Hyvästi lapseni!

entinen isä

Tapaamiset loppuivat suunnilleen viime jouluun, ehkä näin on mielestänne parempi.
Oma isänne ei ilmeisesti tuottanut muuta kuin tuskaa ja pahaa oloa elämäänne, kun isänne "unohditte"...

30

4169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muitakin voi

Niin,ja isän puoleiset sukulaiset kanssa unohtui samantien.Kyllä mielestäni olemme syyttömiä jollei vanhempanne sopineet yhteen.Yksipuoleissti en voi ystävyyttä hoitaa jollei yhtään saa vastakaaikua.

• ole ihan OMA

vikasi jos sun lapset eivät halua olla sinun kanssa missään tekemissä! LAPSIA on turhaa syyttää mistään! KATSO PEILIIN!!

• lapsia vaan

jotakin toista,tuskin isän tarvitse peiliin katsoa,tämä nyt vaan varsinkin tämä seutu semmonen äitien oikeuksien seutu !

• Olen
        lapsia vaan kirjoitti:

jotakin toista,tuskin isän tarvitse peiliin katsoa,tämä nyt vaan varsinkin tämä seutu semmonen äitien oikeuksien seutu !

Olen itsekkin kokenut raskaan eron, ja lapsesta luopumisen tuskan.

Sosiaaliviranomaiset olivat täysin äidin puolella,ja mitään sopimuksia ei pidetty vaikka oli yhteishuoltajuus.

Lasta estettiin kaikella tavalla tapaamasta minua.
        Äiti purki katkeruutta minuun,kun laitoin sen mailmalle oppimaan käytöstapoja ja rehellisyyttä.

5-vuoden eron jälkeen poika alkoi itse tulemaan luokseni,ja meillä on hyvät välit.

Vain nainen voi olla niin julma erotilanteissa,ja ikinä en anna anteeksi sitä kohtelua mitä sain osakseni.

Hyvää joulua eronneille iseille ja jaksamista elämäänne.

• Oletko täysi ääliö?

Eihän tuo isä ketään lastansa syytä tuossa kirjoitukessa! Taidat itse olla se tunteeton blondi narsistiäiti, joka kaiken takana oli alunperinkin. Toivotan sinulle oikein vittumaista joulua ja toivottavasti saat vesipöhön läskimahaasi.

• vastaa................
        Oletko täysi ääliö? kirjoitti:

Eihän tuo isä ketään lastansa syytä tuossa kirjoitukessa! Taidat itse olla se tunteeton blondi narsistiäiti, joka kaiken takana oli alunperinkin. Toivotan sinulle oikein vittumaista joulua ja toivottavasti saat vesipöhön läskimahaasi.

ei mulla oo kovin iso maha,ja ero meille tuli kun kävin vähä vieraissa.ukko ei ymmärrä,että puran pahaa oloani naimalla toisten kanssa,ja kehumalla siitä sitte jälkeenpäin vasten sen naamaa.hahah sitä vituttaa.oon ollu osastolla pari kertaa,mutten ole hullu.kyllä sitä voi masennuksekski sanoa.kaikki on entisen äijän vika.tää kaikki mitä musta puhutaan on valetta.

• ja tässä tapauksessa
        Olen kirjoitti:

Olen itsekkin kokenut raskaan eron, ja lapsesta luopumisen tuskan.

Sosiaaliviranomaiset olivat täysin äidin puolella,ja mitään sopimuksia ei pidetty vaikka oli yhteishuoltajuus.

Lasta estettiin kaikella tavalla tapaamasta minua.
        Äiti purki katkeruutta minuun,kun laitoin sen mailmalle oppimaan käytöstapoja ja rehellisyyttä.

5-vuoden eron jälkeen poika alkoi itse tulemaan luokseni,ja meillä on hyvät välit.

Vain nainen voi olla niin julma erotilanteissa,ja ikinä en anna anteeksi sitä kohtelua mitä sain osakseni.

Hyvää joulua eronneille iseille ja jaksamista elämäänne.

se oli kyllä isä joka hylkäs meidät! Ei haluunut nähdä meitä vaikka olimme pieniä! Turhaa täällä mistään kitisee kun ei taustoja tiedä!

• että tiedät
        ja tässä tapauksessa kirjoitti:

se oli kyllä isä joka hylkäs meidät! Ei haluunut nähdä meitä vaikka olimme pieniä! Turhaa täällä mistään kitisee kun ei taustoja tiedä!

taustat muut taustat kun äidin kertomat?

