Eilisellä maksullisen TV-kanavan esittämässä ohjelmassa amerikkalainen kenttäpappi totesi:
"Meidän elinikämme on 25.000 päivää - ja siitäkin jo puolet kulunut".
Omalla kohdalla tuo rajapyykki on jo kaukana takana. Suvussamme miesten eliniän keskiarvo
on alle 70v.
Tammik. 2009 syntymästäni tulee kuluneeksi 71v. Näinmuodoin noutaja voisi olla jo ns. kannoilla.
Jumalan sotilaat!
3
268
Vastaukset
- Pulavuosien
Kun pulavuosista alettiin selviämään alkoi uusien sukupolvien ikä kohota, ja pituuskin kasvaa.
Noita vanhoja synnyin mökkejä ja kuolinmökkejä kun käy katsomassa ovat ovet matalat ja sängyt lyhyet, ei niihin meidän sukupolvemme ihmiset mahtuisi nukkumaan.
Tottakai myös elämän kaari pitenee, on hyvät terveyspalvelut ja lääkitystä kaikiin mahdollisiin vaivoihin.
Näin minä sen ajattelen, monipuolinen ravinto ja elämän tavat.- TV:stä tuttu
Pari päivää sitten oli dokkari 70-luvun projektista, jossa Kainuun seudun miesväkeä ja miksei naisiakin opetettiin pois rasvan syönnistä.
Iso homma se oli, mutta yleinen terveydentila koheni. Kyllä ne ukot oppivat syömään kevyemmin, vaikka hikinen urakka se oli kaikille.
Yksikin sanoi, että ruokavaliolla kolesteroonli putosi 14:stä yli puolella lyhyessä ajassa. Onkohan niin korkeita arvoja enää kenelläkään Suomessa?
Yleinen hyvinvointimme on lisääntynyt rasvaa varovan ruokavalion avulla.
Nuorissa perheissä varotan rasvaa jo siinä määrin, että lapsenlapselle lääkäri oikein määräsi kevytmaitoa rasvattoman sijaan, että lapsi saa kuitenkin tarpeellisen määrän rasvoja elimistöönsä ja vähän väriä poskiinsa.
Elinikä on Suomessa noussut. Lähes jokainen tuntee 90-vuotisia kansalaisia, eikä 100 v. ole mikään uutinen enää. - koko projekti nykyisin
TV:stä tuttu kirjoitti:
Pari päivää sitten oli dokkari 70-luvun projektista, jossa Kainuun seudun miesväkeä ja miksei naisiakin opetettiin pois rasvan syönnistä.
Iso homma se oli, mutta yleinen terveydentila koheni. Kyllä ne ukot oppivat syömään kevyemmin, vaikka hikinen urakka se oli kaikille.
Yksikin sanoi, että ruokavaliolla kolesteroonli putosi 14:stä yli puolella lyhyessä ajassa. Onkohan niin korkeita arvoja enää kenelläkään Suomessa?
Yleinen hyvinvointimme on lisääntynyt rasvaa varovan ruokavalion avulla.
Nuorissa perheissä varotan rasvaa jo siinä määrin, että lapsenlapselle lääkäri oikein määräsi kevytmaitoa rasvattoman sijaan, että lapsi saa kuitenkin tarpeellisen määrän rasvoja elimistöönsä ja vähän väriä poskiinsa.
Elinikä on Suomessa noussut. Lähes jokainen tuntee 90-vuotisia kansalaisia, eikä 100 v. ole mikään uutinen enää.Eikös tällä vähärasvaiselle dietillä pitänyt kaikkien laihtua ja tervehtyä? Tosiasia on, että Suomessa syödään Euroopan maista neljänneksi vähiten rasvaa, mutta ollaan toiseksi lihavin kansa. Missähän vika lienee?
En usko läheskään kaikkeen mitä virallisena uskona toitotetaan. Niinpä testasin itselläni vähähiilihydraattista dieettiä. Olen jo niin vanha, että on ihan sama lihonko vai laihdun, mutta olen utelias.
Lopetin perunoiden ja pastojen syönnin. Näkkileipää syön pari palaa päivässä. Kasviksia runsaasti. Hedelmiä ei, mutta marjoja kyllä (niitä on talveksikin pakastimessa). Voita ja kermaa käytän, samoin punaista maitoa. Kasviöljyistä vain oliiviöljyä.
Ihme ja kumma, paino putoaa rasvojen käytöstä huolimatta! Ja veriarvotkin ovat hyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292705- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6827Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135718