Clubhotel Riu Funaná isompi huone

T&M

Onko kellään tietoa millainen ero on Clubhotel Riu Funaná isomman ja tavallisen huoneen välillä, kannattaako maksaa 200€ viikosta enemmän?

6

2090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös minua

Joten jos jollain tietoa on...

Tänks.

Jussi

• T&M

Onko kellään tietoa millainen ero on Clubhotel Riu Funaná isomman ja tavallisen huoneen välillä, kannattaako maksaa 200€ viikosta enemmän?

• keiu

huone on mielestäni ihan mukavan kokoinen. Itse en ole koskaan kokenut tarvitsevani lisää tilaa. esim. kahdelle aikuiselle huone on aika passeli, itse piipahdan huoneessa vain illalla suihkussa ja laittautumassa iltaa varten ja sitten myös vähän nukkumassa. :) Laittaisin 200 euroa johonkin muuhun, mutta sehän on makuasia.

• Sarpukka

Riun isompi huone (large family room) tarkoitaa sitä, että huonessa on parisängyn lisäksi yksi aukilevitettävä sohva, josta saa lisävuoteen 2 lapselle tai 1 aikuiselle, muuten samanlainen sisustukseltaan kuin tavallinen huone.

• 1313

Onko siis tosiaan niin, että normaali huone ja ns. isompi huone ovat samankokoisia, erotuksena vain tuo levitettävä lisävuode ja hinta?

• M&T
        1313 kirjoitti:

Onko siis tosiaan niin, että normaali huone ja ns. isompi huone ovat samankokoisia, erotuksena vain tuo levitettävä lisävuode ja hinta?

että huoneet olisivat saman kokoisia. Olimme vaimon kanssa maaliskuussa Riu Funanan isommassa huoneessa. Huone on isompi kuin tavallinen huone ja ainakin meidän huone oli paremmin sisustettu (kävimme normaalissa huoneessa ystävien luona toteamassa sen)
        Jos halua käydä katsomassa kuvia Kape Verdeltä niin tässä linkki:
        http://www.panoramio.com/user/217369

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51