• Pikku Olli 8 v.

Isä lähti 7 vuotta sitten ostamaan tupakkia lähiö baarista.Sillä reisulla se vielä on.

• Ollille kerrottu

miksi isä lähti?

• muuhalla ei

ole lähiöbaareja Kokkolassa kuin Koivuhaassa.
        Ei Ollin isä ole varmaan ensinmäinen Koivuhaassa joka on eksynyt lähiöbaariin.
        Ja istuuhan noissa Koivuhaan baareissa ihania uusia äitejä räät poskella.
        Hyvä edes kun ässän osavaat kakistaa ulos.

No kyllä routa porsaan kotiin ajaa.

• homer_12312

.....joo katottu taas simpsoneita....

• Katsomassa

La favoritasta.Siellä ne tapaa muittenkin isät istua nahkatsilmillä.

• tantta..
        Katsomassa kirjoitti:

No siellähän se Ollin iskä olikin.
        Kiitos vihjeestä.

• täältä
        Katsomassa kirjoitti:

kuijan mäppilästä.
        tv:ällin öiti

• Nyyhkyttäjä

Missä olit silloin kun lapsesi tarvitsi isäänsä.
      Ehkä prisman Shellillä puunaamassa autoa?
      Suurin osa Suomalaisista niin sanotuista"isistä"
      ei välitä perheestänsä hevonpa...kaa.
      Auto on näitten"isien" rakkainlelu maanpäällä.

Turha tulla tänne uikkuttamaan.Leiki sillä autollas vaan.

• mistä?

Mistä oot saannu tuota tilastotietoa? Vai puolet isistä ei välitä perheestä? Rohkenenmpa epäillä...

• katkera kun

isi pesi autoa kun sinun piti päästä bailaamaan tyttöjen kanssa!

• osua pilkka

omaan nilkkaan kun lapset kasvavat ja huomaavat missä sitä ollaan menty äidin lieassa!

• ...........

Aina jaksetaan itkeä naisten oikeuksista, mutta mielestäni isillä on varsinkin avioeron jälkeen aika heikot oikeudet. Isä lähes aina menettää lapsensa ja saa tavata heitä vain silloin tällöin. Media toitottaa siitä, miten miehet pahoinpitelevät vaimojaan, mutta unohdetaan, että myös nainen voi olla perheessä se, joka lyö.

Tänne keskusteluun on tullut aika katkeria viestejä myös naispuoleisilta. Luultavasti heillä ei ole koulutusta, ei työtä, ei kokemusta omien vanhempien rakkaudesta, heillä meni koulussa huonosti, alkoholi on tuttu huvi jne. Jotenkin tulee vaikutelma, että he kirjoittelevat noin vain siksi, kun me itse ovat katkeria entisestensä takia ja leimaavat sen takia kaikki miehet huonoiksi.

Säälittää eniten lapset, joita käytetään avioriitojen pelinappuloina. Lapsia kun on niin helppo käyttää aseina, joilla toista loukataan. Aikuiset ihmiset riitelevät keskenään ja siinä rytäkässä unohdetaan lapset kokonaan. Valitettavasti. Ei se ole mikään ihme, että eron jälkeen tietyt naistyypit käyttävät lasta ex-miehelle kostamiseen.

• ei pelkästään kokkelbyyssä..
    • Kokemus...

Kannattaa miettiä mitä omalla toiminnallaan aiheuttaa ja mitkä ovat seuraukset.

Voin kertoa oman puolisoni tunteista: puolisoni eli koko lapsuutensa ajan siinä luulossa ettei isä välitä.
      Tosiasiassa äiti repi kaikki isän kirjoittamat kirjeet ja kaikki valokuvatkin isästä. Isästä ei koskaan puhuttu ja lapsi muodosti oman haavekäsityksensä isästä. Lapsi sai myös sen käsityksen ettei isä halunnut pitää yhteyttä häneen.

Muutama vuosi sitten puolisoni sai tietää sukulaisen kautta, että isä olikin koittanut pitää yhteyttä lapseensa, mutta todennut sen mahdottomaksi.

Voin kertoa, että tuo äidin aiheuttama "suojelutoiminta" jätti sellaisen katkeruuden ettei hän koskaan kuulemma voi antaa asiaa äidilleen täysin anteeksi.

