Nortriptyliiniä määrättiin Vietnamin sodan veteraaneille masennukseen. Myöhemmin saatiin selville, että suuri osa nortriptyliiniä syöneistä olivat lopettaneet tupakoinnin.
Eli tupakan vieroitukseen: 25mg yksi tabl. aamulla, 2 illalla. Kahdeksantena päivänä kuurin aloittamisesta tupakka pois. Kuuri kestää 12 viikkoa.
Kysyisin kokemuksia Noritrenin syöjiltä tupakan vieroitukseen. Lähinnä negatiivisia.
nortriptyliini 25mg
3
2199
Vastaukset
- on..
itse aloitin nortitrenin 3x25mg 10 vrk sitten. ensimmäisestä pilleristä tuli aika pahoja fyysisiä oireita eli erittäin paha huimaus. meni seuraavana päivänä ohi kun lääkettä jatkoi normaalisti.
tänään kokeilin aamuröökiä viivästyttää ja poltin sen vasta klo 13 paikkeilla. melkoisen kireällä oli hermot siihen saakka.
parin päivän päästä pitäisi tupakka jättää kokonaan pois mutta vähän huonolta nyt vaikuttaa.
ehkä ainakin nikotiinikorvausvalmisteita tartten alkuun rinnalle.
halpahan tuo lääke on, kun ilman kelakorvauksia hoito maksaa 24snt/vrk. pihinä pyysin tuon reseptin masennukseen, niin kela vielä tuostakin korvasi osan :D
pitänee siirtyäkin kokeilemaan tuota annostusta 1 0 2 kun olen ottanut sitä nyt 1 1 1. jos sillä jotain merkitystä asiaan olisi.- mediuutisissa..
ai niin, tosta nortirenin käytöstä vieroitukseen on juttua mediuutisissakin:
http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/article122843.ece
- tämä..
yllättävän helposti pystynyt olemaan ilman röökiä jo monta päivää. eilen tuli ylivoimainen mieliteko ja sytytin sätkän. en polttanut kuin muutamat savut, oli se niin järkyn makuista.
vieläkin vähän ihmettelen että voiko noritrenin avulla oikeasti olla näin helppoa tuo lopettaminen vai tuleeko pahat vieroitusoireet jossain vaiheessa vielä.
ja sitä ihmettelen ettei tätä lääkettä tarjota lääkärien puolelta aktiivisesti vaikka on näin halpa.
saakohan ne jotain ruskeita kirjekuoria champixin valmistajalta? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782