Elokuva+tekstitykset

Imuttuja73

Miksi nämä nörtit jotka jakavat verkossa näitä elokuva- ja tekstiedostojaan, niin eivät voi suoraan lisätä niihin elokuviin niitä tekstejä? Nythän ne pitää ronkkia tuhannen linkin ja ohjelman kautta, että ne pelittää yhdessä? Eli suomenkieliset tekstit suoraan kiinteästi kiinni näihin elokuvatieodostoihin, kiitos ; )

13

1757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivystävä konstaapeli

      Hanki elokuvat laillisesti, niin tekstityksetkin toimii.

      • Imuttaja73

        Valvoppa vaan niiden työkavereidesi imutteluja, sillä tunnen useamman virkavallan edustujan joka imuttelee netistä tavaraa. Ja eikös poliisit ala olla kohta rikosrekisterien kärkinimiä ammattikunnittain mitattuna ; )


      • Mikro.Sami
        Imuttaja73 kirjoitti:

        Valvoppa vaan niiden työkavereidesi imutteluja, sillä tunnen useamman virkavallan edustujan joka imuttelee netistä tavaraa. Ja eikös poliisit ala olla kohta rikosrekisterien kärkinimiä ammattikunnittain mitattuna ; )

        Tapa tuo on.
        www.subsearch.org ja sieltä vaan etsimään.

        Jotkut elokuvat sisältävät tekstin itsessään, mutta on v:mäistä katsoa suomen kielistä tekstitystä japanin tai venäjänkielen päällä.

        Jos suosituimmat elokuvat ripattaisiin tekstiraidalla jokaisella kielellä, alkaisi tilaa palamaan oikein urakalla, vaikka laskisikin yhden tiedoston keskimääräiseksi kooksi n. 700M.


      • Imuttaja73
        Mikro.Sami kirjoitti:

        Tapa tuo on.
        www.subsearch.org ja sieltä vaan etsimään.

        Jotkut elokuvat sisältävät tekstin itsessään, mutta on v:mäistä katsoa suomen kielistä tekstitystä japanin tai venäjänkielen päällä.

        Jos suosituimmat elokuvat ripattaisiin tekstiraidalla jokaisella kielellä, alkaisi tilaa palamaan oikein urakalla, vaikka laskisikin yhden tiedoston keskimääräiseksi kooksi n. 700M.

        Tiedossa on ollut nuo sivut.

        No mutta yksi kysymyskin sinulle olisi eli, tiedätkö miten saan DVD -soittimessani näkymään imuroidun leffan ja tekstitykset yhtä aikaa? Elokuva on muotoa xxx.avi ja tekstitys xxx.sub ja ne ovat samassa kansiossakin. Tietokoneella kyllä tekstitykset toimivat elokuvan kanssa käsi kädessä, kun ne tekstitykset hakee erikseen siihen elokuvan alkuun. DVD -soitin on aika uutta mallia (JVC XV-NV650) ja toistaa siis lähes kaikkia formaatteja. Mikä neuvoksi?


      • Päivystävä konstaapeli
        Imuttaja73 kirjoitti:

        Tiedossa on ollut nuo sivut.

        No mutta yksi kysymyskin sinulle olisi eli, tiedätkö miten saan DVD -soittimessani näkymään imuroidun leffan ja tekstitykset yhtä aikaa? Elokuva on muotoa xxx.avi ja tekstitys xxx.sub ja ne ovat samassa kansiossakin. Tietokoneella kyllä tekstitykset toimivat elokuvan kanssa käsi kädessä, kun ne tekstitykset hakee erikseen siihen elokuvan alkuun. DVD -soitin on aika uutta mallia (JVC XV-NV650) ja toistaa siis lähes kaikkia formaatteja. Mikä neuvoksi?

        jos koputan ovellesi.


      • Mikro.Sami
        Imuttaja73 kirjoitti:

        Tiedossa on ollut nuo sivut.

        No mutta yksi kysymyskin sinulle olisi eli, tiedätkö miten saan DVD -soittimessani näkymään imuroidun leffan ja tekstitykset yhtä aikaa? Elokuva on muotoa xxx.avi ja tekstitys xxx.sub ja ne ovat samassa kansiossakin. Tietokoneella kyllä tekstitykset toimivat elokuvan kanssa käsi kädessä, kun ne tekstitykset hakee erikseen siihen elokuvan alkuun. DVD -soitin on aika uutta mallia (JVC XV-NV650) ja toistaa siis lähes kaikkia formaatteja. Mikä neuvoksi?

        http://jvc.fi/files/hedoy/VHSDVD-laitteet_ko/XV-N650_65 2.pdf

        Katso sivu 21


      • Imuttaja73
        Päivystävä konstaapeli kirjoitti:

        jos koputan ovellesi.

        Tervetuloa vaan. Voin keittää vaikka kaffet ; )


      • Imuttaja73

      • Mikro.Sami

      • Mikro.Sami

      • Imuttaja73
        Mikro.Sami kirjoitti:

        http://subtitle-synchronizer.sleytr.net/

        voit toki koittaa myös muuttaa sub tiedosto srt:ksi jotkut soittimet tuntee sen paremmin, vaiikkakin soittimesi näyttää tukevan lähes kaikkia txt formaatteja

        Onhan noita .srt -päätteisiä tekstitiedostojakin jo kokeiltu. Olisikohan vika siinä, kun olen uudelleen nimennyt nuo elokuvatiedostot, niin nimeksi on tullut vaikka elokuva.avi.avi. Vaikka tosin olen nimennyt sen ainoastaan elokuva.avi:ksi. Se jostain syystä lisää tuon toisen avi -päätteen itsestään.


      • Mikro.Sami
        Imuttaja73 kirjoitti:

        Onhan noita .srt -päätteisiä tekstitiedostojakin jo kokeiltu. Olisikohan vika siinä, kun olen uudelleen nimennyt nuo elokuvatiedostot, niin nimeksi on tullut vaikka elokuva.avi.avi. Vaikka tosin olen nimennyt sen ainoastaan elokuva.avi:ksi. Se jostain syystä lisää tuon toisen avi -päätteen itsestään.

        Kun tiedoston tyyppi on kerran jo tunnistettu, ei sen pääte välttämättä näy (Pätee myös sub, srt ja muihin textitystiedostoihin). Tarkista vain että (Nimenomaan) Textitiediston pääte on se mikä pitää, ja pääte (eli tiedostotyyppi ei saa näkyä tiedoston nimessä). Muutoin ota tiedosto ja nimeä se uudelleen niin, ettei sen päätettä esiinny itse tiedostonimessä.


      • hoi...
        Mikro.Sami kirjoitti:

        Kun tiedoston tyyppi on kerran jo tunnistettu, ei sen pääte välttämättä näy (Pätee myös sub, srt ja muihin textitystiedostoihin). Tarkista vain että (Nimenomaan) Textitiediston pääte on se mikä pitää, ja pääte (eli tiedostotyyppi ei saa näkyä tiedoston nimessä). Muutoin ota tiedosto ja nimeä se uudelleen niin, ettei sen päätettä esiinny itse tiedostonimessä.

        Eikö olisi helpompaa ostaa elokuva ihan jaillisesti ja nauttia esityksestä ääninmailman kera.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe