestystä Viiville,Juusolle ja muillekin MENESTYSTÄ!Näyttäkää mistä kana p....i!...
Miks ihmees vituttais kun meille aukes paras paikka koko p-karjalas!mahtaa teitä vituttaa kun ette parempaa paikkaa "kaupunkiin" saa kun mutakatti 2 ALUSTA PITÄEN!samanlainen palvelu ja sama paska meno!Onnea vain..olen niiin kade!
- Wendy
poltsilainen kirjoitti:
Miks ihmees vituttais kun meille aukes paras paikka koko p-karjalas!mahtaa teitä vituttaa kun ette parempaa paikkaa "kaupunkiin" saa kun mutakatti 2 ALUSTA PITÄEN!samanlainen palvelu ja sama paska meno!Onnea vain..olen niiin kade!
Hei.
Näkyykö täällä Canal ja valioliiga sekä kotoinen sm-liiga? Olisi kiva jos edes jossain voisi katsella kunnon lätkää, okussa sitä ei näe sen enempää jäähallissa kuin malmikummussakaan.
PS. Terveisiä bensavarkaille, sairasta porukkaa olette kun pitää hajottaa auton tankki jotta saa varastettua kympin edestä bensaa ja yli 500e vahingot. Pieniaivoisten (ja varmaan myöskin pienimunaisten) maalaisjunttien touhuja. Jos ei ole rahaa ostaa omaa polttoainetta niin lainatkaa mummolta potkukelkkaa ja työnnelkää sillä toisianne katua päästä päähän, sopisi teille urpoille muutenkin paremmin. - todella
kumpunainen kirjoitti:
syvältä perseestä,empä ole noin surkeessa kuppilassa käyny ihan äskettäin,vai vielä remontoitu..entinen oli parempi.kertakäynti riitti ja toista ei tule.
- Justiina
todella kirjoitti:
syvältä perseestä,empä ole noin surkeessa kuppilassa käyny ihan äskettäin,vai vielä remontoitu..entinen oli parempi.kertakäynti riitti ja toista ei tule.
Nyt et ole käynyt oikeesti Metsähovissa, vaan jossain muualla, paikka on aivan kuin entinen,nyt siisti,raikas, sísustus onnistunut, verhotkin aivan ihanat,taitaa kateus painaa, omistajilla kun on silmää.On se hyvä kun taidat olla ainoa joka ei tykkää,ei muuten kaivatakkaan tommoista asikakasta pilaamaan, hyvää meininkiä,Sinulle vaan jatkoja!!!
- hyvät lasit
Justiina kirjoitti:
Nyt et ole käynyt oikeesti Metsähovissa, vaan jossain muualla, paikka on aivan kuin entinen,nyt siisti,raikas, sísustus onnistunut, verhotkin aivan ihanat,taitaa kateus painaa, omistajilla kun on silmää.On se hyvä kun taidat olla ainoa joka ei tykkää,ei muuten kaivatakkaan tommoista asikakasta pilaamaan, hyvää meininkiä,Sinulle vaan jatkoja!!!
..sillä paikka on yksinkertaisesti niin floppi kun voi vaan olla!tarjoilijat todella tylyjä ja sisustus on kuin katsoisi ulkohuussin tuotosta.ei varmaan edellinen kirjoittaja ole ainut kuka paikkaa inhoaa, sillä minä en tykkää paikasta yhtään eikä tuttunikaan.mutta todennäköisesti kuka tätä näillä sivustoilla kehuu on omahenkilö kunta ja heidän kommuuninsa..katellisuus on kaukana tästä jutusta..Pysyn mielummin omalla paikkakunnallani kun täällä missä asukkaiden kusipäisyys yltää taivaisiin!TSAU!!!
