Kuinka tuollainen suodatin asennetaan akvaarioon? Meneekö tuo koko suodatinosa vedenalle ja sitten tuo snorkkelin näköinen putki veden yläpuolelle?
Tyhmä kysymys sisäsuodattimesta
4
711
Vastaukset
- kaikki...
Vähemmän se sitten veden lorinakaan kuuluu kun on veden alla joko laite. Imukupeilla asennus.
- fish KING
... snorkkeli jää pinnan yläpuolelle ilmaa ottamaan niin saat pää suutinta säätämällä happikuplaa akvaan.
Minkä merkkinen ja mallinen sun suodattimes on?- aloitteleva
Trixie Aqua Pro M-380.. mulla on se nyt ollut niin että pönttö on melkein kokonaan pinnan (pari milliä pinnalla)ja snorkkeli, josta vettä tulee, on pinnan yläpuolella kokonaan.
- fish KING
aloitteleva kirjoitti:
Trixie Aqua Pro M-380.. mulla on se nyt ollut niin että pönttö on melkein kokonaan pinnan (pari milliä pinnalla)ja snorkkeli, josta vettä tulee, on pinnan yläpuolella kokonaan.
laske se .. http://www.pet-bliss.com/acatalog/TrixieInternalFilterM380SmallImage.jpg .. snorkkelikin vaan pinnan alle, juuri ja juuri.
Suuntaa virtausta (kierrä putkea) niin että veden pinta on liikkeessä.
Tuliko mukana tota letkun pätkää?
- se liitetään suodattimen päällä olevaan reikään ja letkun päässä olevalla potikalla säädetään kuplan määrää (toimii siis samalla ilmastin apuna ja tuottaa hieman lisä happea akvan veden sekaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921