Eilisellä maksullisen TV-kanavan esittämässä ohjelmassa amerikkalainen kenttäpappi totesi:
"Meidän elinikämme on 25.000 päivää - ja siitäkin jo puolet kulunut".
Omalla kohdalla tuo rajapyykki on jo kaukana takana. Suvussamme miesten eliniän keskiarvo
on alle 70v.
Tammik. 2009 syntymästäni tulee kuluneeksi 71v. Näinmuodoin noutaja voisi olla jo ns. kannoilla.
Jumalan sotilaat!
3
284
Vastaukset
- Pulavuosien
Kun pulavuosista alettiin selviämään alkoi uusien sukupolvien ikä kohota, ja pituuskin kasvaa.
Noita vanhoja synnyin mökkejä ja kuolinmökkejä kun käy katsomassa ovat ovet matalat ja sängyt lyhyet, ei niihin meidän sukupolvemme ihmiset mahtuisi nukkumaan.
Tottakai myös elämän kaari pitenee, on hyvät terveyspalvelut ja lääkitystä kaikiin mahdollisiin vaivoihin.
Näin minä sen ajattelen, monipuolinen ravinto ja elämän tavat.- TV:stä tuttu
Pari päivää sitten oli dokkari 70-luvun projektista, jossa Kainuun seudun miesväkeä ja miksei naisiakin opetettiin pois rasvan syönnistä.
Iso homma se oli, mutta yleinen terveydentila koheni. Kyllä ne ukot oppivat syömään kevyemmin, vaikka hikinen urakka se oli kaikille.
Yksikin sanoi, että ruokavaliolla kolesteroonli putosi 14:stä yli puolella lyhyessä ajassa. Onkohan niin korkeita arvoja enää kenelläkään Suomessa?
Yleinen hyvinvointimme on lisääntynyt rasvaa varovan ruokavalion avulla.
Nuorissa perheissä varotan rasvaa jo siinä määrin, että lapsenlapselle lääkäri oikein määräsi kevytmaitoa rasvattoman sijaan, että lapsi saa kuitenkin tarpeellisen määrän rasvoja elimistöönsä ja vähän väriä poskiinsa.
Elinikä on Suomessa noussut. Lähes jokainen tuntee 90-vuotisia kansalaisia, eikä 100 v. ole mikään uutinen enää. - koko projekti nykyisin
TV:stä tuttu kirjoitti:
Pari päivää sitten oli dokkari 70-luvun projektista, jossa Kainuun seudun miesväkeä ja miksei naisiakin opetettiin pois rasvan syönnistä.
Iso homma se oli, mutta yleinen terveydentila koheni. Kyllä ne ukot oppivat syömään kevyemmin, vaikka hikinen urakka se oli kaikille.
Yksikin sanoi, että ruokavaliolla kolesteroonli putosi 14:stä yli puolella lyhyessä ajassa. Onkohan niin korkeita arvoja enää kenelläkään Suomessa?
Yleinen hyvinvointimme on lisääntynyt rasvaa varovan ruokavalion avulla.
Nuorissa perheissä varotan rasvaa jo siinä määrin, että lapsenlapselle lääkäri oikein määräsi kevytmaitoa rasvattoman sijaan, että lapsi saa kuitenkin tarpeellisen määrän rasvoja elimistöönsä ja vähän väriä poskiinsa.
Elinikä on Suomessa noussut. Lähes jokainen tuntee 90-vuotisia kansalaisia, eikä 100 v. ole mikään uutinen enää.Eikös tällä vähärasvaiselle dietillä pitänyt kaikkien laihtua ja tervehtyä? Tosiasia on, että Suomessa syödään Euroopan maista neljänneksi vähiten rasvaa, mutta ollaan toiseksi lihavin kansa. Missähän vika lienee?
En usko läheskään kaikkeen mitä virallisena uskona toitotetaan. Niinpä testasin itselläni vähähiilihydraattista dieettiä. Olen jo niin vanha, että on ihan sama lihonko vai laihdun, mutta olen utelias.
Lopetin perunoiden ja pastojen syönnin. Näkkileipää syön pari palaa päivässä. Kasviksia runsaasti. Hedelmiä ei, mutta marjoja kyllä (niitä on talveksikin pakastimessa). Voita ja kermaa käytän, samoin punaista maitoa. Kasviöljyistä vain oliiviöljyä.
Ihme ja kumma, paino putoaa rasvojen käytöstä huolimatta! Ja veriarvotkin ovat hyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481