- Jopa joo
hyvät lasit kirjoitti:
..sillä paikka on yksinkertaisesti niin floppi kun voi vaan olla!tarjoilijat todella tylyjä ja sisustus on kuin katsoisi ulkohuussin tuotosta.ei varmaan edellinen kirjoittaja ole ainut kuka paikkaa inhoaa, sillä minä en tykkää paikasta yhtään eikä tuttunikaan.mutta todennäköisesti kuka tätä näillä sivustoilla kehuu on omahenkilö kunta ja heidän kommuuninsa..katellisuus on kaukana tästä jutusta..Pysyn mielummin omalla paikkakunnallani kun täällä missä asukkaiden kusipäisyys yltää taivaisiin!TSAU!!!
Nyt ei ole kaikki kohdallaan ???
- ojaset
hyvät lasit kirjoitti:
käytiin ekan kerran metsähovissa kun wildhouse ei ollut auki. Samaa mieltä kirjoittajan kanssa paikan tasosta, oksennuksen väriset seinät ja paikka oli muutenkin kuin mikä tahansa lähiöpubi. Tunnelma kalsea ja virallinen mikä ei mielestäni sovin tämmöiseen käpykylään. Tarjoilu tosin pelasi moitteettomasti kun ei ollut juurikaan asiakkaita! Eipä tarvinne mennä toiste, täytynee ruveta vierailemaan polvijärvellä!
- polvijärvelle
ojaset kirjoitti:
käytiin ekan kerran metsähovissa kun wildhouse ei ollut auki. Samaa mieltä kirjoittajan kanssa paikan tasosta, oksennuksen väriset seinät ja paikka oli muutenkin kuin mikä tahansa lähiöpubi. Tunnelma kalsea ja virallinen mikä ei mielestäni sovin tämmöiseen käpykylään. Tarjoilu tosin pelasi moitteettomasti kun ei ollut juurikaan asiakkaita! Eipä tarvinne mennä toiste, täytynee ruveta vierailemaan polvijärvellä!
oon ihan samaa mieltä paikasta.
Malmikummun remontti oli onnistuntut, siellä on tyyliä ja kiva istuksia mutta ne hinnat... - kahdesti
ojaset kirjoitti:
Kaksi kertaa käyneenä sanon että ,kiva siisti paikka ja mikä parasta ,jos siellä on oksennuksen väriset seinät ,mut porukka siellä ei ole sellaisessa kunnossa sisällä ,että oksentelisivat. Siellä homma toimii ,eikä liian humelikkoon juoteta näin se piyää ollakin.
- ämmä'
polvijärvelle kirjoitti:
oon ihan samaa mieltä paikasta.
Malmikummun remontti oli onnistuntut, siellä on tyyliä ja kiva istuksia mutta ne hinnat...Vähät vielä hinnoista ,ne on todella huikeat .Mutta kyllä siellä ikävä tulee kun ei siellä ole asiakkaita.Kävin tässä yksi pe ilta ,niin ei siellä ollu kuin muutama asiakas et saa siellä tosin ihan rauhassa istua.
- jos saan
hyvät lasit kirjoitti:
...mitenkään ilmaista,niin sanoisin että kaikki ravintolat on erillaisia. Jotkut tykkää,jotkut ei. Minä ainakin olen tyytyväinen malmikummun palveluun ja sisustukseen mutta viihdyn myös metsähovissa. Se tietysti riippuu aina siitä millä tuulella myyjät on. Saija on helmi tiskin takana mutta Tuuli pilää käytöksellään koko paikan sekä viivin maineen. Tykkään omalla tavallani myös paikan sisustuksesta niinkuin myös vastapäisen paikan. Ei etemmäs tarvitse lähteä kun voi rampata tien puolelta toiselle koko illan. Kiitoksia malmille sekä metsähoville.
- tuoppi
jos saan kirjoitti:
...mitenkään ilmaista,niin sanoisin että kaikki ravintolat on erillaisia. Jotkut tykkää,jotkut ei. Minä ainakin olen tyytyväinen malmikummun palveluun ja sisustukseen mutta viihdyn myös metsähovissa. Se tietysti riippuu aina siitä millä tuulella myyjät on. Saija on helmi tiskin takana mutta Tuuli pilää käytöksellään koko paikan sekä viivin maineen. Tykkään omalla tavallani myös paikan sisustuksesta niinkuin myös vastapäisen paikan. Ei etemmäs tarvitse lähteä kun voi rampata tien puolelta toiselle koko illan. Kiitoksia malmille sekä metsähoville.
Olen samaa mieltä kanssasi!!! Metsähovi on pirteä, ja odotan innolla että vanha diskon puoli avataan... siitä tulee varmaan viihtyisä.
Remontti on kesken, mutta kivalta se jo nyt näyttää kun ovelta kurkkasin...
Ansku voisit palata jo sieltä etelästä lomailemasta ja tinttikin olis kiva nähä tiskin takana... - Kaija S.
tuoppi kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi!!! Metsähovi on pirteä, ja odotan innolla että vanha diskon puoli avataan... siitä tulee varmaan viihtyisä.
Remontti on kesken, mutta kivalta se jo nyt näyttää kun ovelta kurkkasin...
Ansku voisit palata jo sieltä etelästä lomailemasta ja tinttikin olis kiva nähä tiskin takana...mielipitten sanoa niin en kyllä ymmärrä mikä outokumpulaisiakin vaivaa nykyään kun tuntuu ettei mikään kelpää vaan pitää valittaa paikoista,palvelusta ym. Olen itse asunut 20 kertaa suuremmassa kaupungissa ikäni ja tänne kun muutin niin entiseen asuinpaikkaan verrattuna täällä on 20 kertaa parempi palvelu! Minusta on ainakin mukava kun tuntee myyjät ja minusta palvelu on melkein aina hyvää. Malmikummussa en ole saanut huonoa palvelua ikinä paitsi joskus nuoria pojan kloppeja on ovilla töissä jotka luulevat vähän itsestään liikoja...metsähovissa saan hyvää palvelua kaikilta muilta kuin tuulilta. Ikävä kyllä nousee se pissi näköjään tulevan johtajankin päähän. Ainoastaan tuolla asenteella romuttaa kaiken mitä Viivi on rakentanut 30vuotta.
Mutta toivon kaikkea hyvää Outokummulle ja outokumpulaisille! Tulen varmaan pysymään täällä loppu ikäni - kurkkinut
me kaikki kirjoitti:
Meitä iso porukka,koko paikka puhdas vessatkin niin miesten kuin naisten. TULEMME kyllä uudestaankin meistä ja muistakin paikka on Hyvä...
molemmat vessat, hyi hyi
- jee jee
Mie vuan... kirjoitti:
kaikkihan sen tietää että outokumpu on paska paikka
- sen paskapaikan
jee jee kirjoitti:
kaikkihan sen tietää että outokumpu on paska paikka
teet. Muuta pois, niin heti paranee.
- PILVIPOUTA2
sen paskapaikan kirjoitti:
teet. Muuta pois, niin heti paranee.
AAMEN!
- ethelä muija
pässiäisenä Kumpuun kampeemaan ihan vaan mehtähovia ihmettelemmään :-)
- 16RP57
Mistä nimi saanut alkunsa ?
- täältä kaukaa
Neuvomaan. Kauppias Veikko Metsälä haki anniskeluoikeuksia ravintolalle Outokumpuun jo 50-luvulla. Ei saanut. Hänellä oli matkustajakoti ja sen aikainen baari Kummunkadun ja Sepänkadun risteyksessä, eli siinä missä nyt on R-kioski. Ravintolan oikeudet hän sai joskus 70-luvulla. Matkustajakoti oli lopetettu kun oli Hotelli Malmikumpu. Eli kesällä 1979 oli ehkä ainoa kerta, kun kävin Veikko Metsälän Metsähovissa tässä vanhassa kiinteistössä. En muista, koska hän kaupan lopetti, sehän oli Kuokkasta vastapäätä siinä missä on nyt koneliike Leppänen. 80-luvun alkupuolella kävin mielestäni siinä elintarvikkeita ostamassa Metsälän kaupasta. Metsälän lopetettua siinä piti kauppaa Kuokkanen, kun K-market meni Kaltiaiselle.
