Kaiutinesitteessä luki että subbari vaatisi 15-20 tunnin sisäänajon toimiakseen parhaalla mahdollisella tavalla. Osaako joku sanoa mitä siinä tapahtuu tuon sisäänajon aikana. Muotoutuuko subbarin elementit jotenkin vai se kotelo johon subbari on asennettu. Itsellä on 10 " subbari asennettuna 30 l suljettuun koteloon ja odottelen nyt tapahtuuko vielä jotain paranemista vai onko nuo puheet sisäänajosta vain mainospuheita.
Subbarin sisäänajo
3
6251
Vastaukset
- guru
ääneen jonkin verran eli elementti ei soi niin tarkasti uutena mutta kun parametrit asettuu tuossa 10-20 tunnin jälkeen niin saattaa ääni tulla jonkin verran tarkemmaksi.Ei ole suurta vaikutusta
- jorma
Juu, ite en kyllä oo ikinäkään kuullu moisesta sisään ajosta.
Mutta tulin kyllä huomaamaan sen että sillä on todellakin vaikutusta, siis ostin elementin keväällä (Spl dynamics v10s) ni ei soinu aluks hyvin kovemmalla völyymillä, rupes ns. louskaamaan, mutta ny ku ollu n.6kk ja soitellu sillon tällön varmaan jotain sitä 20h:n luokkaa(sisällä) ni oon tullu huomaan sen että bassoo lähtee paremmin kuin uutuuden ja saa vääntää nuppia niin prkl:sti kaakkoon ennenkö alkaa särkemään;)
Jepz. - Anonyymi
Vejä käkkäristä ni löräjää paremmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814