Apuva olen lupautunu kaasoksi häihin ens kesänä-04
Olen tietysti ylpeä että morsian valitsi minut:)
Mutt mitä pitää kaason tehdä,mitä kuuluu tehtäviin??? Millanen puku,väriä,kuka maksaa?
Auttakaa !!
Kaasona kesällä 04
2
1995
Vastaukset
- Pillipulla
Katsopa www.amoriini.com ja siellä polttarit. Hirmusti asiaa ja vinkkejä! Kivoja polttareita teille :o)
- soap
Olin viimekesänä ystäväni kaasona. Lähinnä kaason tehtävä mielestäni on autella häävalmiseluissa ja sillä lailla vähentää morsiammen stressiä. Niin ja ne polttarit myös kuuluvat kaason tehtäviin.Kannattaa jutella morsiammen kanssa mitä hän toivoo.
Samoin puvusta. Jos ystävälläsi on jotain toiveita sinun pukusi suhteen, mieti miten pystyt sen toteuttamaan. Moni ystäväni (ja itsekin olen) on tänä vuona mennyt naimisiin eikä kellään heistä ollut mitään pukuvaatimuksia kaasoltaan. Tärkeintä siinä taitaa olla se että ei pukeudu valkoiseen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362759Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122549100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es402272Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo371547- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 271188
- 251124