Abban suosituin jäsen oli pinnallinen hemmoteltu kakara, pop-diiva. Vaalea sopraano ei millään suostunut matkustamaan lentokoneella, väsyi jatkuvasti keikkailuun, vaati tauotonta huomiota ja ylistystä mieheltään Björniltä. Ei ihme, että kovia kokenut Frida ärtyi moiseen hupakkoon, jolla ei ollut mitään tajua tai kokemusta elämän realiteeteista.
Fridan syvät ja hienot laulutulkinnat voittavat helposti Agnethan pinnalliset, kevyet rallattelut ja siinä missä keikoilla Frida keskittyi laulamiseen, Agnetha fokusoi kaiken pakaroidensa esittelyyn ja naiiviin tyttömäiseen hymyilyyn.
Agnetha oli
6
511
Vastaukset
- Ero Agnethan syytä
Erot ja koko ABBAN hajoaminen menee Agnethan diivailun piikkiin
- Andersson/Ulvaeus
Vai lauleli Agnetha pinnallisesti ja kevyesti rallatellen. Voi Jeesus - näin joulun alla sekin...
- LÄHELLEKÄÄN
yhtä hienosti kuin Anni-Frid.
- yre
LÄHELLEKÄÄN kirjoitti:
yhtä hienosti kuin Anni-Frid.
Pitääkö noi diiva-tiedot paikkaansa? Minusta Agnetha on vaikuttanut aika kiltiltä tytöltä. :)
Ja loistava laulaja se on!
Mut oliks oikeesti diiva, hä? Mitä sanoo fanit? - että...
yre kirjoitti:
Pitääkö noi diiva-tiedot paikkaansa? Minusta Agnetha on vaikuttanut aika kiltiltä tytöltä. :)
Ja loistava laulaja se on!
Mut oliks oikeesti diiva, hä? Mitä sanoo fanit?kateus tulee aina välillä esiin. Vielä kun osasi laulaa niin loistavasti!
- Knowing Me Knowing Money
että... kirjoitti:
kateus tulee aina välillä esiin. Vielä kun osasi laulaa niin loistavasti!
Seksikäs Agnetha tietysti oli, mutta Frida lauloi aivan yhtä hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579