APUA! Kalat (m)

Epätoivoinen Vesimies(n)

Hei, minulla on pieni luova ongelma erään Kalat miehen kanssa. Oiken tympäsee, suoraan sanottuna.

Eli, kaikki alkoi siitä kun oli kuokka ja Jussi, no ei vainenkaan... ;D Vaan siitä että aloin olemaan kyseisen miehen siskon hyvä ystävä ja sitä kautta aloimme tutustua, mutta enhän silloin ajatellut asiaa eikä varmaan hänkään kun olin niin pieni likka vielä.
Mutta kuitenkin... hän oli kauhean etäinen ihminen eikä turhia puhellut ja ajattelin että hän vähintäänkin vihaa minua tai jotain muuta vastaavaa, kunnes kysyin hänen siskoiltaan että onko asia näin ja he kiistivät asian. Nyt kun sanoin aikaa sitten hänelle että luulin hänen vihaavan minua niin hän sanoi vain että " Enhän mää sua vihannut, katsos kun minä olen semmoinen ihminen että olen ensinnäkin aika ujo. Tutkailen usein ihmisiä ja minun pitää saada oppia tuntemaan ihminen jonka kanssa joudun tekemisiin, tutkailen että mitä heille voi sanoa tai miten he käyttäytyvät."

No tästä huojentuneena minä pystyin keskustella tämän pulputtajan kanssa, vaikka edelleenkin tuntui että hän pelkää minua naisena ja sitä että minä ihastuisin häneen. Kuitenkin hän alkoi seurustella ja sen serustelu suhteen aikana opein tuntemaan hänet ja kaikki pelot ja paineet ja harhaluulot katosivat hänen osaltaan ja minun osaltaan koska hän seurusteli. Kuinka ollakkaan tuo suhde päättyi ja siitä tuli kauhea soppa ja tätä kala miestä sattui todella pahasti.

Meitä yhdisti pieni muotoinen jännittävä juttu. Kaveriporukalla menimme aina erääseen baariin tanssimaan ja laulamaan ja jännittävän siitä teki se että olin alaikäinen... Lauloimme ja tanssimme aina siellä. Ensimmäisellä kerralla hän kutsui minut siskonsa kautta sinne mukaan ja minä lähdin... kuka olisi kieltäytynyt seuraavasta... "Mää tanssitan sua koko illan ja sitten olisit ihan sulaa vahaa mun käsillä". No menin sinne ja hän heitti pikkutuhmia vitsejä ja oli tosi hauska. Tämän ensimmäisen baarireissun jälkeen aloimme käydä porukalla baareissa useamminkin laulamassa karaokea ja tanssimassa. Eräänkin kerran kun ystäväni oli pelikoneilla ja kalatmies seisoi siskonsa takana ja minä vieressä niin eräs mies kysyi että " Onko tämä sinun morsian" Niin kalatmies vastasi että " Totta kai on, menemme naimisiin" Minä tyhmänä en osannut vastata mitään ja hän meni vaikeaksi, voi notta että minua otti päästä! No sitten toisten menimme samaan baariin ja lauloimme anna erikssonin- Kesä yhdessä ja se oli niin ROMANTTISTA että olisin voinut kuolla! Sen jälkeen lauloimme nuorirakkaus ja sun muuta, kunne smuut olivat lähdössä toiseen baariin ja kauemmaksi... Minä kieltäydyin lähtemästä kunnes kalat mies kysyi "Lähdetäänkö mekin vai mennäänkö kotiin?" No lähdimme sitten mukaan ja mietein koko illan että oliko se selvä MERKKI?! No mitään ei tapahtunut... jA JÄLLEEN ketutus oli suuri.

No sitten tämä soitti minulle eräs päivä eräästä projektista ja alkoi puhua minulle ja juttelimme aika pitkään... Se oli outoa koska hän ei yleensä hirveästi soitellut.

Seuraavan kerran lähdimme porukalla Telttailemaan ja olin kuullut juuri ennen lähtöä hänen siskoltaan että hän oli humalapäissään huudellut autossa " Että jos se vain huolis minut niin minä olisin valmis, huolisko se minut?"
No minähän olin aivan paniikin vallassa... menimme sinne ja pystytimme teltan ja sun muuta. Kunnes illalla menimme kaikki nuotiolle ja tämä lähti yksin nukkumaan ja TAAS mietein että ONKO TÄMÄ MERKKI?! En mennyt koska en yksinkertaisesti uskaltanut mennä, en halunnut nolata itseäni. :D

