ILOTULITE.NET! LUE!

Voi Paska

ilotulite.net on joko kaatunut tai muuttanut osoitetta, niin kuin jossain vaiheessa taisin kuulla, mutta mikä uusi osoite on vai onko vaan kaatunut? Ollut kaatuneena nyt jtn. 16 tuntia.

15

3598

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ananasse

eikä osotekaan oo muuttunu

• Huolestunuttt

Onko se nyt niin että ilotulite.net on ajettu alas pysyvästi? 2 päivään ei ole sivut auennut...

• Rännipoliisi

Loppu on.

• Ettänäinn

Onko jollain tarkempaa tietoa tapahtuneesta? Sikäli vähän yllätti kun olen itse ko. foorumin käyttäjä, ja olin siinä uskossa että ainakin tulevan vuodenvaihteen yli foorumi pysyisi pystyssä..

• vanhesa

Uskomatonta. Todella tärkeä sivusto monelle.. eikö muka jatkajaa löytynyt??? Onko korvaava foorumi pystyssä? Sesonki käsillä..

• 3725

^ totta :S

• dadin299

Huhuu väki, onko tietoa foorumin kohtalosta??? Tai toisista foorumeista...

• Newssi

Ei helev... Miten on mahollista!? Eikö joku vois kyhätä vaikka facebookkiin jotain ryhmää..

• Kyselijä13123

Mitä on tapahtunut???

• onjoperustettu

Facebookkin on perustettu ryhmä nimeltään ilotulittajat

• Foorumillavuosikymmenen

Toiminta on siis loppunut. Näillä näkymin ei ole palaamassa entisessä muodossaan lähiaikoina.

• frs

Voi helvata jos näin on käynyt, onhan tuo ollut vissiin jo kolme viikkoa alhaalla. Ite rekisteröidyin foorumille 2006 niin harmittaahan tämä. Ja niin lupailtiin ettei se tuollain yhtäkkiä vain lopu. Pääsisipä vielä ottamaan viimeiset settikuvat vanhojen aikojen muistoksi.

• 2352352

JeeeS!

• Anonyymi

qha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      426
      3350
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      138
      1880
    3. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      21
      1710
    4. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1440
    5. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      90
      1276
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      34
      1191
    7. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      66
      1185
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      1104
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      155
      1050
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      209
      960
    Aihe