Käytin noin 15 vuotta e-pillereitä. Lääkärin määräyksesä lopetin pillerit syyskuussa. Kuukautisia ei ole tullut kolmeen kuukauteen. Mistä johtuu? Pelottaa, että jotain on vialla. Aina tulleet ns. kellon tarkkuudella. oli pillerit tai ei... Raskaana en voi olla.
Kuukautiset loppuivat, auttakaa...
S-nainen39
1304
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
pitää nyt sopeutua pillerittömään elämään ja alkaa itse tuottamaan noita hormoneita. On hyvin yleistä, että menkat jäävät pois useiksi kuukausiksi ja kierto on epäsäännöllinen. Lisäksi voi tulla muita hormoneista johtuvia ongelmia. Jos ne ei nyt parin kuukauden sisällä ala, niin käy lääkärissä ja menkat voidaan aloittaa keltarauhashormonikuurilla. Takaisin kellontarkkuudella toimimiseen saattaa vierahtää vuosikin, koska elimistö hakee sitä omaa kiertoa. Voi myös olla niinkin, ettet saa enää takaisin aikaisempaa hyvin säännöllistä kiertoa.