- 16RP57
täältä kaukaa kirjoitti:
Neuvomaan. Kauppias Veikko Metsälä haki anniskeluoikeuksia ravintolalle Outokumpuun jo 50-luvulla. Ei saanut. Hänellä oli matkustajakoti ja sen aikainen baari Kummunkadun ja Sepänkadun risteyksessä, eli siinä missä nyt on R-kioski. Ravintolan oikeudet hän sai joskus 70-luvulla. Matkustajakoti oli lopetettu kun oli Hotelli Malmikumpu. Eli kesällä 1979 oli ehkä ainoa kerta, kun kävin Veikko Metsälän Metsähovissa tässä vanhassa kiinteistössä. En muista, koska hän kaupan lopetti, sehän oli Kuokkasta vastapäätä siinä missä on nyt koneliike Leppänen. 80-luvun alkupuolella kävin mielestäni siinä elintarvikkeita ostamassa Metsälän kaupasta. Metsälän lopetettua siinä piti kauppaa Kuokkanen, kun K-market meni Kaltiaiselle.
Ja nimi tuli vieläpä nimikilpailun tuotteena.
Olikohan ehdottaja Se... Sa.., en ole aivan varma - Heko-Heko
16RP57 kirjoitti:
Ja nimi tuli vieläpä nimikilpailun tuotteena.
Olikohan ehdottaja Se... Sa.., en ole aivan varmaPaikkakuntalaiset Juntti-Pojat olivat viime yönä varkaissa Metsähovissa. Sen verran Urpoista tyypeistä oli kuitenkin kyse että eivät osanneet päättää mitä varastaisivat. Kun junteilla kesti ja kesti niin poliisit noukkivat Juntti-Pojat talteen. Poliisin saapuessa yrittivät mennä pöydän alle piiloon, siis täys idiooteista oli kyse.
- häpeisit
Heko-Heko kirjoitti:
Paikkakuntalaiset Juntti-Pojat olivat viime yönä varkaissa Metsähovissa. Sen verran Urpoista tyypeistä oli kuitenkin kyse että eivät osanneet päättää mitä varastaisivat. Kun junteilla kesti ja kesti niin poliisit noukkivat Juntti-Pojat talteen. Poliisin saapuessa yrittivät mennä pöydän alle piiloon, siis täys idiooteista oli kyse.
metsähoviin.."pikku pomo" pilannu koko paikan!
- toiseksitullut
Kun Veikko Metsälä avasi ravintolansa 70-luvun taitteessa hän järjesti nimikilpailun tulevalle ravintolalle, palkintona lounas yhdelle. Ravintolan nimeksi tuli Metsähovi mikä oli S Sahlmannin ehdotus..
- Ent. okulainen
Vieläkö Metsähovi on pystyssä? Viesteistä päätellen ei kaikki ole mennyt ihan "putkeen".
- siideriä...
Kyllä on vielä pystyssä ja on tänäänkin auki!!! Eikun sinne vaan, tupa on varmaan täynnä!
- Collington USA
siideriä... kirjoitti:
Kyllä on vielä pystyssä ja on tänäänkin auki!!! Eikun sinne vaan, tupa on varmaan täynnä!
Ei ollut täynnä, käännyin ovelta. Sisällä oli kolme räkäkänniläistä, jotka vetivät keskiolutta naamaansa. Tympeä paikka tympeille ihmisille!
- PikkuArska
samat pikkukylän wannabe mafiosot nyrkki pystyssä joka vkloppu...ollaan niin isoa poikaa että..
- joskus käynyt
En käy, jos tekee mieli ravintolaan lähden muualle.
Vieläkö siellä joku käy?- Entropo
Okussa riittää vakiasiakkaita... joten eiköhän siellä "vilskettä" liene..
