onko BED ongelmani

vai mikä minua vaivaa??

Ahmin ihan kamalasti jokapäivä, sitten inhoan itseäni ja tulee huono olo, en kuitenkaan ikinä oksenna, en todellakaan. En voisi kuvitella edes seksiä mieheni kanssa, koska inhoan itseäni, itsetunto nollassa..
Esimerkki päivä.. lievä sellainen, koska yleensä en edes huomaa syöväni tai tiedosta määriä, kunnes kaapit ovat tyhjät..
aamu:kolme leipää ja hedelmä, eilisiä karkkeja jos on sattunut jäämään (sitten pitää lähteä töihin)
työpäivä:napsin kaikkea mahdollista mitä eteeni tuodaan, eväistä puhumattakaan
kotiin päästyä:3-6 leipää,hedelmä, puuroa, makaronia, keksejä ja karkkia...kaikkea mitä kaapin tarvikkeista voi valmistaa..
lopetan syömisen noin klo 22.30 kun menen nukkumaan. Minulla on pakko olla kokoajan jotain suussa, ihan mitä tahansa.. leukojeni on käytävä kokoajan.. purkka vain saa minut haluamaan syötävää..
Tänäänkin söin alle tunnissa 500g irtokarkkisuklaita.. kaiken muun ruoan lisäksi tietenkin..

3

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tryjuerwqrt5yu

Kyllä tuo BED :iltä kuulostaa.
      Itse sairastan myös kyseistä syömishäiriötä.

• :-(

Kuulostaa todella tutulta :( Munkin on pakko syödä jotain koko ajan, kaluan kaappeja ja tulen hulluksi jos en löydäkään mitään. Tämä tosin vain silloin kun olen yksin, seurassa yritän syödä mahdollisimman seesteisesti.

• tunteen..

Kun tulee se herkkuhimo, eikä kaapista löydykkään mitään. Siinähän tulee melkein hulluksi! Varsinkin kun menen kotiin perhettä katsomaan ja on tottunut, että siellä on aina herkkuja ja sitten kun niitä i olekaan niin pengon joka kaapin nurkan ja pussin. Aikaa voin käyttää tähän tunninkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      27
      5303
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4667
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      149
      1633
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1446
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1270
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1084
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      206
      977
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      913
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      839
    Aihe