Vanha liigajyrä Machulda pelaa suomeen, ihan mukava uutinen:
http://hockey.blogit.fi/vladimir-machulda-palaa-suomeen/
Vladimir Machulda
7
560
Vastaukset
Vallu takoo 2 pistettä per peli.
- Bua hah hah haaaa.
Rulle takoo 2 mälliä per ilta. Vittu sä olet nolo!
- Hirttomies
Bua hah hah haaaa. kirjoitti:
Rulle takoo 2 mälliä per ilta. Vittu sä olet nolo!
Ja niiden tiloihin Lampaan kivekset, että voisit lapsi lanttuaivoinen edes ajatella kahden pisteen arvoisesti piilevää aivokohmeloasi.
- nmmmm
Hirttomies kirjoitti:
Ja niiden tiloihin Lampaan kivekset, että voisit lapsi lanttuaivoinen edes ajatella kahden pisteen arvoisesti piilevää aivokohmeloasi.
Eli pisteittä tulloo.Vallu on mestiksen paras pelaaja ja loistava kyykytys Sapkolta muille mestisjoukkueille.
- Hirttomies
nmmmm kirjoitti:
Eli pisteittä tulloo.Vallu on mestiksen paras pelaaja ja loistava kyykytys Sapkolta muille mestisjoukkueille.
Kun vielä tämä Heinolan nettipiiperö on jo valmiiksi kestokyykyssä ja siksi niin helppo pala muille poljettavaksi ja sotkettavaksi Heinolalaisen niru-naru tennarin alle.
- Bua hah hah haaaaaaaa!
Hirttomies kirjoitti:
Kun vielä tämä Heinolan nettipiiperö on jo valmiiksi kestokyykyssä ja siksi niin helppo pala muille poljettavaksi ja sotkettavaksi Heinolalaisen niru-naru tennarin alle.
Katso poju sarjataulukkoa, SapKo on ja pysyy viimeisenä. Ei yksi pääsky kesää tee, varsinkin kun SaPKon kaikki muut pelaajat ovat jo valmiiksi Suomisarjatasoa. Savonlinnalaisten kurahousujen eli sinunlaisien junttien jupinat lähinnä naurattavat koko Suomea.
- Bua hah hah haaaaaaaa!
Hirttomies kirjoitti:
Ja niiden tiloihin Lampaan kivekset, että voisit lapsi lanttuaivoinen edes ajatella kahden pisteen arvoisesti piilevää aivokohmeloasi.
Olet lapsentasolle jäänyt ikuinen runkkari. Lampolan "sonni" hah hah. Onko mukava olla yksinäinen lopunikänsä? Äitistäs kun aika jättää niin voi voi Rulle parkaa. Tapa ittes jo nyt niin saa äitiskin nauttia ees muutamasta vuodes ilman luuseripoikaansa. Ei pystynyt edes perillisiä tekemään? Taidat olla vielä tuhkamunakin. NOLOA TODOLLA NOLOA!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437