en ymmärrä wlan asemista mitään. Ja mikäköhän olisi omiin tarpeisiini sopiva ja hyvä asema. Siihen pitäisi saada 2 läppäriä kiinni ja telkku ja pleikkari.
mikä wlan tukiasema
4
657
Vastaukset
- nyt sitten meille
mitkä ovat ne omat tarpeesi.
Ja pitääkö olla joku yhdistelmälaite (ADSL-modemi tukiasema) vai riittääkö pelkkä
WLAN.
Miten olet nyt netissä kiinni. - kari_krandi
A-linkin RR24AP laitteesta, siihen saa 4 laitetta langalla ja WLAN tietysti riittävästi.
- wlan1
Meillä on tässä talossa joku soneran laajakaista. Eli joka kämpässä on jakamo boksi ja mulla ympäri asuntoa on näitä nettipistokkeita. Ostin juuri netgear WNR834B. En tiedä onko hyvä mutta toivottavasti toimii.
- wlan1
wlan1 kirjoitti:
Meillä on tässä talossa joku soneran laajakaista. Eli joka kämpässä on jakamo boksi ja mulla ympäri asuntoa on näitä nettipistokkeita. Ostin juuri netgear WNR834B. En tiedä onko hyvä mutta toivottavasti toimii.
Se hemmetin netgear oli rikkinäinen ei palanut laitteessa valon valoa. Otin rahat takaisin ja ostin naapuri kaupasta buffalo WZR-AGL300NH reitittimen. Toivottavasti tämä toimii ongelmitta. Pitäisi olla kai ihan huippu reititin 10/08 mikrobitti lehden testivoittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628