Olin lauantaina Krouvissa ja näin siellä BB-Akin, BB-Antin ja BB-Hennan, onko kellään tietoa miksi he olivat Mäntyharjulla?
Julkkiksia Mäntyharjulla
10
3456
Vastaukset
- asuva asukki
eiköhän tällä mr lotherilla vai mikä lie on ole osuutta asiaan.
- Luotola
Kuka on mr Lothar??
- ex-pukki.
Luotola kirjoitti:
Kuka on mr Lothar??
"noubody"....joka kirjoittelee itsestään näitä aloituksia
- kyläläinen
Mr. lotharilla oli pikkujoulut niin olivat vierailemassa siellä niin samalla poikkesivat sitten krouvisssakin
- muitakin julkkiksia
pilvin pimein. Noista BB hommista en tosin tiedä mitään, mutta ihan oikeita, jotain aikaan saaneita julkkiksia Mäntyharjulla vilisee talviaikaankin, kesästä puhumattakaan.
- mina_tiedan
No joo olihan siellä Lotharin valkoinen pitkä auto Krouvin ulkopuolella. Lisäksi muutamia Lotkarin nk kavereita ja oih koko baari oli sekaisin henkilökuntaa myöten. Siinä koko kuva Mäntyharjulaisista :)
Lothar on paikkansa ansainnut ja ammattimies näin Suomen mittakaavassa, mutta ei siitä tarvitse noin seota. - newone
mina_tiedan kirjoitti:
No joo olihan siellä Lotharin valkoinen pitkä auto Krouvin ulkopuolella. Lisäksi muutamia Lotkarin nk kavereita ja oih koko baari oli sekaisin henkilökuntaa myöten. Siinä koko kuva Mäntyharjulaisista :)
Lothar on paikkansa ansainnut ja ammattimies näin Suomen mittakaavassa, mutta ei siitä tarvitse noin seota.Ja mitä sitten? Metelillään kerjäsivät vaan huomiota ympärilleen ja ilmeisesti sitten saivatkin sitä.
Olis kannattanu laittaa seiskaan ilmoitus, olis voinu vaikka rikastua tuolla tiedolla. - se...
newone kirjoitti:
Ja mitä sitten? Metelillään kerjäsivät vaan huomiota ympärilleen ja ilmeisesti sitten saivatkin sitä.
Olis kannattanu laittaa seiskaan ilmoitus, olis voinu vaikka rikastua tuolla tiedolla.Joo, aivan.
Mr. Lothar se vasta kerjää huomiota. Limusiinillä ajelee pitkin Mäntyharjua. - yksi turha
se... kirjoitti:
Joo, aivan.
Mr. Lothar se vasta kerjää huomiota. Limusiinillä ajelee pitkin Mäntyharjua.julkkis. Väitti jossain, että kun se ei juo, niin ei ketään kiinnosta kirjoittaa lehtiin juttuja siitä.
Voi kyllä johtua ihan jostain muustakin.
- en-tajuami
Randelin ainakin..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265388- 534631
- 894400
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601