Kaikilta 80v papoilta jotka tulee tänne vineemää niistä.. Keksikää muuta tekemistä..
Ps. Ammun suo ThunderKingillä PerCC.. Jos 80v tollasta älyy ^^
Ilotulitteet
8
530
Vastaukset
- Vineämien
Pitäisi kieltää lailla.. Sitä tarkotin tosta ekasta saa vähän väärän kuvan ^^
- ziiksisii
Ihan totta.
Kaikki viherpiipertäjät, vanhukset ja ilotulitteita pelkäävät voitaisiin tunkea väestönsuojiin 31.12 - 1.1. väliseksi ajaksi.
Säästyisi tältäkin palstalta turhaa paskanjauhantaa :)
- jejelololo
Ville 15 vee täällä taas elämöi amisviikset räässä. Käy suihkussa, ajat viikset ja lähde kylille tipuja metsästämään. Muista vaan ettet hiisku sanallakaan raketeistasi. Muuten ei käy flaksi.
- 4?..
Käy suihkussa, ajat viikset.. Mikäköhän tuossa on vialla. Aikamuodot? Tai kenties joku muu?
- keksi muuta
4?.. kirjoitti:
Käy suihkussa, ajat viikset.. Mikäköhän tuossa on vialla. Aikamuodot? Tai kenties joku muu?
syytä nusasta pilkkua?????
- lol...
4?.. kirjoitti:
En "nusaa" pilkkua sori vaan. Opettele kirjoittamaan ja lukemaan niin saatat jopa keksiä mitä tarkoitin.
- piristystä päivääsi
4?.. kirjoitti:
Siinä meillä malliesimerkki nykyajan nörtistä. Ei pysty muuhun kuin pilkunn*ssintaan. Säälittävä tapaus kertakaikkiaan. Itse ei pysty edes täydelliseen lauserakenteeseen. Takaisin kouluun nenää bylsimään ja räkäpalloja syömään tuollaiset.
- Räkäpalloja
piristystä päivääsi kirjoitti:
Siinä meillä malliesimerkki nykyajan nörtistä. Ei pysty muuhun kuin pilkunn*ssintaan. Säälittävä tapaus kertakaikkiaan. Itse ei pysty edes täydelliseen lauserakenteeseen. Takaisin kouluun nenää bylsimään ja räkäpalloja syömään tuollaiset.
Kuten sinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834