Ahmin ihan kamalasti jokapäivä, sitten inhoan itseäni ja tulee huono olo, en kuitenkaan ikinä oksenna, en todellakaan. En voisi kuvitella edes seksiä mieheni kanssa, koska inhoan itseäni, itsetunto nollassa..
Esimerkki päivä.. lievä sellainen, koska yleensä en edes huomaa syöväni tai tiedosta määriä, kunnes kaapit ovat tyhjät..
aamu:kolme leipää ja hedelmä, eilisiä karkkeja jos on sattunut jäämään (sitten pitää lähteä töihin)
työpäivä:napsin kaikkea mahdollista mitä eteeni tuodaan, eväistä puhumattakaan
kotiin päästyä:3-6 leipää,hedelmä, puuroa, makaronia, keksejä ja karkkia...kaikkea mitä kaapin tarvikkeista voi valmistaa..
lopetan syömisen noin klo 22.30 kun menen nukkumaan. Minulla on pakko olla kokoajan jotain suussa, ihan mitä tahansa.. leukojeni on käytävä kokoajan.. purkka vain saa minut haluamaan syötävää..
Tänäänkin söin alle tunnissa 500g irtokarkkisuklaita.. kaiken muun ruoan lisäksi tietenkin..
onko BED ongelmani
3
1083
Vastaukset
- tryjuerwqrt5yu
Kyllä tuo BED :iltä kuulostaa.
Itse sairastan myös kyseistä syömishäiriötä. - :-(
Kuulostaa todella tutulta :( Munkin on pakko syödä jotain koko ajan, kaluan kaappeja ja tulen hulluksi jos en löydäkään mitään. Tämä tosin vain silloin kun olen yksin, seurassa yritän syödä mahdollisimman seesteisesti.
- tunteen..
Kun tulee se herkkuhimo, eikä kaapista löydykkään mitään. Siinähän tulee melkein hulluksi! Varsinkin kun menen kotiin perhettä katsomaan ja on tottunut, että siellä on aina herkkuja ja sitten kun niitä i olekaan niin pengon joka kaapin nurkan ja pussin. Aikaa voin käyttää tähän tunninkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1491633
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211084viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61913- 37839