.. esittävät kiinnostustaan? ovatko salaperäisiä, ehkä jopa vaikeasti tavoiteltavia aluksi? itse olen naitsytn ja iskin silmäni moiseen ;D hämärä tapaus
miten rapum
6
1560
Vastaukset
- hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
No rapu on ylensä herkkä ja jos on saanu siivilleen, rapu laittaa suojamuurin joka estää ihastumisen. mutta kun rapu mies ihastuu ja uskaltaa laskea muurinsa, hän näyttää ihastumisensa selvästi.
- hajuakaan
minäkin olen ihastunut rapu-mieheen.. En todellakaan tiedä miten toimia.. En uskalla ihan joka viikko laittaa viestiä tai soittaa, kun hän ei ota oikeastaan mitään yhteyttä(muuten kuin humalassa) Voih, kun saisin sen joskus =) jaksan kyllä odottaa ;)
- heh..:)
Voivoi kun jalat meinaa alta lähtee kun sen näkee =( apuja kaivataan! ;)
- uskoisin että katse kertoo ...
oma rapumieheni osoitti kiinnostustaan katseilla ja tervedyksillä. Kohteliailla jutuilla.
- hassua sinänsä..
mutta kaikista suhteista joita minulla on ollut olen oppinut sen verran, että tietää varmasti toisen olevan kiinnostunut jos ei tarvitse pähkäillä näitä asioita vaan sen vain tietää siellä omassa sydämessä jos toinen on kiinnostunut.
tai sitten se vain on niin ihmisestä kiinni kuinka hyvin aistii tälläiset asiat, mene ja ota nyt tästäkin selvää;) - rapunikki
masentuvat vain liian usein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi1795655Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1035594Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1864583Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514023Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613910Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313556Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1291320En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.181275- 17988
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33950