Itellä on laatikossa vielä viimevuodelta Maxi-thundereia, Roomalaisia, Kissanpieruja, Kranuja, ym. Ja tänä vuonna ajttelin etten osta paljoa lisää, mutta yksi taho sano, että niitten vanhojen kanssa kannattaa olla varovainen.
Että voiko ne olla jotenki vaarallisia, tai suutareita? Ite jotenki en usko, että ois. Ainaki kranut on toiminu oikein, mitä oon muutamia ampunu jo vähän ennakkoon. :D
Vanhoja ilotulitteita.
4
444
Vastaukset
- vaikka pitäiskii
säilössä vuoden, pääasia että on ollu kuivassa paikassa, hyvillä mielin voit ampua niit.
- ............
Kyllä niitä voi ampua, ellei ne tosiaan ole saanu kosteutta. Eikä niissä mitään vikaa pitäisi olla. Korkeitaan voi olla suutareita, mutta seki on aika pieni todennäköisyys.
- ....
Suuri osa ilotulitteista mitä tänäkin vuonna kaupassa myydään on viimevuoden varastoa. Osa on sitäkin vanhempaa.
- niinpäsniin
Jos olet säilyttänyt kuivassa ja muutenkin hyvässä paikassa missä ei pääse kostumaan yms. niin pitäisi toimia moitteettomasti mutta jos on vähän kostunut tai jotainmuuta niin kannattaa olla ehkä hiukan varuillaan kun sytyttää. Ettei tapahdu onnettomuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292735- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6837Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136719