Kotkan pesut ja homoadoptiot

kaupunkimuistaanuoria

Katselin tässä aikani kuluksi vuoden 2007 vaalikonetta ( http://extranet.kylmedia.fi/kosa/vaalikone2007/index.html ) ja sieltä löytyi mielenkiintoisia mielipiteitä vähän siitäsuntästä. Yksi kysymyksistä koski homoparien adoptio-oikeutta,ja meinasi kahvit kaatua päälle niitä lukiessa. Mitä omaan mielipiteeni asiasta tulee, taidan olla melkolailla samalla kannalla kuin herrat Eerola ja Wonterghem, mutta perustelut taitavat hieman edellämainituilla ontua, ainakin omasta mielestäni. Ihan näin selvennyksen vuoksi kysyms ja vastaukset:

5. Homopareille tulee antaa adoptio-oikeus.
Kumpikin ehdokas täysin eri mieltä, ja alla kommentit asiaan.

Freddy:
"Lisääntymisen tulisi tapahtua luonnonmukaisesti."

Ensin Freddy voisi ajankulukseen vaikka määritellä sanan "luonnollinen". Adoptio heteropareillekaan ei taida tätä käsittää siinä merkityksessä kuin asiasta nyt puhutaan. Pitäisikö heteropareilta kieltää adoptio? Mainittakoon Freddylle tässä yhteydessä vielä (vaikka varmasti tuttua huttua on), että luonnossa on tuhansia lajeja jotka tykkäävät seksihommista lajikumppaneiden kanssa joilla sattuu ne samat värkit olemaan. Tämä "luonnollisuus" on todella huono perustelu. Jos asiasta on ennakkoluuloja, voi ne myös ääneen perustella.

Juho:
"Haluaisin, ilman sarvia ja hampaita, nähdä puolueettoman tutkimuksen, jossa vertailtaisiin homomiesten osuutta pedofilia-rikoksiin, suhteessa heteroihin. Lapsen etu ennen itsekkäitä aikuisia!"

Hauki on kala, homoseksuaali on homoseksuaali, ja pedofiili on pedofiili. Samalla logiikalla voitaisiin todeta että heteroseksuaaleja ei tulisi valita tai edes päästää valtionpäämiehiksi, olivathan Stalin, Hitler, Mao, Pol Pot ja moni muu umpiheteroita ainakin päällepäin katsastettuna. Heteroseksuaalisuus ei kuitenkaan määrittele näiden herrojen toimia,eihän? Pedofilia ei varsinaisesti katso sukupuolta vaan sen uhrin biologista kehitystä. Tutkimusta asiasta on kyllä, ja tuloksiakin aika monia. Miten homoseksuaalisuuden tai pedofilian Juho määrittelee? Onko heteroseksuaalisessa parisuhteessa elävä pedofiili joka hyväksikäyttää poikalastaan pedofiili vai heteroseksuaali? Vastaus on kumpaakin. Statistiikkaa kun kaivataan, mainittakoon tässä että yleisin pedofiilin tyyppi on ei-biologinen isä, lapsen sukupuolesta riippumatta. Ei taida olla ylenpalttisen homoseksuaalinen tämä väestöryhmä. Nämä pedofilian ja heteroseksualisuuden käsitteet eivät ole toisiaan poissulkevia millään tavalla. Totta puhuen en ymmärrä miten noinkin älykäs mies voi suustaan moisia päästää.

Mainittakoon irvileuoille, että olen inhottavan tavallinen valkoinen ateisti heteromies ja tykkään aika paljon aikuisista tytöistä, enkä varsinaisesti ole erityisen kiinnostunut kenenkään mielipiteestä näinkin marginaalisessa asiassa mihin suuntaan se sitten onkin, ainakaan silloin kun ne perustellaan järjellä. En myöskään ole kommunisti. Enkä viherpiipertäjä. Enkä kettutyttö(poika).

PS. Asia on sinänsä vähäpätöinen, ja minulla ei mitään em. herroja vastaan ole suuremmassa mittakaavassa. Päinvastoin suurimmaksi osaksi aikaa.

9

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "yleisin pedofiilin tyyppi on ei-biologinen isä, lapsen sukupuolesta riippumatta. "

Tarkoitan, perheen sisällä tapahtuvan seksuaalisen hyväksikäytön tyyppi on ....