- Karavaanarit59
Tuulin ja Pilvin kannattaisi miettiä omaa asennettaan asiakaspalvelijoina...Siis jos haluavat ohikulkioiden poikkeavan muutenkin kuin ensimmäisen ja viimeisen kerran!
- george.
En vois olla enempi samaa mieltä. alas menee koko pulju niitten takia. jos eivät ite osaa olla kun nirppanokkia niin ottakoot muita töihin.
Tintti ja Ansku on huippuja !
- manki
No niinpä ja samaa pätee 30 km tuonnempana....
- Karavaanari60
30 km tuonnempanakin tarvittaisiin asiakasystävällisyyttä, olisi ihanaa jos saisi
asianmukaista palvelua - BillaBong1975
Seurasin kerran Pilvin käytöstä kun suurehko linja-auto porukka pysähtyi Hojossa... Pihalla porukka ihmetteli ääneen myyjän tiuskimista, eivät kuulemma tule KUKAAN toista kertaa, eikä pysähdy kuskikaan enää tuohon paikkaan. Vaikka kuin omistaa koko paikan niin ei silti kannattaisi käyttäytyä noin, menisi muualle töihin jos asiakaspalvelu ei kiinnosta. Mut onneks se ei ole minulta pois jos koko pulju menee nurin, ja suurin osa tanssijoistakin on tainnut siirtyä Tulenliekkiin, koska linja-auto kuljetukset lopetettiin. Tulen kyllä ilomielin katsomaan, kun iloiset siskokset laittaa lapun luukulle ja tilalle tulisi uudet asiakaspalveluhenkiset yrittäjät!!
- peruskurssi
Iloiset ! Hah !
Taitaa olla pääsääntö se ajantappaminen ja pilvistä ei kertakaikkiaan oo asiakaspalveluun, ehkä johonkin muuhun hommaan, vaikka portsariks. Kaitpa täällä on asiakkaita ihan liikaa kun on vara
kohdella asiakkaita kun orjia.
Ynseätä ja alentavaa käytöstä niille jotka sen leivän pöytään tuo.
- sanghai
Itse saanut asiallista kohtelua tytöiltä, sekä Metsähovissa että Hojossa ! kateelliisten panettelua nuo kirjoitukset :) jättäkää käymättä k.o paikoissa jos ei palvelu pelaa mielestänne. Kivoja ja nättejä tyttöjä.....ja piste...vielä...ollaanko me asiakkaat aina aurinkoisia ? kumpulaiset helposti turpa rullalla...kallista,kallista
- koskee kaikkia..
Kyllä yleisönpalvelijan pitää osata käyttäytyä. Täytyy pitää henk. kohtaiset tunteensa kurissa. Jos on turpa rullalla tiskin takana ei nätti naama auta, on taatusti väärällä alalla.
- BillaBong1975
Kivoja ja nättejä tyttöjä...Ollaankohan samoissa ihmisissä... =DJa mistähän heille voisi olla kateellinen...HohHoijjaa :) Mut kiva jos joku saa hyvää palvelua! Ja todellakin, käyn muualla!!
- Piäkorkki
Olovia Tukkaan ja mukkaan.
- Matkaaja mallia 56
Vuosien saatossa ei tahti ole paljon palvelun suhteen muuttunut näissä kyseisissä
paikoissa. Onpa sattunut olemaan tytöt tai tyttöjen äiti...niin eipä omena kauasn puusta
putoa ! Mutta vaan ihmettelen mitä valita sellainen ammatti mihin ei oikeasti jaksa
panostaa . Olisi ihan hyvä käydä vähän maailmalla katsomassa miten kauan siellä toisen
työssä voi tehdä noin ! - YAMAHA 1100
Asiallista palvelua. Kysyivät paperit vaikka oon yli 50v.
