ILOTULITE.NET! LUE!

ilotulite.net on joko kaatunut tai muuttanut osoitetta, niin kuin jossain vaiheessa taisin kuulla, mutta mikä uusi osoite on vai onko vaan kaatunut? Ollut kaatuneena nyt jtn. 16 tuntia.
Ilmoita

eikä osotekaan oo muuttunu
Ilmoita
Onko se nyt niin että ilotulite.net on ajettu alas pysyvästi? 2 päivään ei ole sivut auennut...
Ilmoita
Loppu on.
Ilmoita
Onko jollain tarkempaa tietoa tapahtuneesta? Sikäli vähän yllätti kun olen itse ko. foorumin käyttäjä, ja olin siinä uskossa että ainakin tulevan vuodenvaihteen yli foorumi pysyisi pystyssä..
Ilmoita
Uskomatonta. Todella tärkeä sivusto monelle.. eikö muka jatkajaa löytynyt??? Onko korvaava foorumi pystyssä? Sesonki käsillä..
Ilmoita
^ totta :S
Ilmoita
Huhuu väki, onko tietoa foorumin kohtalosta??? Tai toisista foorumeista...
Ilmoita
Ei helev... Miten on mahollista!? Eikö joku vois kyhätä vaikka facebookkiin jotain ryhmää..
Ilmoita
Mitä on tapahtunut???
Ilmoita
Facebookkin on perustettu ryhmä nimeltään ilotulittajat
Ilmoita
Toiminta on siis loppunut. Näillä näkymin ei ole palaamassa entisessä muodossaan lähiaikoina.
Ilmoita
Voi helvata jos näin on käynyt, onhan tuo ollut vissiin jo kolme viikkoa alhaalla. Ite rekisteröidyin foorumille 2006 niin harmittaahan tämä. Ja niin lupailtiin ettei se tuollain yhtäkkiä vain lopu. Pääsisipä vielä ottamaan viimeiset settikuvat vanhojen aikojen muistoksi.
Ilmoita
JeeeS!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

ILOTULITE.NET! LUE!

ilotulite.net on joko kaatunut tai muuttanut osoitetta, niin kuin jossain vaiheessa taisin kuulla, mutta mikä uusi osoite on vai onko vaan kaatunut? Ollut kaatuneena nyt jtn. 16 tuntia.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta