Kuulin huhua, että olisi Viita jättänyt yrityssaneeraushakemuksen ja tarkistin asian Asiakastiedon aarre.fi-palvelusta. Paikkansa näytti pitävän. 18.12.2008 jätetty yrityssaneeraushakemus.
Mahdetaankohan tuotakaan saneerausohjelmaa ikinä hyväksyä, vai jääkö samanlaiseksi lopun venyttämiseksi kuin Metsäsen ja Transviidankin kohdalla.
Kuljetus ja maansiirto Viita
15
6578
Vastaukset
- tunarit
oma viita palsta,saatte vertaistanne seuraa eikä muiden tarttis lukea noita viitoja,ei vois vähenpää kiinnostaa
- makkaraperunamiehet
...oma makkaraperunapalsta. Tämä palsta on kuljetusala ja lainsäädäntö. Yrityssaneeraus on lainsäädännössä määritelty toimenpide ja Viita on kuljetusalalla toimiva yritys. Mene siis muille palstoille, jos ei kiinnosta.
- pääsee
makkaraperunamiehet kirjoitti:
...oma makkaraperunapalsta. Tämä palsta on kuljetusala ja lainsäädäntö. Yrityssaneeraus on lainsäädännössä määritelty toimenpide ja Viita on kuljetusalalla toimiva yritys. Mene siis muille palstoille, jos ei kiinnosta.
yrityssaneeraukseen?
- pääseekään
pääsee kirjoitti:
yrityssaneeraukseen?
Nythän ovat vasta hakeneet ja jokaisen hakemuksen edellytykset on pakko tutkia. Se taas yleensä kestää lähemmäs puoli vuotta ja senkin ajan saa johtoporsaat nostella vielä itselleen liksaa.
- Sen karjalainen toisaan osaa.
En tunne ainuttakaan kuljetusliikettä, joka "rehellisellä" yrityssaneerauksella olisi pelastunut toimintakuntoon. Aina niissä jää ne verot, työntekijämaksut ja eläkkeet maksamatta. Aina niissä omistajasuku on ehtinyt kupata kirjanpidosta pois uusimmat autot ja kaluston tyttären miehelle tai uudelle aloitusfirma-oylle!
- seuraavat vaihtoehdot:
Kuljetusneliö vuodelta 1990,vanha Haanpää samoilta ajoilta.Ja kuinkas kyseiset yritykset sitten tänä päivänä,onko hengissä HÄ? ON!!!
- Todellakaan
seuraavat vaihtoehdot: kirjoitti:
Kuljetusneliö vuodelta 1990,vanha Haanpää samoilta ajoilta.Ja kuinkas kyseiset yritykset sitten tänä päivänä,onko hengissä HÄ? ON!!!
Ei voi verrata,tämän vesselin yrityksiin.
- Sen karjalainen tosiaan osaa
seuraavat vaihtoehdot: kirjoitti:
Paljonko moniako miljoonia sinä ja minä veroissa maksettiin maksamattomia veroja, jotka kuului niiden maksaa? Et tiedä, kun olet sitä mitä syöt!
Entäpä työntekijöiden eläkemaksut? Katso vai kun lennät eläkkeelle, että saat kaikki. Sehän on sitten taas sun itkusi!
Olen tutkinunut 12-15 yrityssaneerausta kuljetusalalla ja tiedän mistä kirjoitin! Ainahan roistot ja rikolliset selviää haaksirikostakin. Koskaan roisto ei ole viimeisenä poistunut palopaikalta, vai mitä? - ToimittajaN
Sen karjalainen tosiaan osaa kirjoitti:
Paljonko moniako miljoonia sinä ja minä veroissa maksettiin maksamattomia veroja, jotka kuului niiden maksaa? Et tiedä, kun olet sitä mitä syöt!
Entäpä työntekijöiden eläkemaksut? Katso vai kun lennät eläkkeelle, että saat kaikki. Sehän on sitten taas sun itkusi!
Olen tutkinunut 12-15 yrityssaneerausta kuljetusalalla ja tiedän mistä kirjoitin! Ainahan roistot ja rikolliset selviää haaksirikostakin. Koskaan roisto ei ole viimeisenä poistunut palopaikalta, vai mitä?Hei,
Olen tekemässä juttua kuljetusalasta taantuman kourissa, ja saneeraukset kiinnostavat. Jos todella olet tutkinut 12-15 yrityssaneerausta kuljetusalalla, niin ota yhteyttä. Kuulisin mielelläni lisää! kaiho(at)iki(dot)fi
- Uutiskynnystä
Mitäs,merkitystä on luottoluokituksella.Firmassa on jo velkaa yllin kyllin.Voihan toimia käteisellä.Tosin tahtoo,mennä rahat sekaisin.Sitten istutaan oikeudessa kuittikaupasta.ym ja pakka on valmis.
- pyörittää,,,
Uutiskynnystä kirjoitti:
Mitäs,merkitystä on luottoluokituksella.Firmassa on jo velkaa yllin kyllin.Voihan toimia käteisellä.Tosin tahtoo,mennä rahat sekaisin.Sitten istutaan oikeudessa kuittikaupasta.ym ja pakka on valmis.
isompaa yritystä käteiskaupalla, mites tankkaukset ym. päivittäis jutut isäntä kulkee rahapussikourassa maksamassa niinkö?
- opsgspogskd
viimeset vuodet tehny aikas kovilla tappioilla vajaa 5 mill
http://www.inoa.fi/Maanrakennustöitä, maansiirtotöitä/Viita-Yhtiöt/RIIHIMÄKI/taloustiedot/149285/- aaasssddddf
vaan eipä ole enää viita saneerauksessa ja pystyssä näyttäs olevan..
- anskattoony
aaasssddddf kirjoitti:
vaan eipä ole enää viita saneerauksessa ja pystyssä näyttäs olevan..
Saas nähdä, onnistuuko vielä hoitamaan sen saneerausohjelman mukaiset velvoitteensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574