kertokaa millanen olo teillä on kun ovat supistukset tulleet? miten ovat eronneet synnytyssupistuksista ?
-kipuileva odottaja
supistuskoemuksenne??
3
2564
Vastaukset
- mulla
seksin, tarkemminsanottuna orgasmin, jälkeen supistukset tuntuvat mukavalta. masu vain menee kovaksi palloksi joksikin aikaa (3-10 minuutiksi). kovan rasituksen aiheuttamat supparit tuntuu samalta kuin em., mut piukea olo säteilee silloin selkäänkin (ei satu, mut tuntuu tukalalta). synnytyssupparit tuntuu menkkakrampeilta,jotka alkaa alavatsasta ja liikkuu kohti selkää aaltomaisesti.
- MangoMi
Harjoitussupistukset tuntuivat mahan piukkuutena, käsin tunsi mahan olevan kivikova. Ne ei useinkaan sattuneet, tuntuivat siis vain kireiltä. Välillä ne hieman sattuivat, joka tuntui ilkeänä mahan piukkuutena.
Mulla oli pitkittynyt latenssivaihe (eli kivuliaita supistuksia tuli ja synnytys lähti käyntiin, mutta avautuminen jumahti vaikka säännölliset supparit jatkui) joka kesti noin 2 vrk ennen synnytyksen käynnistämistä. Niiden supparien aikaan en voinut istua, vaan piti seistä tai maata hyvässä asennossa. Maha oli kova ja pinkeä, mutta nyt hallitsi kipu selässä ja alamahalla.
Kun avautuminen jatkui käynnistyksen jälkeen, tunsin supistukset enimmäkseen alaselässäni. Tuntui kuin mun nikamia ois pikku hiljaa väännetty ulospäin päistä ja että selkä napsahtais rikki aivan justiinsa. Kipu oli todella kovaa, ei ainakaan ollut tippaakaan epäselvyyttä onko synnytys käynnissä. Samalla poltti alamaha, kovaa menkkamaista poltetta. Kaikkia kipuja kuvailisin enimmäkseen sanalla POLTE. Tuntui kuin ois paikat ollut tulessa. - näin...
Harjoitus supparit oli vain mahan kovettumista eikä tuntunut oikein missään. Näitä tuli paljon erityisesti synnytystä edeltäneenä päivänä.
Synnytyksen alettua supistukset tuntui enimmäkseen polttavana kipuna nivusissa. Oikeiden supistusten alettua ei voinut enää hengittää normaalisti. Istuminen ja makaaminen oli kamalaa. Kontallaan tai seisaallaan oli helpointa olla. Synnytykseni tosin oli todella nopea, joten supistukset tulivat heti tiuhaan, kovina ja kipeinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733