Huomioikaa siis lapsenkin ajatukset ja tarpeet.

• piireissä.

"Huomioikaa siis lapsenkin ajatukset ja tarpeet. "

Joopajoo. Mun äijä lähti 20 vuoden avioliiton jälkeen toisen naisen perään ja ovella lähtiessään vielä kiitteli onneaan, kun ei tarvitse enää lapsestaan piitata. Poika kun oli juuri täyttänyt 18 vuotta.

Ette varmaan arvaa, kuka pojan sitten koulutti ja saattoi muutenkin itsenäisen elämän alkuun. Minun ei tosin tarvinnut sanallakaan opettaa pojalle, että isän tapaa elää ja toimia ei ole oikea elämisen tapa. Poika huomasi sen ihan itse.

• Kokemus...
        piireissä. kirjoitti:

"Huomioikaa siis lapsenkin ajatukset ja tarpeet. "

Joopajoo. Mun äijä lähti 20 vuoden avioliiton jälkeen toisen naisen perään ja ovella lähtiessään vielä kiitteli onneaan, kun ei tarvitse enää lapsestaan piitata. Poika kun oli juuri täyttänyt 18 vuotta.

Ette varmaan arvaa, kuka pojan sitten koulutti ja saattoi muutenkin itsenäisen elämän alkuun. Minun ei tosin tarvinnut sanallakaan opettaa pojalle, että isän tapaa elää ja toimia ei ole oikea elämisen tapa. Poika huomasi sen ihan itse.

Poika teki onneksi itse valintansa.

Teidän tapauksessa isä on (ehkä?) sitten joskus se paljonkin menettänyt osapuoli - jos asian sitten joskus "aikuistuttuaan" tajuaa.

• entinen isä

Pitkä päivätyö saa onneksi asian unohtumaan, mutta joulun pyhät yksin ovat täyttä tuskaa.
      En syytä tässä lapsiani, vaan kaipaan heitä suunnattomasti.
      Olisi ihanaa, jos heistä jotain kulisin vaikka puhelimen välityksellä....

• Olit silloin

kun lapsesi tarvitsi"Isää"
        Ehkä autoa vahaamassa?

• taas tämä-
        Olit silloin kirjoitti:

kun lapsesi tarvitsi"Isää"
        Ehkä autoa vahaamassa?

auto fetissin omaava häirikkö kirjoittelee tänne,kun sen perse ei mahtunu isännän autoon.yrittäiset edes laihduttaa,ettei nykyisen/entisen ukkos tarvi hävetä.ennen sitä autoa laittelee,kuin sun isoo persettä kattelee.ps.ottaisit edes silikoonit nykyisten ketun-nenien tilalle.surkee nystyrät nuo nykyiset.

• oteta
        taas tämä- kirjoitti:

auto fetissin omaava häirikkö kirjoittelee tänne,kun sen perse ei mahtunu isännän autoon.yrittäiset edes laihduttaa,ettei nykyisen/entisen ukkos tarvi hävetä.ennen sitä autoa laittelee,kuin sun isoo persettä kattelee.ps.ottaisit edes silikoonit nykyisten ketun-nenien tilalle.surkee nystyrät nuo nykyiset.

hernettä nenään tosiasioista.
        Mieheni lensi ulos parivuotta sitten.

Syy:Rakkaus Volvoaan kohtaan oli suurempi kuin lapsiaan ja minua.
        Tämä on valittetavasti totta.

• Viesti.........
        taas tämä- kirjoitti:

Tottahan tuo autojensilittely asia on.
        Minimania vasta päätä on eräitten Kokkolalaisten "isien" autolastentarha.
        On kuvottavaa katseltavaa minkälaisen huomion autot saavat.Pesun jälkeen niitä kuivataan ja puunataan heti minutti tolkulla.

Mahtaakohan näitten autorakkaiden isien lapset saavan kotonaan saman huomion/Kohtelun kuin nuo rakkaat Audit,Bemarit,Volvot...Jne.

Olen omin silmin nähnyt tuon autorakkaus ilmiön.
        En kirjoita utopiaa.Jos ette usko niin käykääpäs ihte kahtomas.

PS:Ehkä Ollinkin isä löytyy jostain autopesulasta.
        TV:Äiti vaan

,

• sinunkin
        taas tämä- kirjoitti:

faija lähtenyt meneen kun käytät tuommosta kieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1227
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe