Poismenosi

hemmo91

Tämä on vielä viimeistelemättä.

Poismenosi

Sinä jatkoit matkaasi, taivasta katselin ja odotin näkeväni hymysi.
Näin vain pilvien kasvavan ja taivaan tummuvan sieluni tahdissa.
Jäin ulos seisomaan kyynelteni sekoittuessa sateeseen.
Sade vaihtui myrskyksi joka puita kaataa ja taivaan valaisee salamoillaan kuten sieluni huutaa tuskasta.
Kunnes näin vain tyhjiä pilviä jotka hitaasti hajosivat osiksi sieluni kanssa tyhjyyteen häviten.
Tyhjyyttä katsellessani mietin, oletko mennyt tyhjyyteen vaiko toiseen maailmaan,
kunnes näin hanhen lentävän ylitseni ja tajusin että olet yhä luonani vaikken sinua voikaan nähdä.
Sydämessäni tunnen kuinka helpotat tuskaani, kyyneleet pyyhit poskiltani ja leukani nostat ylös.
Saat minut tajuamaan että näemme vielä, siihen asti minun on jatkettava matkaani kunnes saavun luoksesi.
Kuitenkin sieluni on yhä kylmä kuin kuu vaikka se taivaalla loistaa kuin aurinko
joka kehoani lämmittää muttei sieluuni yllä.
Yön pimeydessä huomaan että sieluni on taas ehjä ja maailmaani valaisee kuin revontulien tanssi saa pakkashangen loistamaan. Sieluni ruumistani lämmittää ja suojamuurini sulattaa kuin keväinen aurinko lämmittää ja
saa lumen kauniiden kukkien päältä sulamaan.
Kevät saa taas maan elämään ja kasvit kukoistamaan,
tunnen sydämeni lämmön, kuinka se tasaisestii sykkii ja elämää taas luo.
Kuuntelen lintujen laulua ja muistelen kuinka siitä nautit, nyt ymmärrän miksi,
ihmettelen kuinka sieluni laulaa kilpaa lintujen kanssa.
Tunnen jälleen eläväni ja tajuan miksi jatkoit matkaasi sillä tunne kuinka oma aikanikin on tulossa pian.
Valmistaudun lähtöön ja tapaamaan jälleen sinut, ensin vain hyvästelen muut rakkaani.

3

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armahdettu80

Todella kauniita ovat nämä kaikki runosi...olen sanaton...

• Minullakin,aika tuore,elämänkumppanin poistuminen täältä.Hienoja ajatuksia,lohduttavia,toivoa
      antavia.. Kiitos sinulle..Voimia ja iloa! t.Irkku

• hemmo91

Kiitos paljon, nämä olivat nyt ensimmäiset mitä olen koskaan kirjoittanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      114
      1956
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1244
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1075
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      145
      874
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      69
      797
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      27
      772
    7. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      721
    8. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      36
      702
    9. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      49
      700
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      649
    Aihe