- z<z<z
Huonot palkat, ei ole varaa silmälaseihin:(
- pekka.lamsa
Mistä helkutista Metsähovi palkkaa nykyisin portsarit surkeempaa en oo nähnyt nuoret pojat nauttivat kun voivat stopata ovella jonkun yleensä miehen toista oli ennen sinne oli mukava tulla kun vastassa oli hymyilevä mukava portsari. tällä systeemillä ei firma toimi en minäkään aio tulla sinne enää
- peksiseksi
Jep samoja kokemuksia pokeista. Kaveria ei päästetty sisään, oli kuulemma liian humalassa (Juonut illan aikana 4 kaljaa) Poken takana vanhaukko veti nelivedolla tupakalle, ja kun kysyin miksi hän on sisällä, eikö hän ole liian humalassa, poke päätti ilmoittaa että hänen ei kuulu perustella päätöksiään. Pokeina just sellasta pohjasakkaa jolla on niisanotut natsat noussu hattuun, Suomeks sanottuna kusipäitä.
- 8+9
Jospa niillä ei ole pulaa asiakkaista:)
En ole käynyt vuosiin, siellä ei ole mitään sellaista mikä vetäisi. - mie vain...
Olen entinen Outokumpulainen ja tulossa visiitille joulunpyhinä. Pitäsköhän sitä tulla testaa Kuilu ja Metsähovi . Viimeksi tainnu joku 4-5 vuotta sitten Kuilussa ja Metsähovissa käydä. Liekkö sit siitä muuttunu palvelu pahempaan suuntaan ku on paljon negatiivista ollut täällä. Sitpähän nään omin silmin mikä meininki sielä oikkein on.
- ,mnbvcxz<
En suosittele, ne samat siellä istuu vuodesta toiseen, mitä nyt uusia ikäluokkia ilmaantuu.
Jos haluan vaihtelua elämääni menen kauas Outokummusta.
Käyn myös ulkomailla muutaman kerran vuodessa.
Jos käy joka viikonloppu istumassa ja viemässä rahojaan sinne, ei ole varaa muuhun. Lisäksi saa vielä huonoa palvelua. - laaneiti
Olen samaa mieltä, että kannattaa sivuttaa. Palvelu heikkoa todella heikkoa,
ei ystävällisyydestä tietoakaan.
Eikös ravintola-ala ole palveluammatti???Puhumattakaan uskaltasikohan sieltä
ruoka-annosta edes kysäistä "kokilta" - nälkäinen
Taidat puhua nyt Malmikummusta.. Siellä ei uskalla tilata ruoka-annoksia, tai jos uskaltaa, niin ei siellä ole puoliakaan tarvikkeita keittiössä...
- olutindeksi
Ainoan asiakkaan vinkkelistä: ihan hyvin pelasi palvelu. Ei jonoja. Tosi hyvin mahtui istumaan. Alkon kautta kotiin... aika paljon halvemmaksi tulee silleen jos nyt jokatapauksessa oot tarjoilijan lisäks yksin.
- .....
Olen yksin mieluummin kotona kuin metsähovissa:(
- käärä
miksi te sekoitatte Metsähovin ja Malmikummun keskenään??? Eihän Metsähovis ole mitään menu ruokaa vaan siel on grilli annoksia ja kyl siel tarjoilijat ovat iloisia ja palvelevia henkilöitä ja paikka on tällä hetkellä todella suosios ja karaokekin myös huippua äänentoistolla ja hyvät vetäjät siis ei tuppisuut.
- kysyn vain..
Oletko asiakas vai henkilökuntaa?
- hippi
heheheh...on teillä murheet....no kesällä tulen kattomaan pitääkö puheet paikkansa
- Eino62
Omituista valittamista. Eihän ole pakko käydä jos ei palvelut , ruuat, perseenpesu vittuilun kuunteleminen kelpaa. Malmarissa olen aina ruuat saanut ja mahan täyteen ja Wiltissä tuopposen jälkkäriksi ja jano läks. Ihme hyyppärit valittavat vaan. pistäkää ite baari pystyyn niin tuleeeee hyvä!
