sain unessa sormuksen ,mieheltä jota rakastin mutta erosimme,myös lapsiamme oli unessa hänen ja minun.emme ole nykyään yhteyksissä osaako joku tulkita kiitos etukäteen
sormus
4
773
Vastaukset
- Maunosen unikirjassa
"Eräs kiusallisen tuntuinen tilanne on odotettavissa sinulle, jos huomaat saavasi unessa sormuksen.
Sormessasi oleva sormus kehottaa sinua viimein ryhdistäytymään.
Timanttisormus viestittää, että rakastettusi on vakavissaan toivoessaan teille yhteistä kotia. Toisen tulkinnan mukaan timanttisormus lupaa yleensä hyvää.
Hopeinen sormus sitä vastoin kuvastaa pettämistä.
Rautainen sormus tietää mustasukkaisuuden varjostavan elämääsi.
Mikäli näet jossain tuohisen sormuksen, tulet kokemaan ohimenevän ihastuksen.
Jalokivisormus taas lupaa nuorelle, parisuhteessa elävälle ihmiselle perheenlisäystä., vanhemmalle henkilölle se enteilee yhteistä, onnelliseksi muodostuvaa matkaa.
Sormessa oleva rubiinisormus lupaa hyviä uutisia.
Laatikossa tai rasiassa oleva sormus taas enteilee eroa ystävästä.
Sormuksen katoaminen symbolisoi lähipiirissäsi syntymäisillään olevaa riitaa.
Sormuksen löytäminen jostain kehottaa sinua olemaan rakastumatta toiselle kuuluvaan henkilöön"- unton
kiitos vastauksesta,osaisitko vielä sanoa mitä tarkoittaa kun jokin ihminen palaa uniin aika ajoin...ja hyvää joulua sinulle
- tapahtuu
unton kirjoitti:
kiitos vastauksesta,osaisitko vielä sanoa mitä tarkoittaa kun jokin ihminen palaa uniin aika ajoin...ja hyvää joulua sinulle
Mitä tuo henkilö tekee tai teette tai tapahtuu unessa?
Kaipaatko häntä yleensä, vai?
Oletko ollut rakastunut häneen, vai miten olette olleet ennen yhteydessä?
Ehkä niistä käsin voisi unia selittää ja unen muista symboleista - mitä unessa tapahtuu..?
- kuitenkin....
tapaamme aina oudoissa paikoissa.rakastin häntä paljon ehkä rakastan vieläkin.kuitenkin kohtaamme eri paikoissa esim olen muuttanut uuteen taloon ja hän istuukin pöydän ääressä jopa unessa ihmettelen mitä hän tekee täällä?hän oli todellakin ihminen jota rakastin paljon,kuitenkin olemme jatkaneet eteenpäin omilla tahoilla.jossain unessa hän tulee autooni kädessään nippu papereita ...mystillistä en osaa paremmin selittäää ajattelen häntä joskus en kuitenkaan niin paljon että luulisin unessa näkeväni.suhteemme loppui koska lapsemme eivät hyväksyneet ja annoimme periksi kiitos taas sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233