Kaveriporukkamme alkoi kokoontua säännöllisesti ja siinä aikana meidän välillemme syntyi pienimuotoinen vittuilu suhde.. molemmat kettuilimme toisillemme minkä kerkesimme :D Kunnes erään kerran hän oli ihan jurrissa ja hän ehdotteli pikkutuhmia... "aamulla mennään navettaan, rakastellaan heinäkasassa, sitten saunotaan" tai "meillä on kiire kotiin"... matkalla kotiin istuimme tiiviisti takapenkillä koska se oli täynnä ja sain olla hänen lähellään... se oli jotain niin ihanaa, en ikinä unohda miltä hän tuoksui! Mutta kuitenkin niin hän sanoi että vaikka hän vittuilee niin ei hän pahalla ja samaa sanoin minä, hän sanoi myös että hän ei kestä saman verran vittuilua mitä hän vittuilee minulle... Olin ihan äimänä. Ilta päättyi siihen että hän teki minulle ja hänen siskolleen kello kolme yöllä vielä ruokaa, joka oli muuten aivan kamalaa :D

Siitä meni taas aikaa kunnes vietimme pikkujouluja tuossa viikko sitten, hän kysyi että menenkö hänen kyydillään sinne, että pääsen jos haluan. En mennyt kun en kerennyt. Siinä illan mittaa otettiin ja hän kertoi kuinka on mahtavaa kun minä ymmärrän kaikki hänen ja erään toisen miehen jutut, että siistiä kun olen niin huumorin tajuinen. Sitten taas naurettiin ja sun muuta. Myöhemmin illalla ajattelimme kaikki olla juomapeliä ja sehän sitten toteutettiin ja hän istui vieressäni liimautuneena ja hän pyöräytti tehtävän... Vastapäätä istuva nainen vinkkasi minulle silmää ja ehdotti että tämä konttaisi yli pöydän suutelemaan minua... Hän epäröi hieman ja NIIN MINÄKIN... Hän teki sen, olin kuolla siihen paikkaan...Muut katsoivat suut ammollaan ja hän tokaisi " On hyvä peli kun saa pussailla sinkkuja ja ehkä varattujakin naisia" .
Illan mittaan kaikki muut olivat lähdössä baariin ja ensin hän ei ollut lähdössä mutta kuitenkin lähti ja minä ja hänen puolisammunut ystävänsä jäimme. Lähtiessään kysyin että onko väliä mihin menen nukkumaan niin hän sanoi että " Ei väliä kunhan löydän sinut" ja katsoi kierosti...

Kaikilla pikkujutuilla hän saa minut sekaisin, kuten kerran ostin hänellle grilliltä ruoka niin hän sanoi että " Maksan sulle takaisin, vaikka luonnossa" ja jos en itse ota niin hän turvautuu siihen että minä ajan hänen autonsa kotiin. Viimeksikin hän soitti että hakisinko hänen kamppeensa hänen kämpiltään... Miksi ihmeessä hän minulle soitti?! Hänen siskonsa asuu vieressä?!

Eli mikä tässä on homman nimi, onko kaikki toivo menetetty?! Onko vika minussa, kuvittelenko kaiken??!??! Kysymyksiä riittää mutta minulla ei ole vastauksia, eli kiitos jo etukäteen kärsivällisyydestänne... jos tätä edes kukaan lukee.. (?) Niin ja kiitos vastauksista jos niitä tulee :)

Rakkauden täyteistä joulua ja railakasta uuttavuotta :)

6

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Danzigi

      Mä ainakin tossa tilanteessa tekisin asiat selviksi enkä jäisi miettimään mistä on kyse. Kysyt vaan yksinkertaisesti et mikä on homman nimi. Jos se vaan on kaveruutta/ystävyyttä hänen osaltaan niin tulet vielä satuttamaan itsesi koska olet niin ilmeisen ihastunut. Siinä kohtaa kun tämä kalamies löytää vakavasti otettavan kumppanin jäät nuolemaan näppejäsi.

      Kuulostaa kyllä siltäkin et tämä miekkosen voisi olla hieman hankala tehdä aloitetta? Enpä tajua miksi koska tuostakin tarinasta saa sen kuvan et hän voisi olla ihastunut sinuun :) Voithan aina itse tehdä aloitteen jos uskallat.

      Muuten, itse olen kalat(m) ja seurustelen vesimies(n) kanssa. Asiat on aivan tajuttoman hienosti. Suosittelen. Mitähän tässä osais vielä sanoa.