- Laiks
Vaikea miellyttää kaikkia yleensä asiakaspalvelussa. Hyvää Joulua Viiville ja
hattua pitää nostaa yrittäjälle nykypäivänä. - 90+88
Mitä sitä hattua nostelemaan, vapaaehtoistahan se on....
- 1.9.6.0.
Vitauttihan se landspergeriäkin kun ei saanu sitä mitä läks hakemaan.
- tonttu
Joulupäivänä oltiin Metsähovissa ja oli mukavat poket ja muu henkilökunta!!!! Ja talo täynnä asiakkaita, nuorisoa ja vanhempia ja kaikki sulassa sovussa...
- ....
Käykää missä haluatte, itse en sen paikan ovea aukaise.
Moni muukin on tullut samaan tulokseen- ashiakas
Kannattaa mennä viikonloppuna, niin kyllä ne poket sen oven sulle avaa, niin ei tarttee itse vaivautua...
- weew
Kävin Kummussa 10 v. poissaolon jälkeen kyseisessä paikassa , eipä paljoo
ainakaan henkilökunta ollut muuttunu... - kahjo
et oo voinut käydä metsähovis ku se aukesi vasta 3v sitten uusien omistajien vaihdoksen myotä. Sitä ennen se oli tinis ja sit tien toisella puolen on malmikumpu
- tinosr
eiköhän se tirrinä ole ollut aika kauan ja vaikka välillä omistajavaihdos on ollutkin
entisiä ne kyllä taitaa olla, vaikka nimi onkin vaihtunu. Paikan ulkokuori on ainakin
ollut sama - pipopaa
Mulkut ovimiehet.com
Ei oo taas vähään aikaan asiaa koko paikkaan... - hoppaahoo
Paikkahan on muutenkin ihan....syvältä !
- huhaheijarommiapullo
Mitä hemmettiä sinne pitää mennä, jos siellä on niin paha olla. Valitkaa vapaa-ajan viettoon paikka, jossa on mieleisenne miljöö.
Tuntuu tarkoitushakuiselta pitää tätä viestiketjua yllä vuodesta toiseen. Kohta neljä vuotta tämän viestiketjun aloittamisesta ja vieläkin jaksetaan, nytkin yli puolen vuoden jälkeen nostettiin taas näkysälle.- käyköön kuka käy
Mitä uutta ketjua aloittamaan kun entinenkin on samasta asiasta.
Kyllä minäkin olen sitä mieltä että paikka on ........, olen etsinyt hupia ja vapaa-ajanvietto paikan muualta.
- mansikkasiideriä...
MINÄ käyn Metsähovissa, koska siellä on mukava henkilökunta ja etenkin portsarit!!!
Ymmärrän kyllä jos joku suivaantuu pokeihin, mutta sehän tarkoittaa sitä että et ole päässyt sisälle tai sinut on poistettu kesken illan ravintolasta... ja se syy löytyy ihan varmasti suurimmaksi osaksi siitä asiakkaasta, joko ollaan liian päissään tai ei vaan osata käyttäytyä... Tottakai sen jälkeen syytetään portsareita ihan paskoiksi, mutta kannattais kattoo ulos lennetyn illan jälkeen peiliin ennenkuin täällä haukkuu muita!!!!!!!!!!!!!!!!!! - 98Hui
Tämän viestiketjun aktiivisuus kertoo omalla surullisella tavalla mikä suurta osaa outokumpulaisia todella kiinnostaa.
- liisaleenamaija
Käyn kerran kahteen vuoteen ravintolassa, sekin voisi jäädä väliin.
Ei kiinnosta kaljan kittaaminen humalaisten seassa. Joillekin se on koko elämän tarkoitus. Rahaakin palaa ihan tolkuttomasti. - Yamaha 1100
Tapasin metsähovissa kesälomalla todella kauniin okulaisen naisen. Onhan siellä varmaan muitakin mutta tämä miellytti mun silmääni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894