• täytyy myöntää että perustelu ei ollut loppuun ajateltu.
      Luonnollinen ympäristö on perhe, biologisesti ja nykyisen lääketiedon ja laintulkinnan mukaan, on huomattavasti helpompaa saada lapsia yksin asuvalle naisella kun yksin asuvalle miehellä.
      Lesboparit voivat vetää pitkän tikun kumpi jos lapsen haluaa, miespareille on vähän hankalampi.
      Adoptio oikeus soisin vain hetero pareille en pidä lapsen kannalta kovin hyvä vaihtoehto mies,
      naisparit tai yksinäiset miehet tai naiset, olen konservatiivinen tässä asiassa, ja jonkun mielestä voin olla väärässä, se nyt on vain minun mielipide.

• DNA...h

mONTA MIELTÄ KUIN MIESTÄKIN..KOTKAN PESUT EI VAIN VOI PÄÄTTÄÄ MITÄÄN,AINAKAAN VIELLÄ.

• ei voi olla
        DNA...h kirjoitti:

mONTA MIELTÄ KUIN MIESTÄKIN..KOTKAN PESUT EI VAIN VOI PÄÄTTÄÄ MITÄÄN,AINAKAAN VIELLÄ.

kerropas,"olga", mitä toi viellä..tarkoittaa, miks tuo toinen ällä?? :D :D

Opettele nyt hyvänen aika edes kirjoittamaan!!

• vastauksesta! Kuten sanottu, en itse linjasta niin eri mieltä ole, perusteluista kyllä olin.

• vain_ainoastaan

fiksujen ja asioista todella tietävien kannattaa ottaa kantaa tällaisiin asioihin julkisesti.
      Hyvä että tuli toikin eerolan mielipide esille.. Aika "junttimainen" ja "keskeneräinen" kaveri näemmä (siis tällaisen kannanoton tiimoilta katsastettuna).
      Eihän voi verrata seksuaalista suuntaa, mihinkään sairauteen.. Senhän nyt tietää jo ala-aste ikäinen lapsikin..
      Kyllä kannattaisi harkita valtuustosta eroamista jos noin hatara tietämys on niinkin alkeellisesta asiastakun kuin seksuaalisuus.
      Tuosta pitäisi jo valtakunnallisesti joku julkinen anteeksi pyyntö suorittaa maamme vähemmistöjä kohtaan..
      häpeä!!!
      ps. itse olen hetero, mutta pidän homoja kyllä aivan tasavertaisena itseni kanssa ja tunnenkin muutaman sellaisen.. Kannattaisi varmaan sunkin opetella tuntemaan ihmisiä enemmän?!
      Muuten pidän Juhoa fiksuna kaverina maahanmuutto politiikkansa suhteen!!

• kirov

Mielenkiinnolla odotan miten tällä kertaa selitellään :D

• Juho Eerola

Mielipide on säilynyt entisellään, joten ei tartte selitellä. Kuvitteletko, että julkiseen vaalikoneeseen vastattuani, jotenkin sitten tarvitsisi myöhemmin muka asiaa selitellä? Se mikä on sanottu, on sanottu.
        Tokihan mielipide jostakin asiasta saattaa vuosien saatossa muuttuakin, mutta tässä nyt ei ainakaan vielä ole niin käynyt.
        Mielipiteeni homoista on suunnilleen sama kuin Jehovan todistajistakin. Olkoot keskenään miten haluavat, mutta minulle on turha tulla "vartiotornia" tyrkyttämään.

• kirov
        Juho Eerola kirjoitti:

Mielipide on säilynyt entisellään, joten ei tartte selitellä. Kuvitteletko, että julkiseen vaalikoneeseen vastattuani, jotenkin sitten tarvitsisi myöhemmin muka asiaa selitellä? Se mikä on sanottu, on sanottu.
        Tokihan mielipide jostakin asiasta saattaa vuosien saatossa muuttuakin, mutta tässä nyt ei ainakaan vielä ole niin käynyt.
        Mielipiteeni homoista on suunnilleen sama kuin Jehovan todistajistakin. Olkoot keskenään miten haluavat, mutta minulle on turha tulla "vartiotornia" tyrkyttämään.

Onko sulla oikeasti jotain tietoa pedofiilien ja homojen yhteydestä? Ei ihan toisiinsa rinnastettavia asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2258
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2074
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1877
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1340
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      74
      1158
    Aihe