Näin ihan kummaa unta. Isosiskoni jonka kanssa en ole paljoakaan tekemisissä halusi välttämättä minun luo yöksi. Se tuntui epämiellyttävältä. Olin myös vastuussa pienestä vauvasta joka meinasi luiskahtaa käsistäni kokoajan, vauva oli ilman vaatteita. En nähnyt oliko tyttö vai poika. Avomieheni oli kaljoissaan ja halusi mun luo tulla eli asuimme unessa erillään. Taloni näytti isohkolta ja siinä oli myös pihaa.
Mitä uni voisi tarkoittaa?
Vauva?
6
3010
Vastaukset
- Maunosen unikirjasta
VAUVA
Tulet elämään onnellista aikaa- Maunosen unikirjasta
Kun uneksit leikkivästä lapsesta, tulet viettämään onnellista aikaa.
Laiha lapsi ennakoi huolta.
Lihava lapsi puolestaan lupaa onnea perhe-elämässä.
Löytölapsi synboloi, että tulet vaikuttamaan suuresti jonkun ihmisen elämässä.
Kasvattilapsesta uneksiminen kuvaa osaksesitulevaa myötätuntoa.
Itkevä lapsi merkitsee, että sinua tullaan lohduttamaan tai että joudut luopumaan jostain toisen hyväksi.
Lapsen vaatteissa oleva aikuinen varoittaa, että petollinen ystäväsi on tulossa luoksesi.
Lapsuudenkodissa oleminen oman lapsen kanssa lupaa sekä varallisuutta että onnea perhepiirissä.
JOS NÄET ITSESI UNESSA LASTENHOITAJANA, on tulossa lisätuloja. (?)
Lastenvaunujen kanssa kulkeminen enteilee avioliittoa.
Jos taas olet jo aviossa, tulee sukuun perheenlisäystä.
Mikäli kuulet lapsen laulua, uni kertoo sinun tuntevan yksinäisyyttä ja kaipausta.
Lapsenlapsen näkeminen ennakoi naimattomille häitä, mutta aviossa oleville huolta.
Häiritsevä tai oikutteleva lapsi viestii, että olet epäsovussa läheistesi kanssa.
Unessa nähty lasten sänky on merkki, että saat yövieraita.
Lastenvaatteiden näkeminen unessa ennustaa työtaakkasi lisääntyvän.
Lasten lakki enteilee, että joudut jättämään hyvästit jollekkin pitemmäksi aikaa. - Maunosen unikirjasta
Maunosen unikirjasta kirjoitti:
Kun uneksit leikkivästä lapsesta, tulet viettämään onnellista aikaa.
Laiha lapsi ennakoi huolta.
Lihava lapsi puolestaan lupaa onnea perhe-elämässä.
Löytölapsi synboloi, että tulet vaikuttamaan suuresti jonkun ihmisen elämässä.
Kasvattilapsesta uneksiminen kuvaa osaksesitulevaa myötätuntoa.
Itkevä lapsi merkitsee, että sinua tullaan lohduttamaan tai että joudut luopumaan jostain toisen hyväksi.
Lapsen vaatteissa oleva aikuinen varoittaa, että petollinen ystäväsi on tulossa luoksesi.
Lapsuudenkodissa oleminen oman lapsen kanssa lupaa sekä varallisuutta että onnea perhepiirissä.
JOS NÄET ITSESI UNESSA LASTENHOITAJANA, on tulossa lisätuloja. (?)
Lastenvaunujen kanssa kulkeminen enteilee avioliittoa.
Jos taas olet jo aviossa, tulee sukuun perheenlisäystä.
Mikäli kuulet lapsen laulua, uni kertoo sinun tuntevan yksinäisyyttä ja kaipausta.
Lapsenlapsen näkeminen ennakoi naimattomille häitä, mutta aviossa oleville huolta.
Häiritsevä tai oikutteleva lapsi viestii, että olet epäsovussa läheistesi kanssa.
Unessa nähty lasten sänky on merkki, että saat yövieraita.
Lastenvaatteiden näkeminen unessa ennustaa työtaakkasi lisääntyvän.
Lasten lakki enteilee, että joudut jättämään hyvästit jollekkin pitemmäksi aikaa.ALASTOMUUS
"Unesi on seksuaalisesti virittynyt" - Maunosen unikirjasta
ALASTOMUUS
"Unesi on seksuaalisesti virittynyt"VIERAILU..
"Joku ahdistelee sinua"
VIERAS TULEE LUOKSESI..
"Saat viestin kaukaa. Unen toinen selitys kertoo, että tulet tapaamaan kaukaisen sukulaisesi. Kolmannen tulkinnan mukaan työsi lisääntyy väliaikaisesti. - Maunosen unikirjasta
VIERAILU..
"Joku ahdistelee sinua"
VIERAS TULEE LUOKSESI..
"Saat viestin kaukaa. Unen toinen selitys kertoo, että tulet tapaamaan kaukaisen sukulaisesi. Kolmannen tulkinnan mukaan työsi lisääntyy väliaikaisesti.SUKU, YLEENSÄ
"Sinulle asetetaan mielestäsi liikaa velvoitteita"
SUKULAISTEN TAPAAMINEN
"Unesi enteilee harmia, joskus ristiriitoja perheessä" - Aurinkoinen2009
SUKU, YLEENSÄ
"Sinulle asetetaan mielestäsi liikaa velvoitteita"
SUKULAISTEN TAPAAMINEN
"Unesi enteilee harmia, joskus ristiriitoja perheessä"Kiitos vastauksistanne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006