Elikkä, jonkinnäkönen playstation emulaattori tietokoneelle pitäs saada kuosiin. olen lukenut joltain foorumilta jotain asiaan liittyvää mutta kaikki .ISO tiedostot, BIOS systeemit sunmuut ei oo oikeen hanskassa joten toivoisin jos joku voisi YKSITYISKOHTAISESTI selittää mistä saa ohljelman ja askel askeleelta eteenpäin.
Kiitoksia.
Psx tai joku muu ps emulaattori toimimaan
8
1929
Vastaukset
- öhöm,
mutta aloita nyt sillä että lataat tämän:
http://www.epsxe.com/download.php
ePSXe v1.7.0
BIOS pitäisi tietysti imuttaa pleikkarista mutta tuossa nyt on sekunnin googlauksella löytynyt bios-paketti:
http://www.emuasylum.com/emuextra/Playstation Bios Files.zip
Itselläni ei ole näköjään muuta käytössä kuin Scph1001.bin. Tipautat tuon tiedoston sinne ePSXe:n bios-kansioon.
Tuolta löytyy kaikkia pluginejä jos nyt sattuu näin aatonaattona kiinnostamaan muukin kuin piparit:
http://www.pbernert.com/html/gpu.htm
Saattaa olla että tarvitset jonkun grafikka pluginin.
http://www.pbernert.com/gpupete177.zip
http://www.pbernert.com/gpupeteogl209.zip
Pura vaikka nuo ylläolevat "plugins" kansioon.
ePSXe:n alussa on joku asennuswizard josta selviää lähinnä kliksuttelemalla "next".
Valikosta File->ISO pystyy käynnistämään suoraan monia eri image tiedostoja(ISO,CUE/BIN ym.)
Toimii myös niin että lykkäät pleikkarin cd:n asemaan -> File->run cdrom
Jos saat jotain "xxx not configured" niin näppäile sieltä config->video/sound/cd-rom valikosta pluginit käyttöön.
Tule sitten valittamaan kun joku ei toimi.- ==))
kiitos paljon avusta. =) perehdyn asiaan ajan kanssa lähiaikana, sain ohlejman ja pluginit asennettua, configin menin nextiä painelemalla.
Jos tulee ongelmia niin postaan tänne.
- sama äijä
Elikkäs, en tiedä näistä asioista oikeesti mitään ja tarvitten apua.
Mulla on nyt toi ePSXe asennettuna ja pluginit yms pistetty kuntoon mutta en pääse pelaan peliä mikä mulla on koneella .PBP muodossa. Se pitää kait muuttaa .ISO imageksi jotenkin että pääsee pelaan mutta mulla ei oo mitään hajua kuinka. Tarviiko polttaa levylle vai mitä?
Mulla on siis pelikansio, jonka sisällä on disc1, disc2, disc3 ja seplugins kansio.
"disc" kansioiden sisällä on "EBOOT.PBP" tiedosto.
"seblugins" kansion sisällä on popsloader.prx tiedosto, jonkin lainen read-me tiedosto joka sanoo "ms0:/seplugins/popsloader.prx" ja popsloader kansio jossa on 50 erilaista .prx tiedostoa.
Millaisia erilaisia ohjelmia tarvin viellä päästäkseni pelaamaan?
Eli jos jollain on antaa apua tietämättömälle niin kiitän.- öhöm,
PSP (Playstation Portable) peli?
En noilla tiedostomuodoilla muutakaan järkevää löytänyt.
Valitettavasti kyseiselle koneelle ei vielä löydy mitään kunnollista emulaattoria. - en osaa sanoa
öhöm, kirjoitti:
PSP (Playstation Portable) peli?
En noilla tiedostomuodoilla muutakaan järkevää löytänyt.
Valitettavasti kyseiselle koneelle ei vielä löydy mitään kunnollista emulaattoria.(PSX-PSP) Final Fantasy VII on pelin otsikko.
^ aivan loistava peli ;) olettaisin että toimii molemmilla, psp ja psx? - öhöm,
en osaa sanoa kirjoitti:
(PSX-PSP) Final Fantasy VII on pelin otsikko.
^ aivan loistava peli ;) olettaisin että toimii molemmilla, psp ja psx?että ei toimi. En ole ikinä ladannut noita, mutta luulisin että ne on tehty vain PSP:tä varten.
- -.-
öhöm, kirjoitti:
että ei toimi. En ole ikinä ladannut noita, mutta luulisin että ne on tehty vain PSP:tä varten.
sain tiedoston muutettua .ISO ja koitin pyörittää sitä epsxe:llä mutta pelkkä musta ruutu ilmestyy. sitten latasin romhustlerista saman pelin ensimmäisen levyn ja sain toimimaan hienosti mutta.. taisteluissa toimintapalkki alhaalla ei näy, pelkkää mustaa vain.. perkele.. en aijo luovutttaa, aijon saada pelin kuntoon tavalla millä hyvänsä ! :D
- surullista...
-.- kirjoitti:
sain tiedoston muutettua .ISO ja koitin pyörittää sitä epsxe:llä mutta pelkkä musta ruutu ilmestyy. sitten latasin romhustlerista saman pelin ensimmäisen levyn ja sain toimimaan hienosti mutta.. taisteluissa toimintapalkki alhaalla ei näy, pelkkää mustaa vain.. perkele.. en aijo luovutttaa, aijon saada pelin kuntoon tavalla millä hyvänsä ! :D
hirveän monilla tuntuu olevan tää sama ongelma, eli final fantasyja pelatessa tappeluissa se komentovalikko on piilossa! hirveän ärsyttävää kun kaikki muu sitten toimii ihan täydellisesti T.T tietäisikö joku aivan ihana ihminen 100% ratkaisua tähän ongelmaan? täälläkin on tultu yritettyä jo vaikka mitä ja on hirveän turhauttavaa kun mikään ei ota onnistuakseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351