Voisitko ystävällisesti siirtyä muualle säälittävine valitteluinesi. Jos neitsyt on mielestäsi niin kauhea, miksi ihmeessä roikut täällä NEITSYT-keskustelupalstalla??? Siirry muihin, "parempiin" horoskooppimerkkeihin, kiitos.
Viesti vesimiesnaikkoselle
7
1271
Vastaukset
- herkkä hipiäisiä
Inhimillisistä syistä on syytä levittää tietoa neitsyiden ominaispiirteistä kaiken kansan tietouteen.
Jos yksikin elämä pelastuu, yksikin ihminen ymmärtää välttää neitsyen seuraa, tämä kannattaa.- ihana luonne :)
Annat todella hyvän kuvan vesimiehistä! Jatka samaan malliin. Ja oikein ihanaa Joulua neitsytnaiselta joka on rakastunut neitsytmieheen =))
- ?-?
Teille vesimiehille sanoisin, että voisitte ehkä miettiä omaakin käytöstänne.
Ette ole mikään maailman empaattisin merkki: joko vihaatte tai rakastatte, ehdoitta. Olette kaikkea muuta kuin helppoja ihmisiä.
- Vesimiestä
Kriisitilanteessa vesimies on vailla järkeä. Olkoon vaikka tuo vesileidi ainoa tapaus merkissään, niin pelottavaa käytöstä kuitenkin. Uskon että hän kuitenkin toimii merkkiään vastaavalla ominaisella tavalla eikä pelkästään ole hysteerinen. Ei ikinä vesimiestä!
- toisilleen
Vesimies ja neitsyt eivät ole paras mahdollinen pari. Todellinen ymmärrys toista kohtaan puuttuu.
Olen neitsyt-nainen ja minulla on (kumma kyllä) muutama vesimies-tuttu, voisin jopa sanoa ystävä. Tullaan ihan mukavasti toimeen ja hauskaakin on yhdessä, mutta syvällisen tason ystävyys puuttuu.
On tunne, että vesimiehen ehdoilla mennään, hänen vaatimuksensa on otettava huomioon näissä suhteissa.
- Meitä löytyy joka merkistä
Neitsytmieheen pettyneitä.
Neitsytmiehen pettämiä.
Neitsytmiehen alistamia.
Neitsytmiehestä iäksi sairastuneita.- taatusti
myös vesimiehen sairastuttamia. Vesimies on pirullinen paskiainen vaikka itse sanoo olevansa humaani. Vesimies on kävelevä katastrofi. Varokaa noita vainoharhaisia käärmeita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755