Sain tuossa joku n. 4 päivää sitten Kefexin 500mg kuurin, 3 kertaa päivässä. Imusolmukkeet oli tosi turvonnut No olin kyllä tänään ulkonakin vaikka kipee olinkin, mutta mulla nousi nyt kuume vähän, 37,4 ja luin tossa antibioottiripulista. Niin tässä mahakin vähän reistaillut, pienin määrin tullut tosi vetistä ripulia ja jotenkin pientä ummetustakin taitaa olla. Kipee ei vatsa ainakaan ole. Ja siis olen Idoformia ottanut aina kun sen antibiootinkin. Pitäsköhän mun lopettaa kuuri vai vielä jatkaan loppuun asti..?
Joku viisas jos auttaisi..
Mietteliäs..
1198
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Jatkoa vielä edelliseen ettei lääkärikää taida nyt joululomaviikolla olla paikalla. Ja jos tulee jotain pahempaa niin en tiedä mitä tehdä.. Luin kyllä että Kefexin kans aiheuttaaki muutenkin vaan vatsan sekaisuutta. Mutta tuossa pieraisin niin silloinkin tuli jotain pientä löysää vetistä/limaista.