kaksos nainen+härkä mies??

browneye-81

Onko kokemuksii kaksos nainen ja härkä mies yhistelmästä??

6

2397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksostyby

On kokemuksia, ja huonoja sellaisia. Härkä on aivan liian hidas vilkkaalle kaksoselle, joka kaipaa jatkuvasti vaihtelua. Itselläni tämä yhdistelmä ei toiminut sitten alkuunkaan, ja härkä sai minut suorastaan raivon partaalle rauhallisella ja kiireettömällä käytöksellään.

• muuten et tiedä

Ei taida oikein ymmärrystä löytyä puolin eikä toisin kunhan arkielämä koittaa ensihuuman jälkeen. Kaksosena olen kokenut, että hyvin vahvatahtoisena ja omistushaluisena härkämies tukahduttaa iloisuuteni. Olen tullut siihen tulokseen, että härkämiehelle oikea kumppani olisi mahdollisimman äidillinen, hoivaava ja herkkuja kokkaava nainen. Äkkinäiset tunteenilmaisut kumppanin taholta saavat härkämiehen tolaltaan ja niitähän meiltä kaksosilta aina tuppaa lipsahtamaan. Härkämies on varmasti mukava kumppani kunhan vaan jaksat päivästä toiseen pitää mölyt mahassasi ja käsitellä häntä silkkihansikkain. Ja mikä tärkeintä, muistaa kehua ja vannoa rakkautta riittävän usein. Onnea matkaan, koe elämää härkäsi kanssa sitten vasta sen tiedätte oletteko luodut toisillenne.

• Eikä Onnistunut

Joten valitettavasti yhdyn täysin, sydämellisesti kylläkin edelliseen kommenttiin. Lisäksi on aika todennäköistä, jos kyse iällä olevasta Härkäherrasta, ei Se yksi paikka pelaa, ja kerää mielellään varsinaisen leikkikehän sexileluista ympärilleen.

• avioliittoa takana

..ja toivon,että toiset edessäpäin=)
      Minulle sopii mieheksi hiljaisempi,tasapainoisempi,jalat maassa- tyyppi.
      Ja hänelle olen "elämän valo"

• kotiin

Ihanasti sanottu tuli oikein hyvä mieli ,olen lukekut että piti panna välit poikki, kun mies on vain tavallinen mies .Pidä miehesi arvossa olet ONNEN tyttö Cemppiä....

• sujuu se

Meillä on niin päin, että oon härkänainen ja kaksosmies. Ollaan joka asiasta varmaan eri mieltä ja kinastellaan, mutta molemmat osaa ottaa asiat huumorilla. :) Itse tuon härkänä suhteeseen sitä romanttisuutta ja kaksonen taas tuo kaivattua vauhtia elämään. Ollaan oltu kolme vuotta kohta yhdessä, hyvin menee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      351
      1550
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1004
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe