ilotulite.net on joko kaatunut tai muuttanut osoitetta, niin kuin jossain vaiheessa taisin kuulla, mutta mikä uusi osoite on vai onko vaan kaatunut? Ollut kaatuneena nyt jtn. 16 tuntia.
ILOTULITE.NET! LUE!
15
3271
Vastaukset
- Ananasse
eikä osotekaan oo muuttunu
- Huolestunuttt
Onko se nyt niin että ilotulite.net on ajettu alas pysyvästi? 2 päivään ei ole sivut auennut...
- Rännipoliisi
Loppu on.
- Ettänäinn
Onko jollain tarkempaa tietoa tapahtuneesta? Sikäli vähän yllätti kun olen itse ko. foorumin käyttäjä, ja olin siinä uskossa että ainakin tulevan vuodenvaihteen yli foorumi pysyisi pystyssä..
- vanhesa
Uskomatonta. Todella tärkeä sivusto monelle.. eikö muka jatkajaa löytynyt??? Onko korvaava foorumi pystyssä? Sesonki käsillä..
- 3725
^ totta :S
- dadin299
Huhuu väki, onko tietoa foorumin kohtalosta??? Tai toisista foorumeista...
- Newssi
Ei helev... Miten on mahollista!? Eikö joku vois kyhätä vaikka facebookkiin jotain ryhmää..
- Kyselijä13123
Mitä on tapahtunut???
- onjoperustettu
Facebookkin on perustettu ryhmä nimeltään ilotulittajat
- Foorumillavuosikymmenen
Toiminta on siis loppunut. Näillä näkymin ei ole palaamassa entisessä muodossaan lähiaikoina.
- frs
Voi helvata jos näin on käynyt, onhan tuo ollut vissiin jo kolme viikkoa alhaalla. Ite rekisteröidyin foorumille 2006 niin harmittaahan tämä. Ja niin lupailtiin ettei se tuollain yhtäkkiä vain lopu. Pääsisipä vielä ottamaan viimeiset settikuvat vanhojen aikojen muistoksi.
- 2352352
JeeeS!
- Anonyymi
qha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747304Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342380
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271938- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181569
- 101569
- 521568