      Toivotan myös hyvää joulua ja Onnea sen kalamiekkosen kanssa :)

      • Vesimies(n)

        Kaikki aina sanoo että vesimies (n) ja kalat (m) olisi jotenkin huono juttu... En ymmärrä miksi koska tulemme hyvin toimeen ja huumorintaju on prikuulleen samanlainen. :)

        Nimenomaan, toivoisin että saisin kerättyä kaiken rohkeuden ja saisin kysyttyä häneltä koska en tosiaankaan haluaisi jäädä nuolemaan näppejäni, mutta taas toisaalta koska hän on hyvä ystävä ja kuuluu tähän meidän piiriin niin voisi taas olla kiusallista koska kysyin... Mutta jospa tämän kerran ottaisin riskin ja kysyisin häneltä mikä on homman nimi... Ehkä uutena vuonna, kun on pienimuotoiset juhlat.
        En tiedä, olen niin hukassa tuon uiskentelijan kanssa :D

        Mutta hyvä tietää että edes joku suosittelee tätä yhtälöä :)

        Kiitos ja kaikkea hyvää teille, ja tietenkin jouluja ja hyvää uutta vuotta :)


      • Danzigi
        Vesimies(n) kirjoitti:

        Kaikki aina sanoo että vesimies (n) ja kalat (m) olisi jotenkin huono juttu... En ymmärrä miksi koska tulemme hyvin toimeen ja huumorintaju on prikuulleen samanlainen. :)

        Nimenomaan, toivoisin että saisin kerättyä kaiken rohkeuden ja saisin kysyttyä häneltä koska en tosiaankaan haluaisi jäädä nuolemaan näppejäni, mutta taas toisaalta koska hän on hyvä ystävä ja kuuluu tähän meidän piiriin niin voisi taas olla kiusallista koska kysyin... Mutta jospa tämän kerran ottaisin riskin ja kysyisin häneltä mikä on homman nimi... Ehkä uutena vuonna, kun on pienimuotoiset juhlat.
        En tiedä, olen niin hukassa tuon uiskentelijan kanssa :D

        Mutta hyvä tietää että edes joku suosittelee tätä yhtälöä :)

        Kiitos ja kaikkea hyvää teille, ja tietenkin jouluja ja hyvää uutta vuotta :)

        Itekkin ihmettelen miten niin monen mielestä vesimies(n) ja Kalat(m) voisi olla muka huono yhdistelmä?! Ihan tajutonta koskapa meillä synkkaa niin helvetin hyvin. Voishan tuota sanoa niinkin et meilläkin kaikki lähti kaveruudesta.. tosin aina siinä oli jonkin sorttista kipinää välissämme. Niin ja on kyllä yhäkin vuoden jälkeen.


      • vesimies(n)
        Danzigi kirjoitti:

        Itekkin ihmettelen miten niin monen mielestä vesimies(n) ja Kalat(m) voisi olla muka huono yhdistelmä?! Ihan tajutonta koskapa meillä synkkaa niin helvetin hyvin. Voishan tuota sanoa niinkin et meilläkin kaikki lähti kaveruudesta.. tosin aina siinä oli jonkin sorttista kipinää välissämme. Niin ja on kyllä yhäkin vuoden jälkeen.

        Tuntuu kuin se olisi ihan kauheaa kun kalat ja vesimiehet pariutuu... Sama kuin koira ja kissa pariutuisi.. yhtä ihmeellistä ja mahdotonta se on joidenkin mielestä.

        Olen aina ollut sitä mieltä että yhdistelmä on mahtava! Koska kala miehet on aivan ihania, huomiota antavia ja hellyyden kipeitä ja siinä samassa vesimies nainen on tyytyväinen kun on löytänyt täydellisen kumppanin.

        Mutta tiedä miten minun kohdallani käy... Täytyy heittää siimaa ja jos huonosti käy niin kala on uinut jo pois..

        Ihana keskustella asiasta ihmisen kanssa joka ymmärtää ja kaunis kiitos siitä :)


    • kala nainen

      Ehkäpä tämä mies epäröin myös sinuun suhteesi koska olette ystäviä.Hän myös ajattelee jos kertoo tunteistaan niin hän on nolo myös,jos pelkää sinun reaktiotasi että vastaatko tunteisiin vai annatko pakit hänelle.Olen itse Kala(n).

      • vesimies(n)

        No olimme humalassa ja juhlimassa porukalla, tein tälle uiskentelijalle selväksi tunteeni. Suutelin häntä... Hän suuteli vastaan, mutta sitten vain lähti. Olin kuulemma kertonut hänelle tunteistani... LUOJALLE KIITOS en muista sitä :D

        Eli en tiedä muistaako hän suudelmaa, mutta minä ainakin muistan. En tiedä sitten... Ajattelin että kaippa täytyy antaa olla kun ei mitään kerta tapahdu... Aina vain naurettiin ja vitsailtiin keskenämme, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ken sitten tietää...

        Ehkä jonakin päivänä :D :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe